Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan jumppatrikoot, paljaat nilkat ja laumasielut :D

Vierailija
26.09.2017 |

Heti kun ovesta ulos astut ja ihmisten ilmoille lähdet, näet joka puolella nuoria naisia jumppatrikoissa nilkat paljaana. Mun mielestä olisi hauska ruveta trollaamaan laumasieluja ja lanseerata mitä vinksahtaneempia muoti-ilmiöitä ja katsoa miten lauma tekee perässä.

Ja joo ei takuulla kaikki ole tulossa salilta tai menossa sinne, vaikka varmasti tännekin tulee heti jumppatrikoonaisia kertomaan, että "mä nyt vaan teen niin koska se on käytännöllistä".

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa vaikka on -30C, koska muoti.

Vierailija
22/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse näihin jumppatrikoiden käyttäjiin. Mä olen käynyt salilla viimeks keväällä mut pidän niitä melkeenpä päivittäin :) ne on vaan niin helkkarin mukavat et miks hitossa laittasin jotku epämukavat farkut jalkaan kun voin mieluummin tallustella eteenpäin super pehmeissä ja mukavissa treenitrikoissa vähempää ajattelematta muiden mielipiteistä! En oikeen nyt ymmärrä et miten se on sulta pois jos jotkut käyttää jumppatrikoita muuten vaan tai vaikkapa roskapussia päällään. Relax, vedä vaikka ite ne leggarit jalkaan nii ehkä pystyt rentoutumaan kun ei tiukat farkut kiristä ;) ja kyllä, mullakin on mukavia farkkuja jotka ei oo liian tiukkoja mut ei ne silti ikinä päihitä urheilutrikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisit nähnyt meidät 70-luvulla ja siskoni 60-luvulla. Iät ja ajat nuoret ovat pukeutuneet ajan muodin mukaan

Ihmiset ovat tainneet unohtaa oman nuoruutensa. Se taitaa ihan kuulua kehitykseen, että jossain vaiheessa kun nuori alkaa ottaa etäisyyttä siihen omaan perheeseen. Hän alkaa muodostaa näitä ns laumoja. Ja siihen kehitykseen kuuluu että kaikki ovat samanlaisia. Halutaan olla täysillä mukana siinä omassa ryhmässä.

Vierailija
24/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joka päivä trikoot jalassa. Yleensä kokonaan mustat. Ja johtuu ihan siitä, et teen sellasta duunia et tarttee pitää vaatteita jotka hengittää ja joustaa. Työpäivän jälkeen en jaksa tuollaisten mielipiteiden takia jäädä töihin suihkuun, ja vaihtaa farkkuja kotimatkalle.

Tämä ja salilta tulo on hyväksyttävä syy. Muuten ne nyt vaan näyttää helvetin tyhmiltä. "Täs vetelen pizzaa extra juustolla urheilutrikoissa ku oon nii sportti" Ja todellakin kyttään mitä muilla naisilla on päällä, tyylikkäiltä kopioin vinkkejä.

Mä pidän teeenitrikoita aina just esimerkiks syömään mennessä niin ei muuten ala farkut puristaa! Ja leffassa ja kaupassa ja oonpa laittanut ne kerran baariinki :D ne on yksinkertasesti paras vaateasia KAIKKEEN. Okei ehkä en juhliin niitä laittais mut syödessä just parhaat :-)

Vierailija
25/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en halua herättää huomiota. eli menen massan mukana sen takia tietoisesti. joskus kyllä alkaa ajatella että oho tuopa näyttää kivalta kun jollain näkee. yhtäkkiä kaikki ajattelee sitä samaan aikaan. jännää olla laumaihminen

Vierailija
26/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pidän jumppatrikoita päivittäin, en siksi että muutkin pitää vaan siksi että ne ovat aivan järjettömän mukavat. Ja olen tehnyt tätä jo erittäin monta vuotta. Olen erittäin mukavuudenhaluinen ihminen joten nuo on kyllä maailman parhain keksintö ikinä. Ei liian casual niin kuin collegehousut, mutta ei yhtä puristavat ja ärsyttävät kuin farkut. Juuri siltä väliltä, rakastan! En voisi edes kuvitella istuvani luennoilla joissakin farkuissa, aivan hirveätä tuskaa. Tiedän että farkkuja on myös "mukavia" mutta ei yhdetkään niistä ole yhtä mukavia kun trikoot, se nyt vain on fakta.

Vierailija
27/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse näihin jumppatrikoiden käyttäjiin. Mä olen käynyt salilla viimeks keväällä mut pidän niitä melkeenpä päivittäin :) ne on vaan niin helkkarin mukavat et miks hitossa laittasin jotku epämukavat farkut jalkaan kun voin mieluummin tallustella eteenpäin super pehmeissä ja mukavissa treenitrikoissa vähempää ajattelematta muiden mielipiteistä! En oikeen nyt ymmärrä et miten se on sulta pois jos jotkut käyttää jumppatrikoita muuten vaan tai vaikkapa roskapussia päällään. Relax, vedä vaikka ite ne leggarit jalkaan nii ehkä pystyt rentoutumaan kun ei tiukat farkut kiristä ;) ja kyllä, mullakin on mukavia farkkuja jotka ei oo liian tiukkoja mut ei ne silti ikinä päihitä urheilutrikoita.

Mukavuudellahan tuulipukukansakin selittää pukeutumistaan.

Vierailija
28/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alotus on tehty samoihin aikoihin kun olin kävelymatkalla salilta kotiin juoksutrikoissa nilkat paljaana. Joka tapauksessa, ei kiinnosta mitä kukaan ajattelee salimatkatyylistäni, koska menen kuitenkin heti kotona suihkuun eli en rupea vaihtamaan hikisenä päälle puhtaita farkkuja kävelymatkan vuoksi. Nilkat näkyvät kahdesta syystä: ensinäkin siksi, koska olen 180 cm pitkä, eli iso osa ihan kaikenlaisista housuista jää minulle punteista lyhyiksi. Toiseksi siksi, että en ala jumppahousuja mätsäämään mihinkään pitkävartisiin bootseihin tai vetelemään sukkia trikoiden päälle sen vuoksi, että jonkun mielestä näytän laumateiniltä. Kävelen kotiin lenkkareissa, nilkkasukissa ja trikoissa. Ja se tuntuu perkeleen hyvältä.

Sentään peitin kamelinvarpaani ja peffani pitkällä neuleella, ole hyvä. :)

Vierailija
29/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali, anna toisten pukea mitä haluaa.

Vierailija
30/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa olla laumasielu? Miksi se on niin kirosana? Jois oikein ajatellaan, niin laumasielut eivät yleensä aíheuta mitään hankaluutta. Jonkun häiritsevän tapauksen tekijä on usein yksilöllinen ja ehkä voisi kutsua persoonalliseksikin. 

Tuohonhan vois melkein heittää natsikortin!

Vierailija
31/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nyt aikuiset ihmiset! Miksi kiinnitättenoin paljon n. 14-17 vuotiaitten pukeutumiseen? Mun teini on pitänyt tollasia vaatteita jo pari vuotta, ja on nyt 16v. Kyllä tuo villitys menee teineilläkin ohi kun aikuisuus saapuu.

Vierailija
32/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhemmat naisetko sitten ette näytä yhtään samanlaisilta? Eccot jalassa ja caprit ja Marimekon paitulit päällä viipotatte menemään. Miksi aina pitää määkyä että "nuoret naiset sitä" ja "nuoret naiset tätä". Jumalauta. Hyväksykää nyt se että yleensä samaan ikäryhmään kuuluvat yksilöt nyt vain pukeutuvat samantyyppisesti.

T. Nuori parikymppinen nainen joka on kyllästynyt valitukseen

Vierailija
33/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies enkä halua katsoa kenenkään trikoopersettä ja kamelinvarpaita kadulla!

Et ole terve mies. Naisen trikooperse ja kamelinvarvas on juuri herkullisinta, mitä voi olla.

Vierailija
34/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte aina vastailla sivukaupalla näihin jumppatrikoohullun aloituksiin?

Vierailija
35/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsarillaan käyminen on vielä mukavampaa, mutta enhän minä sitäkään harrasta.

Tossa ois ideaa esim. jollekki 50 hengen opiskelijaporukalle kokeiluun.

Pitkät kalsarit oikein persevakoon revittynä ja lenkkarit ilman sikkia nilkat paljaana tietenkin. Joku lyhyt takki ja aurinkolasit paistoi eli ei. Ihan vitun hyvän sketsin vois saada. sit baariin ja shoppaileen jne...

Vierailija
36/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nyt aikuiset ihmiset! Miksi kiinnitättenoin paljon n. 14-17 vuotiaitten pukeutumiseen? Mun teini on pitänyt tollasia vaatteita jo pari vuotta, ja on nyt 16v. Kyllä tuo villitys menee teineilläkin ohi kun aikuisuus saapuu.

No sehän tässä onki ku tuolla painaa 18-25v ja ihan samat vermeet.

Vierailija
37/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin teineillä vain mutta kun aikuiset ihmiset. Siinä tulee jo myötähäpeä kun keski-ikäinen täti kulkee jumppatrikoissa ilman sukkia. Enkä edes aloita miesten trikoista. Hyi ällötys.

Vierailija
38/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti.

Vierailija
39/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nilkat paljaana koska kauppa on kämpän vieressä enkä jaksa laittaa sukkia. :(

Vierailija
40/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kaupassa töiden jälkeen enkä vaihda farkkuja siksi aikaa. Siksi mua näkee usein juoksutrikoissa. Toki mulla on aina joku pidempi paita päällä.

Olen töissä urheilukaupassa ja usein käytän urheiluvaatteita. :D pian saan töistä tilaamani "farkut" ja siirryn käyttämään niitä. Ovat siis ihan kuin farkut mutta superjoustavat. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme