Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ovat sotkeneet muotilimalla pussilakanan ja pehmojaan

Vierailija
26.09.2017 |

Perkele, että mä oon paska vanhempi, kun tässäkin epäonnistuin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lima on pilannut ne tavarat. Oon maailman epäonnistunein äiti.

Vierailija
2/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä myrkyllä lasten olet antanut leikkiä, jos ei pesussa lähde. Olisi varmaan kannattanut osoittaa jokin paikka ja suojata se asianmukaisesti ennen leikkiä. Enää ei auta itkeminen, ensi kerralla sitten viisampi. Kuitenkin kyseessä vain pussilakana ja pari pehmoa. Ei sentään seinät tai huonekalut pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä myrkyllä lasten olet antanut leikkiä, jos ei pesussa lähde. Olisi varmaan kannattanut osoittaa jokin paikka ja suojata se asianmukaisesti ennen leikkiä. Enää ei auta itkeminen, ensi kerralla sitten viisampi. Kuitenkin kyseessä vain pussilakana ja pari pehmoa. Ei sentään seinät tai huonekalut pilalla.

En tiedä jos laittais koneeseen, että tukkisiko koneen.

ap

Vierailija
4/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta edes pussilakana ei saa mennä pilalle sen takia, että hankki lapsia. Moka mikä moka, että niin kävi nyt. Tiedän perheitä, joissa ei kävisi, koska vanhemmat osaavat kaiken ennakoida.

ap

Vierailija
5/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä jos laittais koneeseen, että tukkisiko koneen.

ap

...

Pese käsin? Anna vaikka likoa yön yli.

Vierailija
6/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta edes pussilakana ei saa mennä pilalle sen takia, että hankki lapsia. Moka mikä moka, että niin kävi nyt. Tiedän perheitä, joissa ei kävisi, koska vanhemmat osaavat kaiken ennakoida.

ap

Mites alakerta sitten?

Vierailija
7/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lima tartu kankaaseen, jos et sitten tilannut Kiinasta jotain myrkkytöhnää.

Vierailija
8/8 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse tehtyä limaa? Ne tehdään yleensä vesiliukoisista aineista (mm. vesiliukoinen askarteluliima, partavaahto, pesuaine, perunajauho), joten helppo pestä pois. Isoimmat köntit kannattaa kaapia roskiin ja sitten pesu koneessa tai käsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme