Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihminen vaan nysvää kotona lauantai-iltana?

Vierailija
23.09.2017 |

Posseako ne kattoo? Tuli vaan mieleen kun katsoin vastapäiseen kerrostaloon niin kaikissa paitsi yhdessä asunnossa oli valot. Niin se elämä valuu hukkaan kotona ollessa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäisi tehdä? Kotona on mukavaa.

Vierailija
2/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain pusikossako sä naapureitasi stalkkaat vai olisiko niin, että olet itsekin nyt kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä itse siellä kotona nysväät elämääsi hukkaamassa?

Vierailija
4/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona, baarissa en ole Suomessa käynyt yli 10 vuoteen.

Vierailija
5/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sitte? Ajattelin tehdä sienisalaattia ja kasata sitä leivän päälle, juon tuon viinilasillisen, ehkä katson vähän telkkaria, seksiä ja sitten tuleekin se maailmanloppu. Hittojako tässä mihinkään.

Vierailija
6/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin? mitä pitäisi tehdä? on tullut kaljoiteltua, joten en voi autolla lähteä mihinkään eikä huvita kävellä. juon kaljaa ja teen kotona kaikenlaista muuta mukavaa.

Vierailija
7/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi siis turhaan maksaa kalliita asuntojaan, jos ei niitä sitten saa edes käyttää viettämällä niissä aikaa.

Vierailija
8/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on mukavaa

Vierailija
9/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin bilettämässä ja tänään on koko päivä oltu liikenteessä. Tuntuu ihan hyvältä olla kotona.

Vierailija
10/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisi AP:n lailla olla jossain puskassa tai puun takana stalkkaamassa oman talon ikkunoita, kun sisällä olisi lämmintä ja jotain tekemistäkin. Mutta kukin tavallaan, muut kotona ja AP siellä puskassa. Toivottavasti puit edes lämpimästi päälle. Voin tuoda kaakaota, kun menen ohi lenkille lähtiessä. 

Vierailija
11/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin aikuinen et haipakkaviikon jälkeen haluun olla kotona

Vierailija
12/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koti ole juuri sitä varten, että siellä ollaan? Monet tekee ma-pe töitä ja kun ei olla töissä, niin silloin ollaan kotona.

Mies rakentaa autotallissa meidän pihalle uutta koriste tuulimyllyä, kun edellinen oli jo huonokuntoinen.

Minä lakkaan kynsiä ja siemailen olutta. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
13/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan heti tule mieleen parempaa paikkaa kuin oma koti. Joku paratiisisaaren aurinkoranta voisi myös olla aika houkutteleva, mutta ei siellä näin lauantai-illalla voi pikaisesti käväistä.

Vierailija
14/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin kotona. Tullut runkattua parit orkkuliinit, syötyä hyvin ja viihdyttyä omien outojen ajatusten kanssa. Mitäpä tässä muuta. Ihmiset on äänekkäitä ja ne haisee monesti pahalle.

N30+

Vierailija
15/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koti on paras paikka ja oma seura parasta seuraa :) Takassa tuli, neulon itselleni villapaitaa, vieressä kuppi kuumaa teetä ja suklaata... Kohta alan katsomaan leffaa, kivaa! 

Vierailija
16/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kipeänä kuumessa,mies kans,eipä sitä mihinkään voi lähteä .....muuten kyllä voisin lähteä. Ois kivoja live keikkoja joka puolella

Vierailija
17/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen koko päivän kattonu netflixiä ja aion jatkaa sitä vielä illan. Ihana ko vihdoin saa olla vain rauhassa eikä ole mitään suunnitelmia

Vierailija
18/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole pakko mennä minnekään tavatakseen ihmisiä. Ihan siksi.

Vierailija
19/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia ja toisekseen olen niin hel"""in " ruma ja lievästi ylipainoinen ettei ole mitään fiilistä lähteä enää mihinkään nolaamaan itseään ja katsomaan kauniita ihmisiä . Niin makaan sitten kotona sohvalla tai palvelen muita tai teen kotitöitä.

Vierailija
20/49 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet, että oma elämäsi valuu hukkaan viettäessäsi lauantai-illan kotona, älä yleistä sitä muihin.

Kun vähän vanhenet ja viisastut, fiilis kääntyy toisin päin: miksi hukata lauantai-iltansa jossain baarissa tms., kun voi relata kotona haluamallaan tavalla ja valitsemassaan seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme