Miten rakastaa miestä joka haukkuu?
Otsikossa jo kysymys: miten rakastaa miestä joka toistuvasti haukkuu esim. riidellessä? On haukkunut minua tyhmäksi, kusipääksi, sadistiksi, mielenvikaiseksi jne. Haukkuu myös esim. vanhempiani ja ystäviäni. En jaksa enää antaa anteeksi. Ero kai edessä, surettaa vaan lapset :(
Kommentit (25)
Jos mies haukkuu, älä ole alistuva narttu.
Pane kova kovaa vasten ja lopeta myötäkarvaan silittäminen. Voi tosin olla lopulta joudut huomaamaan että "Koira ei pääse karvoistaan."
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa jo kysymys: miten rakastaa miestä joka toistuvasti haukkuu esim. riidellessä? On haukkunut minua tyhmäksi, kusipääksi, sadistiksi, mielenvikaiseksi jne. Haukkuu myös esim. vanhempiani ja ystäviäni. En jaksa enää antaa anteeksi. Ero kai edessä, surettaa vaan lapset :(
Ei sellaista tarvitse rakastaa koska haukkuva mies ei rakasta sua. Lähe menemään vaan, ei se sua omista.Ite lähtisin, ei tuollainen mies ansaitse parisuhdetta.
Ehdotan yhteiseksi harrastukseksi hirvenmetsästystä. Ei tarvitse ostaa erikseen hirvikoiraa, kun mies hoitaa haukkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa jo kysymys: miten rakastaa miestä joka toistuvasti haukkuu esim. riidellessä? On haukkunut minua tyhmäksi, kusipääksi, sadistiksi, mielenvikaiseksi jne. Haukkuu myös esim. vanhempiani ja ystäviäni. En jaksa enää antaa anteeksi. Ero kai edessä, surettaa vaan lapset :([/q
kuin oisin kirjoittanut itse tekstin. Mies haukkunut pahimmilla mahdollisilla sanoilla, raivannut ja oon ollut likasanko yksinkertaisesti. Itse en pysty haukkumaan. Olen joka kerta silmät punaisina kertonut että jos rakastaa ja kunnioittaa ei voi käyttäytyä niin. Ja joka kerta pyytäny anteeksi, katunut ja yrittänyt skarpata.
Huomasin etten pidän itseäni enään minään. Ennen kuvittelin olevani fiksu ja hyvä tyyppi nyt ihmettelen kuinka tyhmä olenkaan. Kuvittelen etten kelpaa enään kenellekään enkä pärjä työelämässä (äitiyslomalla).
Muuten on rakastava ja hyvä mies/isä. Miehellä on rankka menneisyys ja sen vuoksi olen yrittänyt ymmärtää. Mutta usein mietin myös eroa. En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka sietää fyysistä/ henkistä väkivaltaa ja nyt olen yksi heistä. Jos jätän mieheni jään täysin tyhjän päälle enkä tiedä onko minusta enään siihen.
Sinähän täälläkin häntä haukut...