Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei pidä kilteistä naisista. Tyttömäinen viattomuus eriasia.

Vierailija
23.09.2017 |

Olen keski-ikäinen ja kiltti. En osaa pelejä ja tarkoituksia vaan olen suoraviivainen ja sellainen kun olen. En pukeudu näyttävästi miesten enkä itseni takia. En pidä silmäpelejä enkä muitakaan jos aidosti pidän jostain. Mutta en saa ketään kiinnostumaan, pitäisi olla ovela, kavala, rietas yms että mies kiinnostuisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun kokemuksen mukaan taas miehet eivät tykkää naisista jotka tietävät mitä tahtovat = seksiä.  Sen sijaan sellainen tavallinen naapurintyttö kelpaa kyllä.

Vierailija
2/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole kovin suuret vaatimukset. Yleensä niille riittää se, että saa panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitävätkö varsinaisesti, mutta käyttävät kyllä häikäilemättömästi hyväkseen.

Vierailija
4/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole kovin suuret vaatimukset. Yleensä niille riittää se, että saa panna.

Ja kilttiä usein saa, vaikkei se itse olisi halukaskaan. Miehet harvoin kuitenkaan välittävät muista kuin itsestään.

Vierailija
5/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen kuin sinä. Olen suhteessa ja on musta pari muutakin miestä ollut kiinnostuneita. 

Vierailija
6/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Kaikki eivät sentään voi tykätä sinustakaan vaikka nainen oletkin. Mutta ihan varmasti aika moni tykkää.

Vierailija
7/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Kaikki eivät sentään voi tykätä sinustakaan vaikka nainen oletkin. Mutta ihan varmasti aika moni tykkää.

Naisten "kukaan ei ole kiinnostunut minusta" = vain joka toinen mies on kiinnostunut :D

Vierailija
8/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaisi viattoman tyttönaisneitsyen joka on kuitenkin hyvä sängyssä.

Vierailija
9/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samantyyppinen kuin ap ja mulla on ihan vastaavat kokemukset. Olen liian rehti, suoraviivainen ja ystävällinen. Eivät miehet minun kaltaisistani välitä.

Vierailija
10/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samantyyppinen kuin ap ja mulla on ihan vastaavat kokemukset. Olen liian rehti, suoraviivainen ja ystävällinen. Eivät miehet minun kaltaisistani välitä.

Rehti kiinnostuu toisesta rehdistä, mutta kuinka paljon miehissä on rehtejä? Niinpä.

Vierailija
11/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aloitteita kiltti aloittaja on tehnyt miehille? Kotona miehestä haaveilua ei lasketa aloitteellisuudeksi.

Vierailija
12/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

Montako kilttiä naista tunnet, jotka eivät seurustele tai ovat eronneet koska miehen mukaan ovat kilttejä?

Sama kysymys koskien ei-kilttejä naisia.

Kumpia näyttäisi olevan parisuhteessa enemmän?

Mikä tässä kysymyksessä pitäisi olla "kiltin" määrittely - ja erityisesti sen vastakohta?

Vierailija
13/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa ladyn mutta sängyssä pitää olla h-----ra.  Siis sama nainen. 

Vierailija
14/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa ladyn mutta sängyssä pitää olla h-----ra.  Siis sama nainen. 

Hyi hitto, kuka edes haluaa mitään miestä?

AP, elämäsi on paljon onnellisempaa ilman miestä. Nauti!

Vierailija
15/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Siis onko olemassa sellainenkin entiteetti kuin "kilttinainen"???

Vierailija
16/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh. Siis onko olemassa sellainenkin entiteetti kuin "kilttinainen"???

Se on kilttimiehen naispuolinen vastine. Saamaton nahjus, joka ihmettelee, kun suosituimmat miehet eivät tule kotoa hakemaan.

Vierailija
17/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaisi viattoman tyttönaisneitsyen joka on kuitenkin hyvä sängyssä.

Niin, ja naiset haluaa sen palomieslääkärihunksin, jolla on vain yksi tai kaksi parisuhdetta takana, mutta osaa tietysti täydellisesti tyydyttää naisen. Eiku.. ?

Vierailija
18/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on sitä että välittää oikeasti, ei petä eikä juoni, ei käytä miestä hyväkseen, on rehellinen asioista. Tämä rehellisyys on suurin virhe. Miestä tuntuu kiinnostavan kaikki salaperäinen ja kiellety.

Aloitetta on vaikea ollut tehdä koska kenelle sen teen? En halua rikkoa perheitä, enkä tiedä mistä sinkun haen kun ravintolat ja juominen ei kiinnosta.

Lavatansseissa käyn kesällä, sielläkin tyrkymmin pukeutuneet pääsee tanssimaan. Jotain tuhmuutta miehet kaipaa mutta kun sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä