Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hassuista asioista liikututte?

Vierailija
26.09.2017 |

Itse otan aina työpaikkaruokalassa niitä kaikkein pienimpiä perunoita, koska minusta on niin liikuttavaa että nekin on kuorittu. Jotenkin vaan tulee hyvä mieli kun peukalonpään kokoisia perunoita arvostetaan samalla tavalla kuin isompia 😳

Onko teillä tällaisia hassuja liikutuksen aiheita? Kertokaa niistä :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa itkevät lapset liikuttaa joskus.

Vierailija
22/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut joululaulut ja virret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut joululaulut ja virret.

Virsistä Taalainmaan virsi( tarkkaa nimeä en muista).Urkumusiikki yleensä. Joululauluista Varpunen Jouluaamuna ja Tonttu Vesku loirin esittäminä.

Vierailija
24/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kuorsauksesta. Tai oikeastaan kaikesta mikä liittyy kissoihin. Tai muihin eläimiin.

Vierailija
25/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen fanaattinen jääkiekkofani, mutta -95 sai minut itkemään liikutuksesta vieläpä muutama päivä sen jälkeen oli liikuttunut olo.

Vierailija
26/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jähmeä ihminen, en näytä tunteitani. En itke juuri koskaan, en riidellessä, en häissä enkä hautajaisissa.

Ja kuitenkin menen ja liikutun höpsöstä lastenlaulusta "Turkkilainen tupakoi"! Alkaa nieleskelyttää ja kyyneleitä nousee luomien alle. Enkä tajua, miksi. Tuskin kukaan muukaan tajuaa:D Mutta ehkä se on se kirkas lapsen ääni, joka sitä laulaa. Lasten laulu on kyllä mielestäni kaunista. Joskus olen joistain joulujuhlan joululauluista samaan tapaan herkistynyt.

Vierailija
27/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku valkkaa kaupassa banaaneista irtonaisen, jos aikoo ostaa vain yhden eikä revi valmiista nipuista. Käy sääli niitä yksittäisiä banaaneja joita moni ei huoli :(

Vierailija
28/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika liikuttava: https://imgur.com/NuhsgPV 

Vierailija
29/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutun aina, kun kuulen Meripioneerien Lenin-setä Asuu Venäjällä-kappaleen.

Vierailija
30/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luettelee ihan kaikkia liikutuksen aiheita. Tässä ketjussa oli kuitenkin ideana kertoa onko jotain HASSUJA liikutuksen aiheita.

Itse liikutun kun katson jonkun syövän.

Vierailija
31/32 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Palokan Cittarin edessä hyvinpukeutuneen naisen korkkareissa asettavan jotain ruohikolle. Menin uteliaisuudesta katsomaan ja siellä punnersi iso vihreä toukka. Nainen oli kantanut sen kädessään sinne asfaltilta. Liikutuin, hyvyys ei ole kuollut!

Vierailija
32/32 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin talkootöissä jääkiekon liigapeleissä ja aina joku pikkujuniori sai alussa tulla jäälle ja heilutella lippua liikuttiin siitä kuinka suuri hetki se pikkuihmiselle olikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä