Nyt jos sä alakerran ämmä et lopeta niille pojillesi huutamista Niin soitan poliisit!
Kai poliisit käy ainakin tarkistamassa? Useamman kerran viikossa huudat ja kiroilet heille. Ihmettelen aina,miksi sä niille raivoat,ikinä ei lasten ääntä,edes itkua kuulu.
Kommentit (16)
Luulen että yksin on. Vanhempi ainakin päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa yksin. Ja jos vielä on rahat tiukilla. Psykologilla käyminen voi auttaa. Nainen tarvitsee apua eikä syyllistämistä.
Lastensuojeluilmoitus on yksi mahdollisuus, perhe saisi kokonaisvaltaista apua ja tukea. Tuossa voi olla taustalla vaikeaa masennusta, uupumista ja toivottomuutta.
Mua on jäänyt harmittamaan etten tehnyt lasuilmoitusta yhdestä alakerran äidistä. Pienet pojat olivat pelokkaita ja nainen huusi. Kuulosti kuin hän ois lyönyt poikien päätä seinään. Käytävällä luikahti ohi. Olin nuori tyttönen, enkä osannut, kuuntelin järkyttyneenä...
Yhyyden taakka on raskas. Läheistuki ja yhteiskunnan osuus kasvatustyössä ovat välttämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa yksin. Ja jos vielä on rahat tiukilla. Psykologilla käyminen voi auttaa. Nainen tarvitsee apua eikä syyllistämistä.
Jos lapset kärsii äidistä, niin äiti tarvitsee apua ja ymmärrystä? :D Ehkä ei kannattaisi alkaa yh:ksi, jos se on niin kamalaa.
Joo, minunkin alakertaan muutti wt-perhe. Viime viikolla heräsin kerran 6:20, kun akka raivosi miehelleen ja toisen kerran alkoi 7:40 huuto teinipojalle. Kuulema käytöshäiriöitä on lapsella ja kukaan ei halua olla sen kaveri, kun on tuollainen. Minä kyllä melkein olen varma, mistä käytöshäiriöt ovat peräisin...
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojeluilmoitus on yksi mahdollisuus, perhe saisi kokonaisvaltaista apua ja tukea. Tuossa voi olla taustalla vaikeaa masennusta, uupumista ja toivottomuutta.
Saa apua tai pahimmillaan tulee huostaanotto. Tekevät sitä jos on masennus.
Jotkut eivät saa tarvitsemaansa apua lastensuojelusta. Lastensuojelussa ei tiedetä mitä masennus on. Perheneuvola tai lähete psykiatriselle polille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset kärsii äidistä, niin äiti tarvitsee apua ja ymmärrystä? :D Ehkä ei kannattaisi alkaa yh:ksi, jos se on niin kamalaa.
Yh:ksi ei noin vain aleta. Nainen tarvitsee terapiaa ja neuvoja. Niin tajuaa tilanteen ja tekee asialle jotakin. Varsinkin jos sairastaa masennusta.
Hyvä se on puhua paskaa kun ei tiedä mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Ap. sanoi ei edes itkua kuulu. Tuskin heillä paha hätä on.
Vanhassa talonyhtiössämme asui perhe, jonka lapsilla oli selviä ongelmia. Poika käyttäytyi agressiivisesti muita lapsia kohtaan, kiroili ja puhui tappamisesta. Tyttö taas puhui huonosti ja oli hyvin kömpelö.
Kerran olin kiikuttamassa omaa lastani, kun tämä äiti tuli siihen ja mesosi tupakka huulessa kännykkään, miten tytön motoriset ongelmat eivät ole hänen vikansa! Että vittu! Koko tämän puhelun ajan noin 4v tyttö istui nokkamukin kanssa rattaissa... Naisen huuto myös kaikui ulos saakka, huusi päivittäin miehelleen tai lapsilleen kuin ei olisi hallinnut normaalia puhevolyymiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai poliisit käy ainakin tarkistamassa? Useamman kerran viikossa huudat ja kiroilet heille. Ihmettelen aina,miksi sä niille raivoat,ikinä ei lasten ääntä,edes itkua kuulu.
Tee jotain konkreettista mikä auttaa äläkä huuda netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa talonyhtiössämme asui perhe, jonka lapsilla oli selviä ongelmia. Poika käyttäytyi agressiivisesti muita lapsia kohtaan, kiroili ja puhui tappamisesta. Tyttö taas puhui huonosti ja oli hyvin kömpelö.
Kerran olin kiikuttamassa omaa lastani, kun tämä äiti tuli siihen ja mesosi tupakka huulessa kännykkään, miten tytön motoriset ongelmat eivät ole hänen vikansa! Että vittu! Koko tämän puhelun ajan noin 4v tyttö istui nokkamukin kanssa rattaissa... Naisen huuto myös kaikui ulos saakka, huusi päivittäin miehelleen tai lapsilleen kuin ei olisi hallinnut normaalia puhevolyymiä ollenkaan.
Tuo on eri asia.
Minulla ei ole poikia, mutta kiljun kyllä päivittäin koska en kuule. Minulla on ahtaat korvakäytävät ja tinnitus. En saa ensimmäisellä kerralla selvää lasten tai puolisoni puheesta ja huudan "MITÄ?"
Onko hän yksin lasten kanssa? Jos on mies niin tekeekö hän mitään kotona tai lasten kanssa? Stressiä ja jaksaminen vähissä? Masennusta?