Mistä hassuista asioista liikututte?
Itse otan aina työpaikkaruokalassa niitä kaikkein pienimpiä perunoita, koska minusta on niin liikuttavaa että nekin on kuorittu. Jotenkin vaan tulee hyvä mieli kun peukalonpään kokoisia perunoita arvostetaan samalla tavalla kuin isompia 😳
Onko teillä tällaisia hassuja liikutuksen aiheita? Kertokaa niistä :)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut joululaulut ja virret.
Virsistä Taalainmaan virsi( tarkkaa nimeä en muista).Urkumusiikki yleensä. Joululauluista Varpunen Jouluaamuna ja Tonttu Vesku loirin esittäminä.
Kissan kuorsauksesta. Tai oikeastaan kaikesta mikä liittyy kissoihin. Tai muihin eläimiin.
En ole erityisen fanaattinen jääkiekkofani, mutta -95 sai minut itkemään liikutuksesta vieläpä muutama päivä sen jälkeen oli liikuttunut olo.
Olen jähmeä ihminen, en näytä tunteitani. En itke juuri koskaan, en riidellessä, en häissä enkä hautajaisissa.
Ja kuitenkin menen ja liikutun höpsöstä lastenlaulusta "Turkkilainen tupakoi"! Alkaa nieleskelyttää ja kyyneleitä nousee luomien alle. Enkä tajua, miksi. Tuskin kukaan muukaan tajuaa:D Mutta ehkä se on se kirkas lapsen ääni, joka sitä laulaa. Lasten laulu on kyllä mielestäni kaunista. Joskus olen joistain joulujuhlan joululauluista samaan tapaan herkistynyt.
Kun joku valkkaa kaupassa banaaneista irtonaisen, jos aikoo ostaa vain yhden eikä revi valmiista nipuista. Käy sääli niitä yksittäisiä banaaneja joita moni ei huoli :(
Liikutun aina, kun kuulen Meripioneerien Lenin-setä Asuu Venäjällä-kappaleen.
Moni luettelee ihan kaikkia liikutuksen aiheita. Tässä ketjussa oli kuitenkin ideana kertoa onko jotain HASSUJA liikutuksen aiheita.
Itse liikutun kun katson jonkun syövän.
Vierailija kirjoitti:
Näin Palokan Cittarin edessä hyvinpukeutuneen naisen korkkareissa asettavan jotain ruohikolle. Menin uteliaisuudesta katsomaan ja siellä punnersi iso vihreä toukka. Nainen oli kantanut sen kädessään sinne asfaltilta. Liikutuin, hyvyys ei ole kuollut!
Kun olin talkootöissä jääkiekon liigapeleissä ja aina joku pikkujuniori sai alussa tulla jäälle ja heilutella lippua liikuttiin siitä kuinka suuri hetki se pikkuihmiselle olikaan
Kaupassa itkevät lapset liikuttaa joskus.