Mistä hassuista asioista liikututte?
Itse otan aina työpaikkaruokalassa niitä kaikkein pienimpiä perunoita, koska minusta on niin liikuttavaa että nekin on kuorittu. Jotenkin vaan tulee hyvä mieli kun peukalonpään kokoisia perunoita arvostetaan samalla tavalla kuin isompia 😳
Onko teillä tällaisia hassuja liikutuksen aiheita? Kertokaa niistä :)
Kommentit (32)
Hauska ap 😊 Joskus liikutun kun katson vaikka vanhaa ihmistä, joka on kutistunut tosi pieneksi ja yrittää pärjätä tuolla ihmisvilinässä sinnikkäästi.
Kun eri lajia olevat eläimet luonnossa ystävystyvät. Tai kun ihminen ja villieläin ystävystyvät.
Jos jogurttihyllyssä on samaa jogurttia jäljellä vaikka 2kpl, otan ne molemmat, koska en halua että se yksi jogurtti jää "yksin" :DD
Liikutun aina kun näen koiran katsovan omistajaansa palvovasti. :')
Kun aloitustani av-palstalla ei ole poistettu.
Mulla tippui tänään työpöydälle jostain tokkurainen kärpänen. Säikähdin sitä ja meinasin tappaa sen. Se kerkesi kääntymään selältään ympäri ja alkoi hieromaan etujalkojaan yhteen. En sit voinut tappaa sitä koska se näytti jotenkin siltä että se psyykkasi itseään ja pyyhkäisin sen työpöydän viereen kokoamaan itseään. 🍁🍂
Näin Palokan Cittarin edessä hyvinpukeutuneen naisen korkkareissa asettavan jotain ruohikolle. Menin uteliaisuudesta katsomaan ja siellä punnersi iso vihreä toukka. Nainen oli kantanut sen kädessään sinne asfaltilta. Liikutuin, hyvyys ei ole kuollut!
Aina kun joku hymyilee nätisti ja on huomaavainen.
Liikutun kaikissa massatapahtumissa: urheilukilpailuissa kun taputetaan yhdessä, Suomen lippu tulee ja seistään, konsertissa kun esiintyjät tulevat lavalle, yo-juhlissa kun nuoret julistetaan ylioppilaiksi. Siis meikän on lähes mahdotonta olla missään isoissa tapahtumissa.
Äskön itkin kun katsoin Suomalaista messua netistä. Siinä liikutti mies-naisparien välinen huomioiminen.
Mä liikutuin aina Liigapelin alussa pienestä junnukiekkoilijasta, joka sai luistella koko hallillisen eteen heiluttamaan lippua.
Mikä suuri hetki pienelle kiekkoilijalle.
Siitä, kun vastakkaisiin suuntiin ajavat bussikuskit tervehtivät toisiaan käden heilautuksella, kun ajavat toistensa ohi. Kaverukset, jotka huomioivat toisensa <3 Joskus, jos kuskit eivät tervehdikään, niin heti ihmettelen, että mistäs nyt kiikastaa, onko jotain riitaa vai mitä.
Mulla menee isolla orkesterilla soitettu elävä musiikki ja kuorolaulu melkein liiaksikin ihon alle, oli biisi melkein mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Näin Palokan Cittarin edessä hyvinpukeutuneen naisen korkkareissa asettavan jotain ruohikolle. Menin uteliaisuudesta katsomaan ja siellä punnersi iso vihreä toukka. Nainen oli kantanut sen kädessään sinne asfaltilta. Liikutuin, hyvyys ei ole kuollut!
Ja sitten tuli lintu ja nappasi toukan...
Ei ole, mutta aloituksesi sai mut hymyilemään.