Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia

Vierailija
23.09.2017 |

Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).

Kommentit (323)

Vierailija
201/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johain tuo otsikko on sellainen, että kuka tahansa pahastuisi. Ei seksiin kuulu vaatiminen. Ihan oikein sulle typerä ämmä, että et saa miestä toimimaan halujesi mukaan.

Ei kuulu vaatiminen. Mitähän se sitten on kun naista vaaditaan suostumaan anaalipanoon vaikka se oksettaa, ottamaan suihin vaikka se oksettaa ja suostumaan kaiken maailman tissinvälipanemiseen joka on yhtä nautinnollista kuin sormien väliin paneminen. Mutta ei seksiin kuulu vaatiminen.

Tarpeidensa kertominen kuuluu.

Ja jos toista ei kiinnosta tyydyttää toisen tarpeita, niin sitten se jää ilman seksiä kokonaan, kun se jatkuvasti ilman jäänyt ottaa eron.

Ap:n mies on joutunut eroamaan/jätetyksi jo 10 kertaa. Luulisi häntä kohtapuoliin alkavan kiinnostaa sen toisenkin osapuolen nautinto

Ei mua ainakaan kiinnosta, jos se vaatii jotain, mitä mä en halua tehdä. Aloittaja ei nyt halua uskoa tätä.

Sinua (tai jotain miestä) ei kiinnosta siis naisen orgasmi, vaikka saisit valita vapaasti tavan, jolla sen teet? Sitä minun on vaikea uskoa. AP.

Vierailija
202/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain miehiä ei vaan kiinnosta. Ja minua ei kiinnosta ne miehet, koska haluan hyvää ja aktiivista seksiä yhdessä. Nyt selvität, saisiko miehen parantamaan tapansa vai onko se toivoton tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain miehiä ei vaan kiinnosta. Ja minua ei kiinnosta ne miehet, koska haluan hyvää ja aktiivista seksiä yhdessä. Nyt selvität, saisiko miehen parantamaan tapansa vai onko se toivoton tapaus.

Todella vaikea uskoa, että joitain miehiä ei vain kiinnostaisi naisen orgasmi. Luulen, että tämän tyyppiset miehet kyllä oikeasti ovat siitä kiinnostuneita, mutta he pelkäävät epäonnistuvansa, ja siksi eivät edes yritä antaa naiselle orgasmia (ja peittävät tuon epäonnistumisen pelon siihen, että mukamas ei vain kiinnosta).

Vierailija
204/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ap!

Vierailija
205/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea uskoa, että joitain miehiä ei vain kiinnostaisi naisen orgasmi. Luulen, että tämän tyyppiset miehet kyllä oikeasti ovat siitä kiinnostuneita, mutta he pelkäävät epäonnistuvansa, ja siksi eivät edes yritä antaa naiselle orgasmia (ja peittävät tuon epäonnistumisen pelon siihen, että mukamas ei vain kiinnosta).

Miksi pitäisi kiinnostaa? Se vaan tuntuu olevan naisilla hankala saada, niin ei ainakaan viitsi siihen panostaa. Usein käsi väsyy ja aina ei siltikään onnistu kun "ei oo oikea fiilis". Et jos hinkkaatte itse.

Vierailija
206/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa? Se vaan tuntuu olevan naisilla hankala saada, niin ei ainakaan viitsi siihen panostaa. Usein käsi väsyy ja aina ei siltikään onnistu kun "ei oo oikea fiilis". Et jos hinkkaatte itse.

Käsi väsyy, jos vaikka 10 min uhraa asiaan? Minun pillu taitaa alkaa väsymään kaikesta yhdynnästä niin paljon ettei kiinnosta sitä enää tehdä, jos miestä ei kiinnosta sormettaa tai nuolla minua vaikka se on ainoa tapa minulle saada orgasmi. AP.

Vierailija
207/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää että miten joku voi pahoittaa mielensä tuollaisesta? AP.

No jos se luuli että tuo puoli oli koko ajan hoidossa ja sai nyt kuulla olevansa huono?

Vierailija
208/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.

Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.

Mikset itse yhdy mieheesi ja laukea itse?

Oisko neuvoa miten tuo käytännössä tehdään? AP.

No kampeat päälle ja alat jyystää.

Vierailija
209/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin naiseni heti jos rupeaisi orgasmeja pyytämään. Heitän rojut torveen ja lähden suihkuun.

Vierailija
210/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin naiseni heti jos rupeaisi orgasmeja pyytämään. Heitän rojut torveen ja lähden suihkuun.

Sulla mitään naista oo koskaan ollukaan. Herää jo unelmistas.

Vierailija
211/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kuuluu huomioida naisensa tarpeet.

Minun edesmennyt äitini (synt. 1913) sanoi aikoinaan, että ei pidä ikinä ottaa miestä, joka ei tiedä, mistä "kana pissii". Tarkoitti, että ennen yhteisen kodin perustamista, mies pitää testa kunnolla.

Tätä neuvoa noudatin ja olen kohta 50 v ollut sen valintani kanssa.

t.mummeli

Vierailija
212/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa emätinorgasmi mitä ei yksin saa ja yksin onneen orgasmi. Emätinorgasmi ei tule tuosta noin vaan ja se toinen tulee yleensä aina. Siinä mies voi avustaa.

Vierailija
213/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun sitten pitäisi pyytää se orgasmi niin että hän ei kokisi sitä kritiikiksi?

AP.

Jos jonkun itsetunto ei kestä edes tuota pyyntöä, niin ei tule kyllä kestämään elämässä yhtään mitään pettymystä, vastoinkäymistä, kritiikkiä, eikä pienintäkään ongelmaa kun kerran yksi normaali pyyntökin on liikaa.

Mitä ihan oikeasti teet tuollaisella miehellä? En voi ihan oikeasti uskoa että te kanssasisaret viitsitte katsella tuollaisiakin. Onko se kylän ainoa vapaa mies ja seuraava asuu 600 km päässä vai mikä ihme voi olla syy?

Vierailija
214/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikea neuvoa, koska miehet on just tuollaisia. Itsekkäitä. Nyt se raukka rypee itsesäälissä.

Älä tee mitään. Olet sanonut aiheesta, joten ensi kerralla sulle orkku ensin ja jos mies ei siihen suostu niin tuskin kannattaa jatkaa suhdetta.

Miehet ovat tuollaisia? Eivät ole. Jos sulla on huonoja kokemuksia joistain miehistä, niin kenkku juttu. Hanki uusi mies, nainen, kissa tai vaikka poro.

Vierailija
215/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenaikainen laukeaminen on miehelle häpeän aihe. Sinä autisti luulet, että mies hätäilee ilkeyttään.

Minä haluaisin että ennen yhdyntää hän auttaisi minua laukeamaan esim. käsillä tai suulla, en oikein osaa laueta yhdynnässä. Pyysin tai vaadin siis että hän antaisi minulle orgasmin käsin, siitä loukkaantui. AP.

Nainen ei koskaan saa orgasmia yhdynnässä - biologinen fakta.

Leikkikää makuuhuoneessa.

Käyttäkää vain sormia, halailemista, polvea, hieromista,

kevyttä sitomista, suutelemista, hyväilemistä ja jättäkää tympeä penetraatio kokonaan pois.

Silloin nainenkin saa jotain, eikä ole raskauden vaaraa.

Jos mies ei suostu tähän, hän menee varmaankin mielellään vasektomiaan.

Vierailija
216/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa emätinorgasmi mitä ei yksin saa ja yksin onneen orgasmi. Emätinorgasmi ei tule tuosta noin vaan ja se toinen tulee yleensä aina. Siinä mies voi avustaa.

Ei ole emätinorgasmia.

Nainen voi saada orgasmin ainoastaan klitorisstimulaatiolla.

Emättimessä on erittäin vähän tuntoherkkiä alueita,

vulvassa ja eritoten klitoriksen näkyvissäolevassa pääosassa sitävastoin on runsaasti tuntohermoja.

Vierailija
217/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole emätinorgasmia.

vulvassa ja eritoten klitoriksen näkyvissäolevassa pääosassa sitävastoin on runsaasti tuntohermoja.

Kyllä muuten on. Taidat olla mies, joka ei koskaan kyennyt tyydyttämään naistaan yhdynnällä tai sitten olet nainen, jolla on hieman ongelmia ala- tai yläkerrassa.

Vierailija
218/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene juttelemaan hänen vanhempien kanssa poikansa ennenaikaisesta siemensyöksystään. Pitäähän tuohon joku apu löytyä ja selitys. 

Vierailija
219/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene juttelemaan hänen vanhempien kanssa poikansa ennenaikaisesta siemensyöksystään. Pitäähän tuohon joku apu löytyä ja selitys. 

Ap täällä. Minun miehellä ei ole ongelmana ennenaikaista siemensyöksyä, hän pystyy hyvin panemaan vaikka 10 minuuttia. En tiedä mistä se käsitys tähän ketjuun on tullut. 

AP.

Vierailija
220/323 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole emätinorgasmia.

Kyllä muuten on. Taidat olla mies, joka ei koskaan kyennyt tyydyttämään naistaan yhdynnällä tai sitten olet nainen, jolla on hieman ongelmia ala- tai yläkerrassa.

Taidat itse olla vain katkera ja pahasuinen sovinisti.

Ongelmia sinulla on varmaan ylä- ja alakerrassa ja omassa kämpässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi