Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naapuri kolistelee ja paukuttaa? Auttakaa.

Vierailija
26.09.2017 |

Mitä sellaista ihmiset tekevät kerrostaloasunnoissaan mistä syntyy kolinaa ja pauketta, ja jatkuvasti? Aamuseitsemästä yöyhteen? En ole itse keksinyt vastausta. Imurointi, ei? Punttijumppa, ehkä? Ihan vaan painavien tavaroiden pudottelu lattialle, todennäköisin. Paukuttelu on tasaisen epätasaista, jatkuu yleensä koko päivän.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä uutena ilmiönä, kolinan lisäksi, joku pienimunainen puusilmä on ottanut tavakseen päristää jollain helvetin harrikalla monta kertaa päivässä tossa taloyhtiön pihalla. Taidan käydä joku päivä iskemässä puukon renkaaseen....

Näillä on joku aivovamma kun täälläkin yksi päristeli ensin aina minuutti pari ennenkuin lähti matkaan. Koko talo tärisee tyyliin kun sitä paskaa pitää polkea pihassa.

Oi ja voi, ihan minuutin -pari !😁

Vierailija
102/114 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "etelänaapurin" raksaukot heittelivät toisiaan seinään, kun olivat juoneet 3-4 päivää. Vissiin oli hermot kireällä ja näkivät pikku-ukkoja.Välillä pelättiin, että tulevat seinästä läpi. Niillä ei tainnut olla yhtään ehjää huonekalua? Kamala töminä ja ryske yötä päivää. Onneksi muuttivat pois, kun saivat häädön ja nyt on rauha talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä uutena ilmiönä, kolinan lisäksi, joku pienimunainen puusilmä on ottanut tavakseen päristää jollain helvetin harrikalla monta kertaa päivässä tossa taloyhtiön pihalla. Taidan käydä joku päivä iskemässä puukon renkaaseen....

Näillä on joku aivovamma kun täälläkin yksi päristeli ensin aina minuutti pari ennenkuin lähti matkaan. Koko talo tärisee tyyliin kun sitä paskaa pitää polkea pihassa.

Oi ja voi, ihan minuutin -pari !😁

Et tiedä kun et ole kokenut. Pärinäpojuilla on hauskaa, muita v#tuttaa.

Vierailija
104/114 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oikea unelmanaapuri, tärryyttää tahallaan kerrostalossa kattoon lihashuoltovasaralla!

https://www.youtube.com/shorts/Oseh3wiWu_Q

Vierailija
105/114 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurina oli päiväntasaajan alapuolelta tullut mies, joka kuunteli oman uskonsa mukaista rukouskutsua ja sen jälkeen 8- 10 tunnin pituista rukoilua ilmeisesti yuotubesta. Ja äänet oli aina täysillä. Tätä tapahtui mihin vuorokauden aikaan vaan.  EI auttanut mikään patterin hakkaaminen eikä heippalaput. Ei osannut suomea eikä englantia. Onneksi muutti pois vuoden asumisen jälkeen. 

Vierailija
106/114 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/114 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeämpää jos kerrostalossa on joku mörkö joka toimii noin iltamyöhäisestä aamuun. Luuhaa epämääräisine kavereineen varastotiloissa ja töhertelee hissinkin. 🤯

Vierailija
108/114 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/114 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapuri saa välillä jonkun kohtauksen, helvetinmoinen kolina käy ja kantapäät raikaa.

Iteltä ei yleensä kuulu kuin korkeintaan astioiden tiskaus, kun ne astiat välillä osuu altaaseen.

Tuli tosta kohtauksesta mieleen ettei saattais olla epileptinen kohtaus (ok aika kaukaa haettua mutta) mulla itsellä on se ja sillon saatan tehdä mitä vaan tietämättäni, olin repiny kerran taulut seiniltä ja hillunu alusvaatteissa rappukäytävässä koputellen naapurien ovia (muistan et kuvittelin olevani lapsuuden kodissa ja että menin vanhempien huoneeseen), itse kohtauksen aikana taas saatan sätkiä ja potkia just noin sekä kolistella, yleensä heraankin naama veressä. Tai sit esim tanssiminen? Ite ainakin joskus innostun hetkeks tanssiin, mulla tosin ei oo alakerrassa ketää ja seinänaapurien äänet ei kuulu, muuten varmaan kuulisin tuon ulkomaalaisperjheen ja sen lapsen mölyt. Yläkertaankaan ei (valitettavasti) kuulu, siks meinaa löysin tän keskustelun kun oli pakko tulla lukee vertaistukee. Mun naapuri on nyt taas vaihteeks koko päivän jollain tavolla tömistelly, paiskony yms kyllä tiiätte. Ärsyttää jotenkin just nyt ihan sikana kun yritin tänää ottaa rauhassa mut jotenkin tuo jatkuva tietoisuus mitä yläkerta tekee rupee ärsyttää, mua ei  kiinnosta. Kuulokkeet on rikki joten ei auta koska haluan myös esim kattella netflixiä. Ja se outo tuolien/sohvan raahaus alkaa aina klo 22-23. Ja menkkahuuruissani menin kolauttelee siivousharjalla kattoo ku se kolisteli ihan liikaa viime öinä (ja yllätys, se vaan paheni) ja nyt vduddaa sekin että katto näköjään täynnä pieniä jälkiä siitä. Tuo id4ri pilaa mun elämän, tässäkin tätä kirjoitellesani kuuluu koko ajan TRÖÖT TRÖÖTS kun se raahaa tuolia. Sen lisäks viime aikoina oon alkanu haistaan aina kun se käy isolla hädällä, kämpille tulee yllättäen ihan järjetön viemärin haju ja vielä monta kertaa päivässä, kiinnitin huomioo sit kun aina kun tuo haju tuli ja satuin oleen vaikka meikkaamassa nii vessa vedettiin...Välillä mietin ruiskuttaako se jotain pahaa hajua tänne vai mikä on mut selkeetä kiusaamista, menee järki. En tiiä pitäskö ilmottaa isännöitsijälle vai miten, yks naapurinjätkä ainakin sano muka söpösti että jos olisit mun alakerrassa nii "vähän häititsisin". Siis oikeesti tosi söpöä ja ihanaa

Vierailija
110/114 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa jump jump boom klonks batam kolinaa ja jytinää joka helvetin päivä. Auttaisikohan ilmoitustaululle piirtustus norsusta kerrostalossa ja pohdintaa elefanttien telamiinalla metsästämisen laillistamisesta tietyissä tilanteissa...

Täällä alkoi kolina hiljenemään kun aloin aina ryminän alkaessa itse heittelemään ja vierittelemään maustepurkin peltikantta pitkin parkettia. Jotain huudahduksia sieltä kuului ja sitten hiljeni. Joku kusipää loukkaantui kun kokee nyt ettei voikaan harrastaa 24/7 kävelevänä kusi ja paskakasana oloa, ilman että joku keksiii vastalääkkeen

Selvisi tämäkin arvoitus. En olisi maustepurkin kanneksi oivaltanut.

Vierailija
111/114 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee jotain duunia sielä,rakentavat myyntiin jotain tai sitten kasaavat puupalikoita jotka sitten kaatuvat. Pudota lappu luukusta että asunto on vain asuinkäyttöön. Muuten voi tulla häätö.

Vierailija
112/114 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei jaksa päivällä remontoida vaan yöllä. Joka lauantai tuodaan  niille joku lähetys jonka jälkeen alkaa kolina ja alkavat pestä ammeessa jotain ja sen jälkeen ovat aivan sekaisin ja huutelevat naapurille.

Vierailija
113/114 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kämpän yläkerran naapurit piti erikoisia ääniä etenkin öisin, kuin olisivat muuttaneet joka yö. Koira oli pitkiä aikoja yksin ja paskansi rappukäytävään kerran. Tein eläinsuojeluilmoituksen, koira lähti ja ilmeisesti naapurit saivat häädön.

Joskus oli myös kovaäänistä panemista seinänaapurilla, mut minkäs sille mahtaa. Onneksi paukuttivat meidän oh seinää eikä kuulunut makkariin.

Vierailija
114/114 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri ainakin paiskaa jokaikisen oven ja kaapin oven kiinni. Teen nykyään samaa jotta mulkku saa maistaa omaa lääkettään. Mokomakin idiootti.

Tää on hyvä. Jos joku luukuttaa musaa tms, ni äänitä ja soita täysil takas. Omalääke paras lääke💪🖕🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi