Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet : Haittaako teitä jos naisen pyllynreikä on tumma ja karvainen?

Vierailija
03.01.2026 |

Ex-poikaystäväni riidan aikana kerran sanoi, että hänen pitää sulkea silmänsä silloin kun nai minua takaapäin koska anukseni on tumma , lähes musta reunoiltaan sekä vaaleiden karvojen ympäröimä. Hänen mielestään oli kuvottava näky vaikka muuten kyllä takaa päin pano hänelle kelpasi. Samoin ei haitannut anaaliseksin aikana, jännä juttu. En ole näitä sanoja voinut unohtaa vieläkään vaikka tästä on aikaa jo 8 vuotta. Olen monesti miettinyt satunnaisten suhteiden aikana , katsooko panija minun reikääni ja tästä syystä haluan aina nussia pimeässä . Tämä häiritsee minua kyllä suuresti ja miettinyt peräaukon valkaisua ja siistimistä, tuntuu vaan turhasta koska ei tiedä milloin taas saa kullia sisäänsä, ei jaksa nähdä vaivaa. Mutta onko se tosiaan sellainen asia , mikä häiritsee miehiä? Suurimmalla osalla naisia kuitenkin on peräreikä tumma luonnostaan. Häiritseekö se? Paras kaverini, joka siis mies, sanoi että ei todellakaan haittaa mutta mietin että hän ei ehkä puhu ihan totta koska ei halua minulle pahaa mieltä. Kysytään siis täällä nyt anonyymisti. Sano rehellinen mielipide vaan!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaimon karvaista pyllyreikää aina vähän lipaisen kun kieli sillä seudulla liikkuu. Ei pyörrytä, mutta häneltä tahtoo tulla entistä nopeammin.

Vierailija
2/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta valkaisulle, se on naurettava koko juttu, mutta on kyllä kiva jos karvat ovat siistitty pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ihana kuulla , eli ei sinua siis haittaa ollenkaan vai olisko parempi jos olisi vaalea ja karvaton jos saisit valita?

Vierailija
4/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesilmä on tumma ja karvainen normaalisti normaaleilla ihmisillä.

Vierailija
5/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ihana kuulla , eli ei sinua siis haittaa ollenkaan vai olisko parempi jos olisi vaalea ja karvaton jos saisit valita?

Ei kyllä ole mitään merkitystä, sehän ihan pelkkä ominaisuus kuten vaikkapa silmien väri.

Vierailija
6/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persesilmä on tumma ja karvainen normaalisti normaaleilla ihmisillä.

Mulla on kyllä aika lailla ympäristönsä värinen, kun olen sitä sheivattuna tarkastellut.

Vierailija
7/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45v mies pidän nimenomaan tummasta ja laajasta peppureiän alueesta. Minusta se on kiihottavan näköinen... Tekee mieli nuolla 🥰

Karvatkin tuovat oman karismansa tässä muovisessa posliinimuodissa. Vain harva nainen uskaltaa pitää karvansa. 

Vierailija
8/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanpa että muilta ominaisuuksiiltaan samanlaiset naiset ovat kontallaan sängyllä ja saan nuolla vain yhden pyllyä. Toisella on tumma ja toisella vaalea. Valitsen tumman joka ikinen kerta.  Pieni karvoituskaan ei haittaa kunhan niitä nyt ei älytön pehko ole. M44

Vierailija
9/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei väliä, mutta puhdas ja karvaton saisi olla. Sheivaus silloin tällöin niin ei tartu kakkakikkareet.

Vierailija
10/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värillä ei väliä, mutta puhdas ja karvaton saisi olla. Sheivaus silloin tällöin niin ei tartu kakkakikkareet.

No mulle tuo "puhdas" sisältää jo sen että kikkareita ei ole, olipa karvat tai ei. Sheivaus on ihan ok, mutta se menee reiän omistajan mieltymysten mukaan, vaikka omani tykkäänkin pitää sileänä.

Vierailija
11/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole luonnostaan  perseessä karvoja, mutta tumma on iho siltä alueelta. Olen muutenkin hyvin vähäkarvainen. Kukaan ei kyllä koskaan ole tuosta väristä mitään sanonut.

N33

Vierailija
12/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummempi väri on riettaampaa ja intiimimpää, niin sellaista katselen mieluummin. Karvat saisi olla pois tai hyvin vähäisiä. 

Äläkä sitä mieti, että katsooko. Aivan varmasti katsoo! Pimeässä naiskentelu jatkuvasti on kuitenkin todella tylsää. Takaapäin naimisen idea miehelle on kuitenkin nauttia naisen perän muodoista, niskasta, peppuvaosta ja toki peräreiästäkin. Jos jonkun luonnonoikun kohtaat, joka ei sinusta nältä osin pidä, niin jätä se hänen ongelmakseen.

Vierailija
13/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole koskaan naiselle pyllyssä karvoja nähnyt,luonnonoikku tai  friikki?

Vierailija
14/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole koskaan naiselle pyllyssä karvoja nähnyt,luonnonoikku tai  friikki?

No ehkä se selviää sitten kun kasvat ja pääset näkemään naisen pyllyn muuallakin kuin netissä?

Vierailija
15/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , ihania vastauksia ja paljon kiitoksia kaikille! Ja tuohon yhteen vastaus, kyllä minulla ainakin on pyllyreiän ympärillä vaaleita karvoja. Otin kännykällä kuvan kun olin alasti hajareisin ja kamera ajastimella. Ihan selviä karvoja . Mietin, että jos se sheivaa, niin tuolla alueella sänki voisi olla aika ongelmainen ? Mutta lisää kommentteja otetaan mielellään vastaan

Ap

Vierailija
16/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei , ihania vastauksia ja paljon kiitoksia kaikille! Ja tuohon yhteen vastaus, kyllä minulla ainakin on pyllyreiän ympärillä vaaleita karvoja. Otin kännykällä kuvan kun olin alasti hajareisin ja kamera ajastimella. Ihan selviä karvoja . Mietin, että jos se sheivaa, niin tuolla alueella sänki voisi olla aika ongelmainen ? Mutta lisää kommentteja otetaan mielellään vastaan

Ap

Miehenä vastaan, mutta tuohon viimeiseen voin sanoa etten itse ainakaan mitään erityistä huomaa vaikka oman vakoni sheivailen sileäksi. Veikkaan myös, että mulla on hieman sakeampaa ja tanakampaa karvaa myös... Joskus voi vähän näppyjä tulla niinkuin nyt sheivailusta yleensäkin, mutta ei mitään suurempaa ongelmaa.

Sen kuitenkin neuvoisin, että kannattaa paikkojaan sheivailla ensisijaisesti ihan itsensä eikä niinkään jonkun toisen vuoksi. Jos se tuntuu itsestä kivalta niin siitä vain, jos pahalta niin ei kannata. Jos on sulle samantekevää ja kumppani siitä tykkäisi, niin miksikäs ei? Kokeilemalla se selviää.

Vierailija
17/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma täälla taas keskustelee itsensä kanssa perseestään.

Vierailija
18/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole mitään merkitystä, sehän ihan pelkkä ominaisuus kuten vaikkapa silmien väri.

-Silmien väri... Onko treffisovelluksissa kohtaa perssilmän värille?

Vierailija
19/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ihan tosissaan olet, etkä trollaa niin eiköhän se nyt vaan halunnut satuttaa sua ja paljon, kyse ei ole mistään muusta.

Vierailija
20/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kulmakarvojen alapuolelta puhdas, sileä ja karvaton niin peppureiän tai pimpan värillä ja koolla ei ole väliä. 

Oletan nyt että puhutaan aina punaisen eri sävyistä haalean pinkistä johonkin luumunpunaiseen koska en ole itse ainakaan muuhun törmännyt. Nännipihat voivat kyllä vaaleaihoisellakin olla lähes ruskeat mutta mitäpä se haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan