Miksi niin moni ihminen vaan nysvää kotona lauantai-iltana?
Posseako ne kattoo? Tuli vaan mieleen kun katsoin vastapäiseen kerrostaloon niin kaikissa paitsi yhdessä asunnossa oli valot. Niin se elämä valuu hukkaan kotona ollessa.
Kommentit (49)
Jossain pusikossako sä naapureitasi stalkkaat vai olisiko niin, että olet itsekin nyt kotona?
Mitäs sinä itse siellä kotona nysväät elämääsi hukkaamassa?
Viihdyn kotona, baarissa en ole Suomessa käynyt yli 10 vuoteen.
Minne sitte? Ajattelin tehdä sienisalaattia ja kasata sitä leivän päälle, juon tuon viinilasillisen, ehkä katson vähän telkkaria, seksiä ja sitten tuleekin se maailmanloppu. Hittojako tässä mihinkään.
niin? mitä pitäisi tehdä? on tullut kaljoiteltua, joten en voi autolla lähteä mihinkään eikä huvita kävellä. juon kaljaa ja teen kotona kaikenlaista muuta mukavaa.
Suomalaisten pitäisi siis turhaan maksaa kalliita asuntojaan, jos ei niitä sitten saa edes käyttää viettämällä niissä aikaa.
Eilen oltiin bilettämässä ja tänään on koko päivä oltu liikenteessä. Tuntuu ihan hyvältä olla kotona.
Niin, pitäisi AP:n lailla olla jossain puskassa tai puun takana stalkkaamassa oman talon ikkunoita, kun sisällä olisi lämmintä ja jotain tekemistäkin. Mutta kukin tavallaan, muut kotona ja AP siellä puskassa. Toivottavasti puit edes lämpimästi päälle. Voin tuoda kaakaota, kun menen ohi lenkille lähtiessä.
Mä oon niin aikuinen et haipakkaviikon jälkeen haluun olla kotona
Eikös koti ole juuri sitä varten, että siellä ollaan? Monet tekee ma-pe töitä ja kun ei olla töissä, niin silloin ollaan kotona.
Mies rakentaa autotallissa meidän pihalle uutta koriste tuulimyllyä, kun edellinen oli jo huonokuntoinen.
Minä lakkaan kynsiä ja siemailen olutta. Sitähän sä kysyit.
Ei nyt ihan heti tule mieleen parempaa paikkaa kuin oma koti. Joku paratiisisaaren aurinkoranta voisi myös olla aika houkutteleva, mutta ei siellä näin lauantai-illalla voi pikaisesti käväistä.
Viihdyn yksin kotona. Tullut runkattua parit orkkuliinit, syötyä hyvin ja viihdyttyä omien outojen ajatusten kanssa. Mitäpä tässä muuta. Ihmiset on äänekkäitä ja ne haisee monesti pahalle.
N30+
Koska koti on paras paikka ja oma seura parasta seuraa :) Takassa tuli, neulon itselleni villapaitaa, vieressä kuppi kuumaa teetä ja suklaata... Kohta alan katsomaan leffaa, kivaa!
Lapset kipeänä kuumessa,mies kans,eipä sitä mihinkään voi lähteä .....muuten kyllä voisin lähteä. Ois kivoja live keikkoja joka puolella
Mie olen koko päivän kattonu netflixiä ja aion jatkaa sitä vielä illan. Ihana ko vihdoin saa olla vain rauhassa eikä ole mitään suunnitelmia
Enää ei ole pakko mennä minnekään tavatakseen ihmisiä. Ihan siksi.
Mulla on lapsia ja toisekseen olen niin hel"""in " ruma ja lievästi ylipainoinen ettei ole mitään fiilistä lähteä enää mihinkään nolaamaan itseään ja katsomaan kauniita ihmisiä . Niin makaan sitten kotona sohvalla tai palvelen muita tai teen kotitöitä.
Jos koet, että oma elämäsi valuu hukkaan viettäessäsi lauantai-illan kotona, älä yleistä sitä muihin.
Kun vähän vanhenet ja viisastut, fiilis kääntyy toisin päin: miksi hukata lauantai-iltansa jossain baarissa tms., kun voi relata kotona haluamallaan tavalla ja valitsemassaan seurassa.
No mitä pitäisi tehdä? Kotona on mukavaa.