Meillä on riita jota en mitenkään jaksaisi sopia tänään enää
toisaalta sohvayökään ei tunnu kovin viisaalta, sillä viime kerralla tuo p*ska ottikin tyynyn ja peiton mukaansa. Oli muuten hirveän alaston olo nukkua isossa sängyssä vain parin tyynyn ja oman peiton kanssa :( tuntui enemmän rangaistukselta mulle, missä ei tietenkään ole mitään järkeä!
Kommentit (20)
Älä anna auringon laskea vihasi ylle - näin vanha kansa sanoo.
Pitäähän ihmisellä peitto ja tyyny olla kun nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miltä tuntuu olla parisängyssä jossa on vain yhden ihmisen peitto ja pari tyynyä?! Kuin kuritushuoneessa omassa kodissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miltä tuntuu olla parisängyssä jossa on vain yhden ihmisen peitto ja pari tyynyä?! Kuin kuritushuoneessa omassa kodissaan!
No rankaise miestä tällä ja painu sohvalle
Jos mies menossa sohvalle yöksi nukkumaan, niin kannattaa tehdä sohvasta selvää jälkeä. Revit sohvan riekaleiksi, täytteet pihalle, katkot jalat ja rakennepuut niin ei nuku siinä sohvalla mokoma enää.
Kannattaa sopia. Itse en enää keväällä jaksanut sopia ja nytpä sitä asutaan omassa asunnossa ja ei tarvi miettiäkkään moisia.
Mikä sohvayöhullu palstalle on pesiytynyt?
Hauska nähdä, että itseäni tod.näk. vanhemmat osaavat toisinaan olla huomattavasti lapsellisempia kuin minä, parikymppinen.
Emme ole viimeisen vuoden aikana mieheni kanssa menneet vihaisena nukkumaan kuin yhden kerran, kun jääräpäisyys otti molemmista vallan. No eipå nukuttu hyvin ja kyllä opittiin.
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä, että itseäni tod.näk. vanhemmat osaavat toisinaan olla huomattavasti lapsellisempia kuin minä, parikymppinen.
Emme ole viimeisen vuoden aikana mieheni kanssa menneet vihaisena nukkumaan kuin yhden kerran, kun jääräpäisyys otti molemmista vallan. No eipå nukuttu hyvin ja kyllä opittiin.
Ihana kuulla. Toivottavasti jatkatte samoilla periaatteilla vielä vuosikymmenien päästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sopia. Itse en enää keväällä jaksanut sopia ja nytpä sitä asutaan omassa asunnossa ja ei tarvi miettiäkkään moisia.
no hui kamala :(
Jätät turhat keskustelut pois ja harrastatte sovintoseksiä. Tee aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni on joskus yön pois, nautin suuresti siitä ison sängyn tilasta. Voin nukkua vaikka poikittain - ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni on joskus yön pois, nautin suuresti siitä ison sängyn tilasta. Voin nukkua vaikka poikittain - ihanaa.
Ehkä meillä rakastetaan lujempaa XD
Jättäkää salkkarit välistä ja keskustelkaa kahden kesken?!
No, jos voitte, niin sopikaa.
Jos ei ,niin huomenna sitten. Voihan sen sanoakin, että ei halua olla riidoissa, mutta että selvitetään huomenna.
Joku viisas on sanonut, että ei riidoissa nuukkumaan, mutta