Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Kesäkerttusten toiveikas torstai*

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee rumba ollu aamusta asti, kun on ollu vieraita..Isosisko ja sen poika 2½, serkun vaimo ja sen 2 lasta (4v. ja 1½v.) ja oma poika vielä lisäksi niin voitte arvata, et oli hulina päällä. Oikeen maatilamatkailua :) Käytiin tietty possuja kattomassa ja heppaa. Traktorillakin ajeltiin ja ulkoiltiin (kohtalaisesti pihalla vielä lunta). Sit laitettiin ruokaa ja tietty kaffet keitettiin.. On siinä aina sellasta hommaa, kun hyysää..

Esikoinen on päivähoidon alottamisen jälkeen ihan kauheen takertuvainen. Oli ennen sinne viemistä kauheen itsenäinen teki ja touhusi itsenäisesti asioita, mut nyt parkuu jos meen vessaan tai kävelen 2m hänen edellä..ja hokee äitiä koko ajan. Ei menny ees ensin lasten kaa leikkimään, kun piti mua kädestä kiinni etten päässy vaan minnekkään. Siis niin rasittavaa! Toivottavasti loppuu ennen vauvan tuloa meinaan tää on paljon rasittavampaa nyt kuin ennen hoitoon viemistä.

Masussa ollu meno päällä, kun on kuullu varmaan lasten meteliä koko päivän. Paitsi, et on supistellu koko päivän armottomasti ja eilen illalla. Niin Ninnille ja masuasukille voimia, koittakaa jaksaa ja levätä! Vauva painaa kyl tosi kiitettävästi tonne alas, et sattuu aina kun kävelen.

Mä en muista yhtään kysymystä..ei voi olla totta! Painoa oli jotain 10kg (esikoisesta 16kg) et aika samoissa mennään. Viimeks oli tullu vähemmän painoa onneksi..

NYT muistan mitä piti kysyä.

TIETÄÄKÖ JOKU SIITÄ UUDESTA LIGHT KOKIKSEN MAKEUTUSAINEESTA??SUKRALOOSI (muistaakseni).

Jatkoja .. Hanna* RV 30+4

Vierailija
22/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on vakio, et kun ei keksi mistä riitelisi niin sit riidellään ihan tyhmistä asioista..ja kun me ei normaalisti riidellä koskaan. Ihan oikeesti! Sit on pakko välillä väkisin jostain vääntää riidanaiheita..Se harmittaa sit myöhemmin, mut puhdistaa ilmaa!!! Se lehti varmaan auttaa :) Noin meilläkin yleensä.. Hanna*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän arvelinkin, että kai se on rdiabetes =). Tuskin se mitään salakoodeja lääkäreille ois ollut =).

Tosiaan, kun on neljä lasta niin tosi vaikea noudattaa esim nostelukieltoa. Pepun pesu ym pakolliset nostot. Ja lepäilystä ei tule yhtään mitään. Onneksi tilasin lastenhoitoapua. Kerta pari viikossa käy apukäsi lapsia vahtimassa, sillä välin teen mitä mieleen tulee.

Mikä se yksi kysymys oli...? Pitää käydä uudestaan vastaamaassa.

M

Vierailija
24/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kuulemma olla ihan sallittua raskaanaolevillekin. Parempaa kuin aspartaami.

Vierailija
25/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille suppareista kärsiville ja saikulla oleville! Onnkes tosiaan positiivinen syy olla " sairas" ja tietää mikä on kaiken palkinto kun jaksaa odottaa!

Kirjavinkkejä kyseltiin, en ole varmaan lukenut kaikkia pinoja, joten toivottavasti en ehdottele samoja..Mutta Dan Brownin Da Vinci -koodi ja enkeleitä ja demoneita olivat mun mielestä hyviä, luin ne yhteen putkeen..

Mulla ei oo nyt mitään neuvola kuulumisia, kun seuraava vasta tän kuun lopussa. Olis kiva sitten tietää vauvan paino! Nyt alkaa huomaan, kuinka se on kasvanut, koska potkut kovia ja joskus jopa vähän sattuu (ylämahaan ja kylkeen)Tänään vauva olut tosi aktiivinen ja möyrinyt mahassa koko päivän :)

Mulla on pitkääää päivää, tänäänkin tein 10h. uuh. Mutta onneks ei oo fyysisesti raskasta. Eilen olin pitkästä aikaa uimassa ja teki tosi hyvää. Kaipaan liikuntaa tosi paljon.

Mitäs gallupia, viimeks oli painoa tullut joku 7kg. Mullakin oli kerrankin mielessä joku kysely, mutta unohdin sitten..Ai niin!!Ummetuksesta!!Onko muita vaivannut se? Mä vedän luumuja ja duphalacia koko ajan, kun ei vaan toimi :(rasittavaaa. Ei oikein tee mieli syödä kuin hedelmiä ja salaattia jos kestää monta päivää ennen kuin..joo, se siitä

Jee, pian vkonloppu!!!

Anninapa 28 tasan

Vierailija
26/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt ehdin koneelle, koko päivä oltu liesussa ja nyt on niin pirunmoinen väsy...Pakko jaksaa vielä vähän aikaa, mies tulee töistä yhdentoista aikaan.

Ninni: Tosi paljon jaksuja sulle ja muista huilata niinkun täällä melkein jokanen on sanonut :) Tarrasukkia sinne vaaville!

Lilli: Kerroit kirvelystä. Onko sulla myös niin että tuntuis kun koko ajan ois pissahätä ja sit tulee pari-kolme tippaa ja kirvelee? Mulla on tätä vaivaa edelleen toisinaan ja nyt huomasin et yhdynnän jälkeen pahenee :( Sit on taas päiviä et on ok. Mietin vaan voiskohan se mullakin johtua et vaavi painaa rakkoa?! Ainakin osaltaan...Inhottava vaiva kyllä...

Masunmuodosta: Mulla kasvaa suoraan eteen, esikoisesta levis myös sivuille mut raskaudenaikana ei oo muotoaan muutranut.

Painosta: Mulla lähtöpaino 58kg ja nyt 70kg tasan. Et onhan tota tullut...Ja aikaa kuiteski vielä on. Oon koittanu tarkkailla etten ihan vaan makeeta söis ja nyt viimeks (eilen) oli tullut vaan 400g viikossa. Sopivasti siis.

nyt on kyllä pakko mennä sohvalle pötköttelemään, väsyttää niin...

Queen rv31+6 ja neitikkä 1,3v

Vierailija
27/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pähkäilin tätä onnetonta tilannetta kun kotoa ei periaatteessa voi nyt liikkua, tai ainakaan shoppailemaan ja vauvalle pitäisi muutamia vaatteita hankkia.

Mistä nettikaupasta saisi suht edullisesti esim. bodyja ja potkareita 50-56cm.? En voi mitään sille että mietin ennenaikaista synnytystä ja ettei ole vaatteita valmiina. Mitä nuo kaukalot maksaa tätä nykyä ja onko mitään hyvä ehdotuksia?

Hyvät yöt kaikille!

T: Hansu-75

Vierailija
28/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansu, katsopa H&M:n sivut ja Josefssons.fi.

Jazzmiina, kuinka monta teitä jo on? Heräsi ihan uteliaisuus... (Kun mainitsit että pitäis taas ostaa tuplat, kun on 3 alle 4v, niin tulee mieleen, et samanlainen satsi ehkä jo ollut aiemmin.)

Tässä väsyneitä iltakuulumisia taas. Kun ei muuta keksi, niin valitetaan nyt sitten.

Närästys alkaa jo käydä hermoon, kun välillä vaivaa päivisinkin jo niin, ettei tekis mieli edes syödä. Siis syödessäkin alkaa polttaa kurkussa. Maito varmaan auttais, mut pääsi loppumaan jääkaapista...

Ja lapset ollu ylilevottomia, ei varmaan tuota närästysvaivaakaan helpota. Itseasiassa varsinkin istuessa tuntee, kuinka " maha" jo painaa ylöspäin. No, enää 2,5kk... Jos ei mee yliaikaseksi.

No, olinpas kiva, kun kävin täällä valittamassa.

Jollekulle muullekin piti kommentoida. Niin, riidoista, ei ne maata kaada ja tosiaan kun tajuaa, miten pienestä (tai pienellä lauseella) on riidan aiheuttanut, niin vähän aikaa muistaa olla viisaampi. On sulla ihana mies, kun osaa ja uskaltaa näyttää tunteitaan! Ja sitäpaitsi, oon sitä mieltä, että sellaiset ihmiset, jotka ei tunne/osaa näyttää tunteitaan/ei koe mitään tärkeäksi(=suuttumisen arvoiseksi) ja ei koskaan riitele, voivat elää yhdessä, mut kuitenkin vieraina toisilleen. Monesti riidan jälkeen voi huomata avioliitossaankin paljon hyvää, mitä ei ehkä muuten näkisi ja oppia toisen ajatuksista ja tunteista lisää. No, en kannata riitelyä sinänsä, ja vuosien mittaan se ainakin meillä on vähentynyt, mutta ei kantsu jäädä murehtimaan ja itsesyytöksiin.

Noniin, nyt sitten tuutimaan tyynypinon kera (se närästysvaiva, onko muitakin, joilla yhtä kivaa?)...

Summerska rv 29