Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin työkaverin kanssa viestittely johtaa?

Vierailija
23.09.2017 |

Viestittelen työkaverini kanssa töissä päivittäin, pari kertaa olemme viestitelleet myös iltaisin. Viestit ovat lähinnä asiallisia, jotain pientä flirttiä kuitenkin on. Nyt haluaisin lopettaa tämän viestittelyn, ettei hommasta kehkeydy mitään. En vaan oikein tiedä miten sen tekisin kohteliaasti. Työasioissa meidän ei ole pakko viestitellä, mutta hoidamme yleensä kahdestaan sellaisia työasioita, jotka voisimme hoitaa myös jonkun muun kanssa. Muilla kokemusta vastaavasta, mihin se johti? Pysyittekö kavereina vai kehkeytyikö välillenne jotain?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kumppanillesi voi kertoa tästä viestittelystä niin se on yksinkertaisesti väärin. Henkistä pettämistä ja haet ongelmia jos et tee selväksi kollegallesi että viestittely ei enää jatku. 

Vierailija
42/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi teistä olikaan aloitteellisempi sen viestittelyn suhteen? :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö viestittely paljon työajasta? Mistä viestittelette vai oliko ne työviestejä?

Vierailija
44/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mies laittaa yleensä ensimmäiseksi viestiä töissä. Itse olen pari kertaa laittanut viestiä myös työajan ulkopuolella, mutta töihin liittyen.

Ap

Vierailija
45/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän ne työasiat pystyä hoitamaan. Et varmaan voi kokonaan viestittelyä lopettaa :)

Vierailija
46/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mies laittaa yleensä ensimmäiseksi viestiä töissä. Itse olen pari kertaa laittanut viestiä myös työajan ulkopuolella, mutta töihin liittyen.

Ap

Lopeta toi kokonaan. Pieni sauma että molemmilta unohtuu. Kerro pistä kuukauden päästä uudet kuulumiset.

Vierailija
47/48 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta toi kokonaan. Pieni sauma että molemmilta unohtuu. Kerro pistä kuukauden päästä uudet kuulumiset.

Hups olenpa kännissä. Pistä kuukauden päästä tilanneraporttia miten meni.

Vierailija
48/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hups olenpa kännissä. Pistä kuukauden päästä tilanneraporttia miten meni.

Pitää tosissaan kokeilla pitää taukoa viestittelyssä, jos se vaan onnistuu ilman että olen epäkohtelias.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi