Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei siedä minkäänlaisia tunneilmaisuja?

Vierailija
24.09.2017 |

En tarkoita tunteenpurkauksilla mitään raivokohtauksia tai suuttumisia. Ei meillä sellaisia ole. Vaan esim. itku on miehen mielestä ihan turhaa draamaa, vaikka minulle se on ihan normaalia tunneilmaisua. Tai koskettaminen ei ole mieleistä, kun taas minulle se on pikkuinen rakkaudenosoitus.

Minä koen, että mies ei siedä tunneilmaisujani. Sitä en tiedä mitä mies kokee. Asiasta puhuminenkin on tietenkin hänen mielestään tarpeetonta. Osaatteko arvailla mitä mies kokee? Ja miksi hän ei siedä tunneilmaisujani?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään tiedä, että meneekö miehesi puhumattomaksi (kun suutut) siksi että menee jotenkin lukkoon vai pitääkö tarkoituksella mykkäkoulua. Mutta ajattelin vain mainita, että mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa ja myös yksi (näköjään aika tehokas) keino hallita / estää sun vihan ilmaisu. Tuo kuulostaa kyllä vähän siltä, että miehen mielestä sun ei oo sallittua suuttua hänelle.

Kyllä tuon mykkäkoulun mahdollisuudenkin olen miettinyt. Puhumattomuutta on monessa muussakin tilanteessa kuin suuttumistilantiessa. Ihan tavallinen keskustelukin aiheuttaa saman tilanteen, jos mies kokee keskustelun aiheen vaikeaksi. Tästä olen järkeillyt, että kyse on lukkiutumisesta eikä tarkoituksellisesta mykkäkoulusta. Ja mies itse sanoo, että puhumattomuus tulee, kun puhuttu asia on vaikea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla