Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Johain tuo otsikko on sellainen, että kuka tahansa pahastuisi. Ei seksiin kuulu vaatiminen. Ihan oikein sulle typerä ämmä, että et saa miestä toimimaan halujesi mukaan.
Ei kuulu vaatiminen. Mitähän se sitten on kun naista vaaditaan suostumaan anaalipanoon vaikka se oksettaa, ottamaan suihin vaikka se oksettaa ja suostumaan kaiken maailman tissinvälipanemiseen joka on yhtä nautinnollista kuin sormien väliin paneminen. Mutta ei seksiin kuulu vaatiminen.
uliuli. en saa orgasmia. mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiselle miehelleni kerroin heti, etten ole koskaan saanut orkkua kenenkään miehen kanssa. En myöskään kertaakaan teeskennellyt. Hän alkoi kovasti yrittää, nuoli innokkaasti ja kun sitten sain, niin oli kyllä ihanan ylpeää ja polleaa poikaa 😀 ja kun aikanaan sain uudestaankin, niin heti kerroin ilouutisen. Tapa jolla saan on se yleisin eli nuolemalla, en koskaan yhdynnässä siis. Lopulta sain niin usein, etten enää muistanut lukumäärää. Mies on hyvin ylpeä ollut itsestään luullakseni ja minä tyytyväinen. Eli joku tällainen lähestymistapa voi toimia.
Miten kehtasit olla miehen kanssa, jolle toi oli iso saavutus tai asia?
Nyt kyllä tipahdin, mutta niin varmaan moni muukin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johain tuo otsikko on sellainen, että kuka tahansa pahastuisi. Ei seksiin kuulu vaatiminen. Ihan oikein sulle typerä ämmä, että et saa miestä toimimaan halujesi mukaan.
Ei kuulu vaatiminen. Mitähän se sitten on kun naista vaaditaan suostumaan anaalipanoon vaikka se oksettaa, ottamaan suihin vaikka se oksettaa ja suostumaan kaiken maailman tissinvälipanemiseen joka on yhtä nautinnollista kuin sormien väliin paneminen. Mutta ei seksiin kuulu vaatiminen.
Tarpeidensa kertominen kuuluu.
Ja jos toista ei kiinnosta tyydyttää toisen tarpeita, niin sitten se jää ilman seksiä kokonaan, kun se jatkuvasti ilman jäänyt ottaa eron.
Ap:n mies on joutunut eroamaan/jätetyksi jo 10 kertaa. Luulisi häntä kohtapuoliin alkavan kiinnostaa sen toisenkin osapuolen nautinto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis.... kai sä silloin loukkaannut ja alat itkien sängynreunalla epäilemään, ettei mies rakasta sinua kuin tuollaisia vaatii? Ja eroa jos ei todellakin häpeä pyyntöään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeidensa kertominen kuuluu.
Ja jos toista ei kiinnosta tyydyttää toisen tarpeita, niin sitten se jää ilman seksiä kokonaan, kun se jatkuvasti ilman jäänyt ottaa eron.
Ap:n mies on joutunut eroamaan/jätetyksi jo 10 kertaa. Luulisi häntä kohtapuoliin alkavan kiinnostaa sen toisenkin osapuolen nautinto
Ei mua ainakaan kiinnosta, jos se vaatii jotain, mitä mä en halua tehdä. Aloittaja ei nyt halua uskoa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiselle miehelleni kerroin heti, etten ole koskaan saanut orkkua kenenkään miehen kanssa. En myöskään kertaakaan teeskennellyt. Hän alkoi kovasti yrittää, nuoli innokkaasti ja kun sitten sain, niin oli kyllä ihanan ylpeää ja polleaa poikaa 😀 ja kun aikanaan sain uudestaankin, niin heti kerroin ilouutisen. Tapa jolla saan on se yleisin eli nuolemalla, en koskaan yhdynnässä siis. Lopulta sain niin usein, etten enää muistanut lukumäärää. Mies on hyvin ylpeä ollut itsestään luullakseni ja minä tyytyväinen. Eli joku tällainen lähestymistapa voi toimia.
Miten kehtasit olla miehen kanssa, jolle toi oli iso saavutus tai asia?
Nyt kyllä tipahdin, mutta niin varmaan moni muukin...
Niin, siis ettei pidä sitä aikalailla itsestään selvyytenä, että seksin kuuluu tuntua hyvälle orgasmiin asti? Ettei se ole mikään hänelle kuuluva ylpeys jos kumppani kykenee tuntemaan olonsa hyväksi. Koska ei se ole. Silloinhan tunnoton tekisi hänen seksitaitonsa paskoiksi.
Mä nyt en muutenkaan usko miesten haluavan seksissä hyvää mulle, mä en välitä miesten nautinnosta, mä välitän vain omastani. Mä en koskaan pyydä miehiä tekemään mitään, ne hakee sen oman tyydytyksensä, ja tekee sitä, mistä ne itse tykkää. Se on mulle ihan ok. Koska en tosiaan ole nähnyt miehen koskaan ajattelevan minua siinä. Mutta voi se silti ihan hyvälle tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli epäilemättä iloinen siitä, että sinä vastavuoroisesti annat hänelle orgasmin suullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa tää ei oo seksiosiolla?
Kertakun ei saa orkkua niin ei ollut seksiäkään. Siksi ei ole osastolla seksi. Tämä pitäisi siirtää osastoon "kadonneet tavarat" jos sellainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa tää ei oo seksiosiolla?
Kertakun ei saa orkkua niin ei ollut seksiäkään. Siksi ei ole osastolla seksi. Tämä pitäisi siirtää osastoon "kadonneet tavarat" jos sellainen olisi.
Hahah aika hyvä! Mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä että kuuluu sinne seksipuolelle, orgasmi on aika oleellinen osa seksiä ja kuten aloituksesta huomaa seksiä on vaikka sitä orgasmia haetaan.
Eri osioita on ihan syystä, kyllä se ap löytää tai ei löydä orgasmiaan vaikka oikeaan paikkaan kirjottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten asian esittää. Kerro miehellesi tarkasti miten saat orgasmin, mikä tuntuu hyvältä. Jos mietin nykyistä ja aiempaa suhdettani, nykyisessä esieikki on paljon pidempi ja parempi. Jollet halua puhua sängyssä mikä tuntuu parhaalta, voit kädellä ohjata miestä tekemään sitä mikä tuntuu hyvältä. Itse käyn kuumana sormettamisesta usealla sormella tai yhdellä sormi koukussa, jolloin paine osuu g-pisteeseen tai klitoriksen hieromisesta ja samanaikaisesta nännien imemisestä. Kyllä se mies ymmärtää myös kiihottuneisuudesta mikä tekee hyvää.
Minun mies tulee nopeasti, siksi haluan että esileikki on kunnollinen. Olen oorgasmin partaalla esileikissä monta kertaa. Toisaalta, jos tulen jo esileikissä, en saa yhdynnässä. Yhdynnässä saan vaan päällä ollessani. Saattaisin saada myös, jos olisin alla, jos lantio olisi ylempää esim. Tyynyn päällä, mutta tiedän, että mieheni tulee liian nopeasti kaikissa muissa asennoissa. Joten minun kannaltani paras on se, että olen itse päällä. Tietysti joskus vaihteleme asentoja, mutta se on säätöä, sillä muissa asennoissa mieheni voi tehdä vain muutaman työnnön, koska tulee herkästi. Tuohon tietysti auttaisi naiminen useammin, mutta koska saan joka kerta orgasmin, olen tyytyväinen. Toisekseen omatkaan paikkani eivät kestä pitkää jyystöä.
Ja tätä pitää alapeukuttaa, vaikka tässä on helppoja vinkkejä orgasmiin. Tiedän tuo saan aina orkun on punainen vaate monelle.
Joo mies luulee että sinun pitäisi olla jo hänestä itsestään niin kiihottunut että laukeat pelkällä panolla. Sitten kun näin ei ole niin hän saa sen käsityksen että et ole hänestä kiihottunut vaan tarvitset 'apuvälineitä'.
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt en muutenkaan usko miesten haluavan seksissä hyvää mulle, mä en välitä miesten nautinnosta, mä välitän vain omastani. Mä en koskaan pyydä miehiä tekemään mitään, ne hakee sen oman tyydytyksensä, ja tekee sitä, mistä ne itse tykkää. Se on mulle ihan ok. Koska en tosiaan ole nähnyt miehen koskaan ajattelevan minua siinä. Mutta voi se silti ihan hyvälle tuntua.
Surullista. Minusta sinun pitäisi nostaa rimaa.
Miltä vaadit itsellesi orgasmia kun miehesi suuttui?
Ilmeisesti mammat eivät rakasta miehiään kun ovat näitä heti vaihtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mammat eivät rakasta miehiään kun ovat näitä heti vaihtamassa.
No tosiaan, olen heivannut ne kaksi suhdetta, joissa miestä ei kiinnostanut orgasmini. Eihän se ainoa syy ollut, mutta tuo sama asenne heijastui muuhunkin olemiseen.
minä vemputan itse omalla kädellä sen orgasmin samalla kun mies jyystää. toimii oikeastaan kaikkien kanssa eikä tarvii harmitella jos mies on laiskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän ketjuun? En sentään ole niin käsittänyt, että miestä jotenkin erityisesti oksettaisi minun orgasmit. Ja minun puolesta hän saa vapaasti valita tavan jolla saa minut laukeamaan, jos ei tykkää sormettaa niin ostakoon meille vaikka jonkun dildon jolla sen tekee tai pankoon sillä tavalla että laukean. Mutta ongelma ei siis ole hänen oksetus (koska sellaista ei tietääkseni ole) vaan se, että hän ei malta että laukeaisin. Hän osaisi kyllä saada minut laukeamaan, mutta ei malta. Ja se mitä vaadin on että hän malttaisi, edes joka toinen kerta. AP.
Miten joku voi olla noin tyhmä,, että kuvittelee, että tällä seksin aikakaudella kukaan ottaisi sen, ettei saa hyvänä seksielämänä?