Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas lapseton. Oikeasti kun ketään ei kiinnosta miksi olet vela. Enemmän kiinnostaa mitä ihmettä teet vauva.fi sivustolla pätemässä asiasta.

Vierailija
24.09.2017 |

Tuhat aloitusta jo samasta aiheesta. Kuinka on kivaa olla sinkku,lapseton,elää huoletonta elämää,nukkua pitkään,ostella vain itselle,matkustella,harrastaa seksiä tai ei harrastaa yms.yms.yms.
Kun ihan oikeasti good for juu ja aha ja eipä paljoa kiinnosta. Mutta nitä ihmettä teet VAUVA.FI sivustolla ja miksi ihmeessä pkyää vielä keskustelunaloitus tehdä siitä kuinka olet vela.
Miten uskomattomalta kuin se kuulostaakaab mutta jotkut ihab oikeasti nauttii,rakastaa ja ei vaihtais pois tätä lapsiperhe elämää. En minäkään voivottele teitä,niin ei teidänkään tartte meitä. Pätekää jossain muualla.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat kirjoitti

'Ihana vapaapäivä taas. Mitähän kaikkea kivaa sitä taas tekis.

- vela'

'😂😂 Anteeksi mutta jotenkin todella lapsellista. Varmaan samaa teet ku me muutkin, jotka ollaan yksin kotona kun lapsi on koko päivän koulussa. Vai häviääkö ne pyykit ja ruoanlaitto johonkin 😂 '

__

Minulta 0 kommenttia

tässä ketjussa.

Hyvää huomenta;

lapselliset, lapsettomat.

Jokaisella ristinsä,

toisen raskaampi kuin toisen.

[Ilman raskauttakin..]

🍂🍁🌿

Aloitan tänään Hiljaisuuden 

Retriitin. En kommentoi

palstoilla tänä aikana.

__

Vierailija
182/182 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin sanoa olevani duunarivela, yo-merkonomi valtion virastossa toimistotöissä, syynä omaan valintaani ei kylläkään ole korkeamman koulutuksen puute tai raha, joka kyllä riittää minulle vaan ihan vaan täydellinen mielenkiinnon puute lapsia ja lapsiperhe-elämää kohtaan, lapset kiinnostavat samaalla tasolla kuin ajatus alkaa maanviljelijäksi tai harrastaa vuorikiipeilyä, juu ei, kiva jos joku tykkää mutta ei minulle. Mieskin on ollut jo 14 vuotta ja on tietysti samanmielinen kuin minäkin.

Itse en kyllä laskisi veloiksi niitä jotka jättävät lapset hankkimatta taloudellisten syiden tai kumppanin puuttumisen takia, he eivät vain olosuhteiden vuoksi voi lapsia hankkia vaikka muuten ehkä haluaisivatkin, itse velana en niitä hanki vaikka tulisin yhtäkkiä miljonääriksi.

Childfree (lapsivapaa) ja childless (lapseton) ero on juurikin siinä, että childless (lapseton) hankkisi lapset täydellisessä maailmassa. Childfree (lapsivapaa) ei hanki edes täydellisessä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi