Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehien käsitys urheilullisesta naisvartalosta on vääristynyt

Vierailija
25.09.2017 |

Niin monta kertaa olen hämmästynyt tästä että ei mitään rajaa. Jos ihminen urheilee päivittäin tai ammatikseen, niin kyllä se vartalo on silloin urheilullinen vaikkei olisikaan niin laiha että kylkiluut näkyy tai yhtä näkyviä lihaksia kuin fitnessurheilijalla kisoissa. Tiedän esimerkiksi yhden ryhmäliikuntaohjaajan, jolla on naisellisen urheilullinen vartalo, isot rinnat ja leveät lanteet, varmasti näyttää monen miehen silmissä suorastaan pyöreälle, mutta hän jaksaa silti ohjata tuntitolkulla rankkaa liikuntaa monta kertaa viikossa. Siihen ei epäurheilullinen tai huonokuntoinen ikinä pystyisi. Tiedän myös yhden ylipainoisen näköisen tankotanssiopettajan, hän on todella vahva mutta myös pyöreä. Sitten taas vaikkapa eräs ystäväni on laiha luonnostaan, hän ei urheile lainkaan vaan omien sanojensa mukaan keskittyy lähinnä pitsan syöntiin ja kaljan juontiin, miesten näkökulmasta hän on urheilullinen ja hän aina pokerilla valehtelee lenkkeilevänsä yms kun on laiha. Hänen äitinsä on vähän samantyyppinen vartaloltaan, nykyään omenavartaloinen mutta jalat on edelleen keski-iässä upeat, pitkät ja hoikat.

Itse taas olen normaalipainoinen mutta minulla on silti esimerkiksi selluliittia. En ikinä kehtaisi missään deittisovelluksessa laittaa vartalomallikseni urheilullinen vaikka jaksan vetää leukoja yms, minussa on voimaa. Rasvaprosentti on kuitenkin vähän päälle 20 ja se on keskivertomiehen makuun jo liikaa, poislukien ne jotka tykkäävät pyöreistä naisista ja niiden silmissä minä taas olen liian laiha.

Naurattaa mutta vähän ehkä myös harmittaa, kun naiskuva on niin vääristynyt. Naisvartalossa vaan yksinkertaisesti kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miesvartalossa ihan biologisista syistä johtuen. Siksi urheilullisellakaan naisella ei välttämättä näy lihaksia yhtään missään, ja urheilullisellakin naisella voi olla leveät reidet tai iso takalisto.

Kommentit (1305)

Vierailija
281/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä aloituksessa oli se pointti?

Miehien täytyy alkaa pitää läskejäkin naisia "urheilullisina".

Niin, keskivertomiehen mielestä kaikki muut kuin laihat tai kisakireät tai ammattiurheilijat ovat läskejä. Normaalipainoinen nainen on läski.

Aika monet ammattiurheilijat ovat normaalipainoisia...

Mutta ammattiurheilijalla varmasti lihasten suhde rasvaan on eri kuin taviksella kuntourheilijalla. Eli massaa voi olla paljonkin, mutta rasvaa ei yleensä niinkään.

Eli normaalipainoinen nainen ei sittenkään ole aina läski? 

No jos hän on ammattiurheilija tai vähintään puoliammattilainen niin silloin ei. Vaikka onhan toisaalta niissä naispikajuoksijan pakaroissakin vähän ekstraa, ei kovin siroa sellainen.

Koska sä olet viimeksi käynyt jollain salilla tai ryhmäliikuntatunnilla katsomassa miltä ihan tavan liikunnallinen naisvartalo näyttää normaalipainoisena?

Vierailija
282/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä ruokavaliovinkkejä!!! Millä kerääntyy rasva sinne mihin pitää? Miten voi estää ettei se rasva menekin väärään paikkaan? Onko paikallinen laihdutus keksitty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.myfitnessstudio.co.uk/wp-content/uploads/2241655614_9af05d0a…

Jessica Alba on hyvä esimerkki melkolailla "täydellisestä" kauniista naisesta.

Kropan mittauhteet&symmetria on kohdillaan, rasvaprosentti on sellainen että on pehmeitä naisellisia muotoja yhdistettynä tiettyjen lihasten kaareutumiseen. Eikä varmasti ole mitenkään liian alhainen rasvaprosentti hänelläkään tuossa kuvassa.

Itse olen aina pitänyt naisten reisiä kiihottavimpana puolena, juurikin tuollaisia kiinteitä ja sopivan sporttisia. Niissäkin on omat muotonsa, lihasten kaareutuminen ja kiinnittyminen jne.

Toki harjaantumaton tai kaikkia anorektisiksi haukkuva ei sitä ehkä huomaa, siis noita pieniä vivahteita ja kaareutumisia reisien eri osissa.

Semmoiset tukkireidet on omaan makuun aivan oksettavat, ja valitettavasti omaan makuun kauniit reidet ei yleensäkään ole naisilla jotka ei pidä itsestään huolta, ja ylinmääräistä on.

Rintojen koolla ei sinällään ole väliä, esim tuon kuvan kokoluokka on oikein kaunista, vaan pienemmätkin kelpaa mainiosti, enkä ole edes isoja rintoja ikinä kokenut käytännössä, kun suurimmalla osalla naisista on "käteensopivat", tosin en ole isokokoisista naisista kiinnostunut joilla sellaiset luonnostaan voi olla.

Harmi kun keskustelu jakaantuu yleensä tissi/perse linjalle, vaikka osalle esim reidet/sääret on ne naisen seksikkäin osa.

Harrastan lajia, jossa tulee jalkoihin ja peppuun lihaksia. Olen aina itse pitänyt jalkojani paksuina. Yksikään mies ei ole niitä paksuiksi sanonut, päinvastoin.

Vierailija
284/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on loppupeleissä ihan sama mitä te vauvapalstan naiset olette mieltä urheilullisesta vartalosta.

Mutta miehenä minä kerron personal trainerinä mitä tatkoittaa urheilullinen miehen vartalo.

Siihen ei vaadita six bagia mutta kun mies sanoo olevansa urheilullinen se on sitä.

Ei siellä 10kg rasvamakkarat paista...

Kukin saa huijata itseään miten haluaa mutta totuus paljastuu ilman paitaa peilistä. Fakta

Vierailija
285/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin epäpätevällä pt:llä, se ei käskenyt laihduttamaan vaikka onkin rasvaa reisissä. Sanoi että järkevämpää treenata kroppaa tasaisesti ja yrittää saada erityisesti ylävartaloon lihaksia lisää, jos olisin vielä hoikempi kuin nyt siitä voisi olla jo hormonitoiminnalle haittaa. Nyt jään varmasti ilman miestä näiden tukkireisieni kanssa. Nyyh. Mielummin vahva ja terve keho kuin ortoreksia tai anoreksia.

Vierailija
286/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan täältä sivusta: voisko kukaan kertoa mikä on se oikea ruokavalio jolla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin? Miksei kukaan vastaa?

Syö kasvispainotteisesti. Suosi kuituja ja hyviä ravoja. Vältä keskivartalolihavuuden riskiä lisäävää punaista lihaa. Olin itse nuorena todella lattaperse. Ruokavaliom muutoksen jälkeen peppu on muotoutunut aivan uusiin mittasuhteisiin. Johtuu siitä, että rasvää häviää keskivartalosta, selästä jne. Tällöin peppu ja tissit näyttävät isommilta.

Vierailija
287/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huudan täältä sivusta: voisko kukaan kertoa mikä on se oikea ruokavalio jolla rasva kerääntyy oikeisiin paikkoihin? Miksei kukaan vastaa?

Syö kasvispainotteisesti. Suosi kuituja ja hyviä ravoja. Vältä keskivartalolihavuuden riskiä lisäävää punaista lihaa. Olin itse nuorena todella lattaperse. Ruokavaliom muutoksen jälkeen peppu on muotoutunut aivan uusiin mittasuhteisiin. Johtuu siitä, että rasvää häviää keskivartalosta, selästä jne. Tällöin peppu ja tissit näyttävät isommilta.

Olen ollut kasvissyöjä yli 10 vuotta. Maitotuotteita ja luomumunia käytän välillä, voita säännöllisemmin. Kasviksia menee varmasti lähemmäs kilo päivässä. En ole koskaan ollut keskivartalolihava, vaan aina ollut kapea tai kapeahko vyötärö, nyt 64 cm. Muutenkaan ylävartalossa ei juurikaan ole rasvaa. Mutta ne reidet, ne reidet... Miten saan rasvan niistä siirtymään oikeisiin paikkoihin?

Vierailija
288/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://designtwitch.files.wordpress.com/2012/03/screen-shot-2012-03-06…

https://i.pinimg.com/736x/35/c7/15/35c7155d2c99d289da54306f67f23615--sh…

Sekä naisilla että miehillä on kylläkin, että siedettävän ja jopa hyvännäköisen vartalon voi saavuttaa lähes yksinomaan pelkällä ruokavaliolla, kunhan ei syö liikaa. Esim. kuvankaltaisen kropat ovat monien mielestä esteettisiä. Helpoiten tuohon tosiaan pääsee, kun katsoo, mitä suuhunsa pistää ja käy parin viikon välein kuntosalilla.

No johan nyt vitsin lohkaisit!

Edelleenkin, lihasten kehittäminen on paljon helpompaa kuin paikallisesti laihduttaminen tai paikallisesti lihoaminen. Itseni pitäisi saada rasvaa lisää rintoihin, en tiedä millä kuntosalilaitteella se onnistuu tai millä ruokavaliolla, mutta valista nyt meitä lattarintaisia naisia, oi sinä miehinen tietäjä!

Ruokavalio kuntoon, tukemaan hormonitoimintaa. Oikeanlaisella ruokavaliolla voi edistää rasvan kertymistä strategisiin paikkoihin. Ei tietenkään niin, että lattarinnasta tulee mitään jättirintaista, mutta eniten ruokavalio vaikuttaa juuri vartalon mittasuhteisiin. Itse en noissa vartaloissa edes kiinnitä huomiota tisseihin vaan enemmän juuri mittasuhteisiin, lantion ja hartioiden suhteisiin, rasvaprosenttiin jne. Hassua, kuinka eri tavalla ihmiset asiat näkevät.

Kerro miten voi edistää rasvan kertymistä rintoihin, kerro? Mikset ole jo patentoinut keksintöäsi? Tiedoksi, rinnoissa on rasvan lisäksi myös rintarauhaskudosta ja myös sen määrä vaihtelee eri naisilla.

Olet liian fiksoitunut niihin tisseihin. Keskity vaikka pepun treenaamiseen. Ei miestenkään penis kasva kuntosalilla. Silti urheilu keskimäärin kohentaa ulkonäköä.

Linkittämässäsi kuvassa naisella oli isohkot rinnat suhteessa rasvaprosenttiin. Ihan oikeasti, niitä rintoja ei saa kuntosalilta.

En treenaa takalistoani, en varsinkaan sinua tai muita miehiä miellyttääkseni. Vaan treenaan koko kehoa, varsinkin siten mikä tukee oman lajini treeniä. Treenaan kovaa 2-3 kertaa viikossa noin 1,5-2 tuntia kerrallaan päälajiani, sen lisäksi arkiliikuntaa (kävely tai pyöräily), välillä lenkkeilen tai käyn uimassa. Kehonhuoltoa päälle. Joka viikko pidän vähintään yhden lepopäivän, useimmiten kaksi. Rintani eivät ole tästä kasvaneet eikä minulla ole fitnesspersettä, vaan siellä takalistossa ja reisissä on edelleen arvon miesraadille liikaa rasvaa. Kehoni ei kestäisi tähän lisäksi jotain kuntosalitreeniä jotta miehet sietäisivät päärynävartaloista kehoani edes vähän paremmin. Vinkki: jos nainen ei miellytä silmää, katso muualle. Niin me naisetkin tehdään kun nähdään kaljamaha ilman paitaa.

Vinkki: vaikka salilla ja lenkillä ravaisi joka päivä, ne tulokset moni nainen nollaa parilla suupalalla kun ahmitte jotain rasvaista paskajuustoa, suklaata ja päälle viiniä.

Ei se läski lähde pelkällä liikunnalla, jos edelleen saa liikaa energiaa kurkusta alas.

Kyllä itse miehenä pidän viehettävämpänä naista jolla on pienet rinnat ja siro vartalo, kuin naista jolla on suuret rinnat ja rotevampi vartalo.

Eli vähän outo tuo naisienkin selittely että "mutkun rinnat kutistuu!", Ei niitä ainakaan miesten takia tarvitse muun kropan kustannuksella pitää isoina.

Eli naisen pitää myös alkaa vahtia jokaista suupalaa? Minä olen sitä teini-ikäisenä syömisoireilevana, kuukautisettomana alipainoisena tehnyt, enää en tee. Viiniä en juo kun en alkoholia käytä mutta muuten minulle riittää ihan normaali terveellinen ruokavalio, ja siihen voi sallia itselleen jopa sitä hirveää syntiä ja rikosta eli suklaatakin joskus.

Ja vielä kun miehet luulevat että sen siron vartalon saa kunhan vain haluaa, ruokavaliolla ja liikunnalla. Ei saa. Ihmisillä on erilaisia ruumiinrakennetyyppejä. Pitkä, voimakkaan luuston, leveät hartiat ym. omaava nainen ei ole laihanakaan sellainen miesten ihailema pieni ja siro. Siihen vaaditaan pieni ja siro luusto, ja siihen taas ei voi itse vaikuttaa. Miehet eivät vain tätä tajua esimerkiksi siinä kun monissa keskusteluissa vertaavat suomalaisia ja aasialaisia naisia ja katsovat eron johtuvan ihan vain siitä että suomalaiset ovat ylipainoisia. Esimerkiksi minusta, laihasta mutta pitkästä ja romuluisesta, melko maskuliinisen ruumiinrakenteen omaavasta naisesta ei millään saa sellaista miestä miellyttävää pientä keijukaista. Ei vaikka lopettaisin syömisen.

Vierailija
289/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kasvissyöjä yli 10 vuotta. Maitotuotteita ja luomumunia käytän välillä, voita säännöllisemmin. Kasviksia menee varmasti lähemmäs kilo päivässä. En ole koskaan ollut keskivartalolihava, vaan aina ollut kapea tai kapeahko vyötärö, nyt 64 cm. Muutenkaan ylävartalossa ei juurikaan ole rasvaa. Mutta ne reidet, ne reidet... Miten saan rasvan niistä siirtymään oikeisiin paikkoihin?

Sä olet päärynä, ole ylpeä päärynä. Rasvasi ei siirry tisseihin. Jos haluat sopusuhtaisemman vartalon, niin ainoa keino varmaan sitten laihduttaa rasvaa.

Vierailija
290/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä naisilla että miehillä on kylläkin, että siedettävän ja jopa hyvännäköisen vartalon voi saavuttaa lähes yksinomaan pelkällä ruokavaliolla, kunhan ei syö liikaa. Esim. kuvankaltaisen kropat ovat monien mielestä esteettisiä. Helpoiten tuohon tosiaan pääsee, kun katsoo, mitä suuhunsa pistää ja käy parin viikon välein kuntosalilla.

Edelleenkin, lihasten kehittäminen on paljon helpompaa kuin paikallisesti laihduttaminen tai paikallisesti lihoaminen. Itseni pitäisi saada rasvaa lisää rintoihin, en tiedä millä kuntosalilaitteella se onnistuu tai millä ruokavaliolla, mutta valista nyt meitä lattarintaisia naisia, oi sinä miehinen tietäjä!

Ruokavalio kuntoon, tukemaan hormonitoimintaa. Oikeanlaisella ruokavaliolla voi edistää rasvan kertymistä strategisiin paikkoihin. Ei tietenkään niin, että lattarinnasta tulee mitään jättirintaista, mutta eniten ruokavalio vaikuttaa juuri vartalon mittasuhteisiin. Itse en noissa vartaloissa edes kiinnitä huomiota tisseihin vaan enemmän juuri mittasuhteisiin, lantion ja hartioiden suhteisiin, rasvaprosenttiin jne. Hassua, kuinka eri tavalla ihmiset asiat näkevät.

Kerro miten voi edistää rasvan kertymistä rintoihin, kerro? Mikset ole jo patentoinut keksintöäsi? Tiedoksi, rinnoissa on rasvan lisäksi myös rintarauhaskudosta ja myös sen määrä vaihtelee eri naisilla.

Olet liian fiksoitunut niihin tisseihin. Keskity vaikka pepun treenaamiseen. Ei miestenkään penis kasva kuntosalilla. Silti urheilu keskimäärin kohentaa ulkonäköä.

Linkittämässäsi kuvassa naisella oli isohkot rinnat suhteessa rasvaprosenttiin. Ihan oikeasti, niitä rintoja ei saa kuntosalilta.

En treenaa takalistoani, en varsinkaan sinua tai muita miehiä miellyttääkseni. Vaan treenaan koko kehoa, varsinkin siten mikä tukee oman lajini treeniä. Treenaan kovaa 2-3 kertaa viikossa noin 1,5-2 tuntia kerrallaan päälajiani, sen lisäksi arkiliikuntaa (kävely tai pyöräily), välillä lenkkeilen tai käyn uimassa. Kehonhuoltoa päälle. Joka viikko pidän vähintään yhden lepopäivän, useimmiten kaksi. Rintani eivät ole tästä kasvaneet eikä minulla ole fitnesspersettä, vaan siellä takalistossa ja reisissä on edelleen arvon miesraadille liikaa rasvaa. Kehoni ei kestäisi tähän lisäksi jotain kuntosalitreeniä jotta miehet sietäisivät päärynävartaloista kehoani edes vähän paremmin. Vinkki: jos nainen ei miellytä silmää, katso muualle. Niin me naisetkin tehdään kun nähdään kaljamaha ilman paitaa.

Vinkki: vaikka salilla ja lenkillä ravaisi joka päivä, ne tulokset moni nainen nollaa parilla suupalalla kun ahmitte jotain rasvaista paskajuustoa, suklaata ja päälle viiniä.

Ei se läski lähde pelkällä liikunnalla, jos edelleen saa liikaa energiaa kurkusta alas.

Kyllä itse miehenä pidän viehettävämpänä naista jolla on pienet rinnat ja siro vartalo, kuin naista jolla on suuret rinnat ja rotevampi vartalo.

Eli vähän outo tuo naisienkin selittely että "mutkun rinnat kutistuu!", Ei niitä ainakaan miesten takia tarvitse muun kropan kustannuksella pitää isoina.

Eli naisen pitää myös alkaa vahtia jokaista suupalaa? Minä olen sitä teini-ikäisenä syömisoireilevana, kuukautisettomana alipainoisena tehnyt, enää en tee. Viiniä en juo kun en alkoholia käytä mutta muuten minulle riittää ihan normaali terveellinen ruokavalio, ja siihen voi sallia itselleen jopa sitä hirveää syntiä ja rikosta eli suklaatakin joskus.

Ja vielä kun miehet luulevat että sen siron vartalon saa kunhan vain haluaa, ruokavaliolla ja liikunnalla. Ei saa. Ihmisillä on erilaisia ruumiinrakennetyyppejä. Pitkä, voimakkaan luuston, leveät hartiat ym. omaava nainen ei ole laihanakaan sellainen miesten ihailema pieni ja siro. Siihen vaaditaan pieni ja siro luusto, ja siihen taas ei voi itse vaikuttaa. Miehet eivät vain tätä tajua esimerkiksi siinä kun monissa keskusteluissa vertaavat suomalaisia ja aasialaisia naisia ja katsovat eron johtuvan ihan vain siitä että suomalaiset ovat ylipainoisia. Esimerkiksi minusta, laihasta mutta pitkästä ja romuluisesta, melko maskuliinisen ruumiinrakenteen omaavasta naisesta ei millään saa sellaista miestä miellyttävää pientä keijukaista. Ei vaikka lopettaisin syömisen.

Voin niin samaistua tekstiisi <3

Ja siitä tulikin mieleen eräs miespuolinen tuttavani, joka itse on kunnon hoikka läpipasko. Vaatii sitten samaa myös naisiltaan, ja kerran avautui että miksi kaikilla naisilla on syömishäiriö. Kysyttiin että miten niin. No kaikilla naisilla joita hän oli tapaillut oli joko anoreksia, bulimareksia, oli toipumassa anoreksiasta jne. Hän on tosiaan niitä miehiä joiden mielestä normaalit reidet on tukkireidet ja naisella ei saa olla yhtään pyöreä kasvonmuoto jne. Eli mitä laihempi, sitä parempi.

Vierailija
291/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä nyt on, nyt oli kai tarkoitus puhua urheilullisesta vartalosta, josta "miehet" (minun kaltainen järkevä ihminen tajuaa, että osa miehistä) tykkää ja että se kuva olisi vääristynyt. Kun ei kelpaakaan eri mallinen.

Sitten tänne sekoitetaan jotain ihan muun vartaloisia kuin niitä urheilullisia, esim. Jessica Alba voisi olla urheilullinen, naisellinen, ja sitten naiset ovat yhtäkkiä vääntämässä läskin kertymisestä eri paikkoihin. Wat?

Vierailija
292/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet luule siron vartalon tulevan ruokavaliolla ja liikunnalla yhtään sen enempää kin naiset luulevat leveiden hartioiden tulevan ruokavaliolla ja liikunnalla. Ei tällaiset olkinuket vie keskustelua mihinkään.

Vierailija
293/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet päärynä, ole ylpeä päärynä. Rasvasi ei siirry tisseihin. Jos haluat sopusuhtaisemman vartalon, niin ainoa keino varmaan sitten laihduttaa rasvaa.

Ensin käsketään olemaan ylpeä päärynä ja sitten laihduttamaan. Ihanaa kaksoisviestintää. Ole onnellinen itsenäsi mutta turha luulla että kelpaat.

Vierailija
294/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastatkaa kaikki, jotka käännätte tämän niin päin, että ei minusta saa sitä ja tätä ja kun en minä vaan laihdu  kun on isot tissit ja sitä tätä tuota näitä, että miksi on niin vaikea hyväksyä se oma vartalomalli ja lakata märehtimästä?? 

Ja mikä tässä "urheilullisessa" nyt on niin paha, että on epistä kun vaan osa on semmossii ja itekkii urheilen mutta buhuuu pitää lakata syömästä ku tuo yks jätkä ei voi sanoo et oon urheilullinen. Nii.

Vierailija
295/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Meillä kesti yhdet telinevoimisteluharkat sen 3 tuntiä päivässä viitenä päivänä viikossa. Luulisi aikuiselle tuon harjoitusmäärän olevan pikkujuttu jos 10-vuotiaatkin pystyy siihen.

Ja hei, näitäkin kommentteja on kuultu miehiltä, että naistelinevoimistelijat on niin paksuja...

http://mix931fm.com/the-magnificent-seven-talk-simone-biles/

Nyt kyllä joku sama tyyppi yleistää miesten sanomaksi jonkun yksittäisen kommentin tai sellaisen kuvitelman. Ja mitä kuvan voimistelijattareen tulee, eiköhän ole melkolailla poikkeus.

Millä lailla tarkoitat poikkeus? Missä mielessä?

Simone Bilesillahan on oikeen telinevoimistelijan ihannekroppa ja ominaisuudet.

On hyvin tyypillinen huipputelinevoimistelijan vartalo, pienessä varressa se haba vaan näkyy.

Simone Biles on mies. Naisella ei voi olla ylhäältä alas suoraa torsoa eikä saman tason muskulaarisuutta kuin miehellä. Hänellä on myös ulkonäöllinen seikka, joka vain miehillä voi olla ja se on "adonis belt". Tässä siitä kuva http://ignorelimits.com/wp-content/uploads/2016/03/Adonis-Belt-Workout2…;

Katso tätä kuvaa, ja sano että tuo on naisen vartalo http://d13beo3f7vpmvd.cloudfront.net/wp-content/uploads/gallery/simone-…

Ihan selvästi on mies. Jos opiskelet anatomisia eroavaisuuksia miehen ja naisen välillä, tämän asian pitäisi olla ilmiselvä. 

No sit nää kaikki on ukkoja, varsinkin toi Aly Raisman...

https://www.google.fi/amp/s/www.popsugar.com/celebrity/Simone-Biles-Ins…

Vierailija
296/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastatkaa kaikki, jotka käännätte tämän niin päin, että ei minusta saa sitä ja tätä ja kun en minä vaan laihdu  kun on isot tissit ja sitä tätä tuota näitä, että miksi on niin vaikea hyväksyä se oma vartalomalli ja lakata märehtimästä?? 

Ja mikä tässä "urheilullisessa" nyt on niin paha, että on epistä kun vaan osa on semmossii ja itekkii urheilen mutta buhuuu pitää lakata syömästä ku tuo yks jätkä ei voi sanoo et oon urheilullinen. Nii.

Naisille voisi olla helpompaa se hyväksyminen jos ei koko ajan saisi kuulla ja lukea (lähinnä miehiltä) että mikään muu kuin tietty kauneusihanne ei kelpaa. Ei ole vain "yks jätkä" joka sitä viestittää. Nii.

Vierailija
297/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsitys mistä tahansa on vääristynyt johtuen peniksen läpi kulkevasta näköhermosta. Niillä on putkinäkö, putkiaivot ja juomaputki. Kuuloaistimuskin menee korvasta sisään, toisesta ulos.

Vai miksi luulette niin monien miesten syrjäytyvän yhteiskunnasta, jonka miesenemmistöiset päättäjät ovat muokanneet miehille sopivaksi?

Opettajakoulutukseenkin oli ennen mieskiintiö. Kikkelistä sai 2 lisäpistettä. Siitä luovuttiin kun miesopiskelijat osoittautuivat aivottomiksi ka laiskoiksi myös työelämässä.

Mites tää taas liitty aloituksen juttuun?

Vierailija
298/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kuvaesimerkit vahvistavat miten vääristynyt käsitys keskivertomiehellä on siitä millaisen vartalon nainen voi saavurraa

Vierailija
299/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kuvaesimerkit vahvistavat miten vääristynyt käsitys keskivertomiehellä on siitä millaisen vartalon nainen voi saavurraa

Tämä on kyllä totta, koska kaiken a ja o on sopusuhtaisuus, ja harvalla on sopusuhtainen vartalo. Sille ei voi mitään ja sellaista ei saavuta millään urheilulajilla, jos ei mittasuhteet ole ihanteelliset jo luonnostaan.

Vierailija
300/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille voisi olla helpompaa se hyväksyminen jos ei koko ajan saisi kuulla ja lukea (lähinnä miehiltä) että mikään muu kuin tietty kauneusihanne ei kelpaa. Ei ole vain "yks jätkä" joka sitä viestittää. Nii.

No aijaa?

Olen  aika lähellä tuota urheilullista vartaloa, tosin olen kurvikkaampi. Enkä tarkoita kurveilla läskikurveja, vaan ihan leveää lantiota, kapeaa vyötäröä.. Veikkaan kuitenkin, ettei urheilullisella tarkoiteta myöskään sitä, mitä nämä liikuntamammat yrittävät kääntää, eli tuota tasapaksua mallia. Vaan tuota ihanaa, IHANAA Jessica Albaa.

Ja arrrrvatkaa mitä? Nämä mammat hyökkäävät meikäläisten kimppuun kaikessa, miten me ollaan "lautoja, lattarintoja, kukaan ei tykkää, pitää olla kurrrrveja, olla muodokassss ym.

Tunnen miehiä, jotka tykkäävät tisseistä, oli muu vartalo sitten millainen vain. Tiedän naisia, jotka eivät ikimaailmassa haluaisi olla läskejä ja he eivät tykkää läskeistä. Tiedän myös kauniita naisia, jotka ovat onnellisia sellaisina kuin ovat ja antavat toistenkin olla, ja noita miehiä jotka rakastavat jessiva alban kroppaa ym. ym.

Lakatkaa märisemästä ja hyväksykää itsenne ja antakaa toisten ihailla jotain muuta, ikinä ette voi saavuttaa yhtä aikaa noita kaikkia vartaloita, kun mitäs sit kun on nähnyt nälkää ja urheillut kuin hullu ja sit joku mies tykkääkin pyöreydestä? AAAAARRRRGH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä