Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä passiivis-aggressiivinen tekee, jos hänen käytökseen vastataan passiivisesti?

Vierailija
26.09.2017 |

Eli ei enää näytetäkään vihan tunteita, joita hän mielellään haluaisi saada toisissa aikaan, vaan suhtaudutaan häneen välinpitämättömästi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jäädä se passiivisuus agressiivisuudesta pois.

Vierailija
2/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pysyy passiivis-aggressiivisena, hän "korottaa panoksia" eli saattaa esim. lisätä jonkin uuden twistin epäsuoraan, reaktiota provosoivaan viestiinsä. Hän saattaa esim. esittää olettavansa, että toinen hiljaisuudellaan on myöntynyt kaikkiin hänen vaatimuksiinsa tai on allekirjoittanut hänen väitteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mököttää.

Vierailija
4/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Voiko tuollaisia passiivis-aggressiivisia peppupäitä jotenkin rangaista tai ojentaa?

Vierailija
5/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivisena voin sanoa että olisi tyytyväinen. Toinen osaa vihdoin käyttäytyä raivoamisen sijaan. Toisin kuin luullaan passiivisaggressiivisen tarkoitus ei ole tuottaa vihan tunteita toisessa, mutta huomaan että oma rauhallisuuteni herättää raivoa monissa (?). Syytä en tiedä. Määräävä piirteeni on siis rauhallisuus, mutta suuttuessani olen passiivisaggressiivinen, kaksi eri asiaa.

Vierailija
6/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-aggressiivisena voin sanoa että olisi tyytyväinen. Toinen osaa vihdoin käyttäytyä raivoamisen sijaan. Toisin kuin luullaan passiivisaggressiivisen tarkoitus ei ole tuottaa vihan tunteita toisessa, mutta huomaan että oma rauhallisuuteni herättää raivoa monissa (?). Syytä en tiedä. Määräävä piirteeni on siis rauhallisuus, mutta suuttuessani olen passiivisaggressiivinen, kaksi eri asiaa.

Eli haluat että muut alkavat käyttäytyä toivomallasi tavalla = muovaat ihmisiä. Tuo on manipulointia eikä kyllä pidemmän päälle saa aikaan kanssa elävissä kuin mielenterveysongelmia.

Vierailija
7/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole käyttäytymistä jos joutuu patoamaan kaikki tunteet. Ei tuollaiset suhteet voi kestää. Jossain vaiheessa joku murtuu ja pahasti.

Vierailija
8/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla passiivis-aggressiivinen? Miksi et voi ilmoittaa suoraan että "raivoaminen" ärsyttää? Oletko koskaan miettinyt mistä raivoaminen johtuu? Miksi kestät raivoavaa ihmisiä lähelläsi? Passiivis-aggressiivinen pakoilee yleensä vastuuta, kuten myös sinä. Miksi et hankkiudu raivoavasta ihmisestä eroon? Miksi haluat jättää vastuun toiselle? Miksi olet niin hiton lassukka?

Vierailija
9/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että se passiivis-aggressiivisen tuhahteluko ei sitten ole huonoa käytöstä?

Vierailija
11/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena taipuvainen passiivis-agressiivisuuteen. Se aktivoitui mustasukkaisuudesta. Kärsin itse siitä enemmän kuin mieheni, olen ihan varma siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme