Mitä tekee palstalaisten miehet tällähetkellä?
Kommentit (19)
joo, täytyy kokeilla..
ja muistaa ottaa sormus ja kello ensin pois..
Maailman sivu on ollut tiedossa mitä pitäis tehdä, mutta lässyn lässyn akka ei anna lässyn lässyn.
ja tää on totta, mies alkoi pihtaamaan kolmen vuoden jälkeen
vastaan siihen kortsu-juttuun kun jonkun mies oli löytäny baarista kortsun ja ottanu talteen ; )
[/quote]
" Suurin ongelma suomalaisissa makuuhuoneissa näyttää olevan se, että nainen ei halua seksiä. Virtanen lähtee etsimään syytä siitä, mitä mies jättää tekemättä eroottisen vuorovaikutuksen hyväksi.
- Pitäisi olla kriittisempi sen suhteen, mitä kutsutaan haluttomuudeksi. On miehiä, jotka koskettavat tai puhuvat naiselleen kauniisti vain silloin, kun haluavat seksiä. Jos nainen ei innostu tällaisesta tarkoitushakuisuudesta, ei kyse ole naisen haluttomuudesta vaan miehen suoraviivaisuudesta, jolta nainen joutuu suojautumaan."
*** niin totta ainakin meidän perheessä.
Eipä sinänsä, voisin hyvinkin rakastella vaikka joka päivä, joskus useamminkin :) että jos se minusta nymfon tekee, niin ok.. Mutta tosi outoa että mies haluaa vain kerran kahdessa viikossa, joka tuutista kun saa sen kuvan, että kaikki miehet haluavat aina ja joka paikassa.. Itselle jää paska olo, eikä oma käsi kovin pitkään jaksa kiinnostaa vaikkei edes ole kylmä.. :)
millä voit hommailla itteäs? Kyselee nymfomiehen vaimo
just suihkuun.
4-vuotias oksensi äsken koko sänkynsä ja tietenkin itsensäkin. =(
Mä suihkuttelin ekaksi lapsen ja iskä siivosi vuoteen nyt sitten on suihkussa itseään puhdistamassa.
Ihan kiva. Mulla ollut 8 päivää putkeen töitä ja huomenna olis pitkään odotettu vapaa. Miks aina käy näin =(
Tiedän, ei sitä ole pakko miehen läsnäollessa käyttää :) mutta enpä haluaisi moista hankintaa mieheltä salatakaan kun kuitenkin on tosi avoin ja rehellinen suhde.. Mitä nyt seksin tarve ei mene yksiin.
17
Tuollaiset ovat kyllä todella kurjia tauteja!! Toivottavasti loppuyö meni paremmin!
Meillä on mies töissä, meni seiskaan töihin.
Vierailija:
just suihkuun.4-vuotias oksensi äsken koko sänkynsä ja tietenkin itsensäkin. =(
Mä suihkuttelin ekaksi lapsen ja iskä siivosi vuoteen nyt sitten on suihkussa itseään puhdistamassa.
Ihan kiva. Mulla ollut 8 päivää putkeen töitä ja huomenna olis pitkään odotettu vapaa. Miks aina käy näin =(
Meni viideksi töihin, ja piti tulla puol seittemältä kotiin katomaan hetkeks lapsia, kun mulla olis lääkäri . Mut eipä ukkoa näy. pitää perua se lekuri:(
uraäiti on jo töissä...eino , vuoroin viedään ja haetaan
Vierailija:
uraäiti on jo töissä...eino , vuoroin viedään ja haetaan
Luultavasti syövät aamupuuroa tällä hetkellä. Minä tulin kahdeksaksi töihin.
ja muija kinuu vieressä sänkyyn.. mutta kun ei siellä saa muuta kun kylmää kättä..