Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ratsastushousuissa mennä bussilla? Vastaavatko leggareita?

Vierailija
24.09.2017 |

Vai ovatko liian seksikkäät? Niissä on nahkapaikat ja saappaatkin on. Ei ne legginsejä pahemmat ainakaan ole.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi mennä. Ei sinua kukaan tuijota.

Vierailija
2/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hevosella. Bussiin laitetaan pussihousut.

Ei vaan, jos tiukassa kunnossa oleva fitnesmalli pukee ratsastusvermeet niin miesten päät kääntyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne haisee yhtään tallille ja hevoselle, ei ole suotavaa liikuskella sellaisissa yleisillä paikoilla, eikä ainakaan bussissa.

Vierailija
4/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ratsastusta harrastava nainen mutta ihan jo ikäni takia minua ei kyllä kukaan enää sen enempää ratsastushousuissa kuin missään muussakaan seksikkääksi miellä, siitä en sitten tiedä miten minut on nuorempana joku niissä nähnyt. Mutta en kyllä sinuna vaivaisi päätäni sillä mitä joku yliseksuaalinen moukka ehkä ajattelee siitä että kuljet matkalla ratsastusharrastukseen siihen ratsastusharrastukseen asianmukaisissa vaatteissa. Jos joku katsoo että ratsastushousuissa ei saisi kulkea niin omapa on häpeänsä, muuttakoon sellaiseen maahan jossa pukeudutaan burkhaan jos niin häiritsee.

Vierailija
5/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan huutelua? Pelottaa ne just.

Vierailija
6/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne haisee yhtään tallille ja hevoselle, ei ole suotavaa liikuskella sellaisissa yleisillä paikoilla, eikä ainakaan bussissa.

Jos hielle, vanhalle viinalle ja pesemättömälle iholle lemuavat ukot saavat liikuskella julkisilla paikoilla ja ihan busseissakin, niin silloin saa kyllä liikuskella myös tallin hajuisena.

Vierailija
7/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko myös ratsupiiskan bussiin?

Vierailija
8/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian seksikkäät?

:D

Vain jos sinulla on myös saappaat ja piiska mukana.

Vierailija
9/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin on ihan normaalia että hevosmiehet ja -naiset pyörivät tyyliin Prismoissa, noutoruokapaikoissa, kaupoissa ym. julkisissa ratsastuskamppeet päällä eikä kukaan tuijota. Tulevathan muutkin treeni-ihmiset treenivaatteissaan harjoituksista vaihtamatta kotimatkan ajaksi uusia.

Vierailija
10/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hielle, vanhalle viinalle ja pesemättömälle iholle lemuavat ukot saavat liikuskella julkisilla paikoilla ja ihan busseissakin, niin silloin saa kyllä liikuskella myös tallin hajuisena.

Hevosen p****n haju on suurinta v****ilua, mitä kanssaihmiselle voi tarjoilla...

Vierailija
11/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on myös piiska kun se ei mihinkään kassiin kokonaankaan mahdu.

Vierailija
12/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavat ehkä yhtä paljon kuin golf-maila säbämailaa.

Vierailija
13/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosen p****n haju on suurinta v****ilua, mitä kanssaihmiselle voi tarjoilla...

Kuule kun se hevosen uloste ei oikeasti haise melkein miltään. Itse eläin haisee. Niin haisevat ihan kaikki muutkin karvalliset eläimet, mutta jostain syystä hevonen saa aina suurimmat vihat niskoilleen.

Vierailija
14/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun se hevosen uloste ei oikeasti haise melkein miltään. Itse eläin haisee. Niin haisevat ihan kaikki muutkin karvalliset eläimet, mutta jostain syystä hevonen saa aina suurimmat vihat niskoilleen.

Hevosen uloste haisee kuten kaikki muutkin ulosteet mutta on silti sieltä miedoimmasta päästä. Esim. ihmisen, koiran, lehmän, kanan tai sian uloste haisee huomattavasti pahemmalta. Itse hevonen ei minun mielestä haise vaan nuuhkuttelen mielelläni hevosta.  :)

Vierailija
15/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on myös piiska kun se ei mihinkään kassiin kokonaankaan mahdu.

Onko myös tukka tiukalla ponnarilla?

Sitten alkaa mennä liian seksikkääksi jos näinkin on.

Vierailija
16/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mimmoset ratsastushousut sulla on jos ne on liian seksikkäät bussiin? 😁 itelleni ei oo kyllä kukaan huudellu mitään aikanaan kun jouduin bussilla tallille kulkemaan. Kerran tiputin raipan keskustassa. Joku mies nosti sen ojentaakseen sen mulle ja tokas että tämmöstä ois tarvittu firman pikkujouluissa. 😀

Vierailija
17/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ratsastusvaatteet olivat ennenkin ja nytkin ratsupoliiseillakin kaupungissa.

Vierailija
18/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniossaajat ihan villiintyypi.

Vierailija
19/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mimmoset ratsastushousut sulla on jos ne on liian seksikkäät bussiin? 😁 itelleni ei oo kyllä kukaan huudellu mitään aikanaan kun jouduin bussilla tallille kulkemaan. Kerran tiputin raipan keskustassa. Joku mies nosti sen ojentaakseen sen mulle ja tokas että tämmöstä ois tarvittu firman pikkujouluissa. 😀

No vaaleenbeiget ne ovat ja paikat kanssa. Joo ja on tukka ponnarilla :( .

Vierailija
20/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moniossaajat ihan villiintyypi.

Sitäpä juuri ajattelin, että onko se loukkaava asu heistä ja tuleeko palautetta?