Mihin työkaverin kanssa viestittely johtaa?
Viestittelen työkaverini kanssa töissä päivittäin, pari kertaa olemme viestitelleet myös iltaisin. Viestit ovat lähinnä asiallisia, jotain pientä flirttiä kuitenkin on. Nyt haluaisin lopettaa tämän viestittelyn, ettei hommasta kehkeydy mitään. En vaan oikein tiedä miten sen tekisin kohteliaasti. Työasioissa meidän ei ole pakko viestitellä, mutta hoidamme yleensä kahdestaan sellaisia työasioita, jotka voisimme hoitaa myös jonkun muun kanssa. Muilla kokemusta vastaavasta, mihin se johti? Pysyittekö kavereina vai kehkeytyikö välillenne jotain?
Kommentit (48)
Itsellä työpaikan vaihtoon. Ihan vapaaehtoisesti tosin, koska halusin toisenlaisiin tehtäviin muutenkin.
No, me ollaan oltu nyt 12 vuotta naimisissa. Onnellisia edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Onks työpaikka kuitenkin mennyt välissä vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Viestittely on kivaa ja sitähän ruokkii, kun toinen vastailee nopeasti ja varmuudella. Ihan voit ap itse päättää, miten jatkat. Saahan niitä kavereita olla, vaikka olisi varattu, mutta itse pitää laittaa rajat.
Ei toisistaan kiinnostuneet miehet ja naiset voi olla kavereita KOSKAAN.
Meillä johti parisuhteeseen. Seurusteltu nyt nelisen vuotta, sitä ennen vuosi "pelkkää" seksisuhdetta.
Johtaa lyhyellä tähtäimellä kiihkeään panoon. Pidemmällä kaarella kahden eron kautta avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks työpaikka kuitenkin mennyt välissä vaihtoon?
Molemmilla, joo. Tosin töissäkään ei nyhjätty yhdessä, eri hommat.
Työkaverin kans viestittely johtaa yleensä vaan ongelmiin työpaikalla. Siis joitakin todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittely on kivaa ja sitähän ruokkii, kun toinen vastailee nopeasti ja varmuudella. Ihan voit ap itse päättää, miten jatkat. Saahan niitä kavereita olla, vaikka olisi varattu, mutta itse pitää laittaa rajat.
Riippunee kiinnostuksen tasosta, että jos kiinnostaa lähinnä kivana työkaverina, mutta ei ottaisi ikinä kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Johtaa lyhyellä tähtäimellä kiihkeään panoon. Pidemmällä kaarella kahden eron kautta avioliittoon.
Tätä viestittelyä on jatkunut jo jonkun aikaa, eikä viestittelyn sävy ole mitenkään muuttunut. Viestittely on kuitenkin ehkä vähän lisääntynyt viikko viikolta. Lisäksi olemme olleet esim. neukkarissa kahdestaan useammankin kerran, eikä sillon ole ajateltu mitään muuta kuin työasioita.
Eikä kumpikaan meistä todellakaan aio erota, olen hyvässä avioliitossa niin kuin tämä mieskin. Huomaan kuitenkin nykyään miettiväni tätä miestä välillä, joten siksi mietin tämän kavereiden lopettamista ennen kuin mitään tunteita herää.
Ap
Ensimmäinen johti hienoon ystävyyssuhteeseen. Olemme todella samalla aaltopituudella, eikä kummallakaan ollut tarve viedä ystävyyttä romantiikan suuntaan.
Toinen veikin sitten avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viestittelyä on jatkunut jo jonkun aikaa, eikä viestittelyn sävy ole mitenkään muuttunut. Viestittely on kuitenkin ehkä vähän lisääntynyt viikko viikolta. Lisäksi olemme olleet esim. neukkarissa kahdestaan useammankin kerran, eikä sillon ole ajateltu mitään muuta kuin työasioita.
Eikä kumpikaan meistä todellakaan aio erota, olen hyvässä avioliitossa niin kuin tämä mieskin. Huomaan kuitenkin nykyään miettiväni tätä miestä välillä, joten siksi mietin tämän kavereiden lopettamista ennen kuin mitään tunteita herää.Ap
Sitten heti stoppi! Tiedän miehenä että mies on jo sinusta vähintään kiinnostunut, ehkä ihastunutkin sinuun. Voin ihan rehellisesti sanoa etten koskaan pistäisi mitään viestiä työkaverille vapaa-ajalla ellei olisi aivan pakko. Oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. En koe miespuolisia ystäväviäni kohtaan minkäänlaista intohimoa tai vetoa. En voisi koskaan esimerkiksi kuvitella asuvani heidän kanssa, sillä elämäntapamme eivät sopisi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. En koe miespuolisia ystäväviäni kohtaan minkäänlaista intohimoa tai vetoa. En voisi koskaan esimerkiksi kuvitella asuvani heidän kanssa, sillä elämäntapamme eivät sopisi yhteen.
Ehkä sinua ei kiinnosta mutta miehiä kiinnostaa. Aivan varmasti, sori. :>
Ei tämä mies olekaan itse minulle mitään viestiä laittanut, hän on vaan vastannut minun laittamaani viestiin. Tällä miehellä on minun numeroni ja olemme Facebook-kavereita, mutta hän ei koskaan laita minulle mitään viestiä muuta kuin töissä (ellen itse laita jotain).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mies olekaan itse minulle mitään viestiä laittanut, hän on vaan vastannut minun laittamaani viestiin. Tällä miehellä on minun numeroni ja olemme Facebook-kavereita, mutta hän ei koskaan laita minulle mitään viestiä muuta kuin töissä (ellen itse laita jotain).
Ap
Sitten lopetat sen viestittelyn kokonaan... mikset muka edes anonyymisti uskaltaisi kertoa oletko oikeasti ihastunut/kiinnostunut.
Ennen en ollut, mutta kuten sanottu, tämä mies on ruvennut pyörimään mielessäni. Hän ei ole ollenkaan tyyppiseni, joten siksikin ihmettelen asiaa. En halua ihastua häneen, joten siksi mietin, että miten lopettaa homma alkuunsa. Ja muutenkin minua kiinnostaa, onko tällainen kavereiden välinen viestittely yleistä, kun pidän meitä siis vain ja ainoastaan kavereina, vaikka joku tuntuu jotenkin oudolle. Ja minua kiinnostaa jatkuisikohan tilanne samanlaisena esim. vuoden vai heräisikö jomman kumman mielenkiinto, jos jatkaisimme samaan malliin..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen en ollut, mutta kuten sanottu, tämä mies on ruvennut pyörimään mielessäni. Hän ei ole ollenkaan tyyppiseni, joten siksikin ihmettelen asiaa. En halua ihastua häneen, joten siksi mietin, että miten lopettaa homma alkuunsa. Ja muutenkin minua kiinnostaa, onko tällainen kavereiden välinen viestittely yleistä, kun pidän meitä siis vain ja ainoastaan kavereina, vaikka joku tuntuu jotenkin oudolle. Ja minua kiinnostaa jatkuisikohan tilanne samanlaisena esim. vuoden vai heräisikö jomman kumman mielenkiinto, jos jatkaisimme samaan malliin..
Ap
Miehet ja naiset eivät voi olla kavereita. Sori vaan kaikki epäilijät. Aina on toisen puolelta jotain muutakin kiinnostusta.