Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Samaa mieltä tuon kanssa joka sanoi että klitorisorkku on pinnallisempi ja lyhyempi, emätinorkku pidempi ja syvempi. Todellakin, sen takia en huoli enää pikkutyttöjen klitorisorkkuja.
Keskustelu kärjistyy nyt liikaa orgasmiin. Minusta kyse on kumppanin huomioimisesta. Jos toisella on jotain tärkeitä toiveita, niin miten suhde sujuu, jos ei edes yritä huomioida niitä. Yhdellä toive on orkku, toisella joku ihan muu.
Mulla on vain yksi toivomus omalle miehelleni, etä saisin kokea, miltä tuntuu, jos minua piiskattaisiin. Olen haaveillut siitä kauan. Mies ei suostu kokeilemaankaan ja suuttuu, jos asia nousee esiin.
Tämä on mulle iso juttu ja mietin nykyään paljon, että pitäisikö erota tai pettää sen takia. Olisi kuitenkin sääli heittää avioliitto pois sen vuoksi. Itse toteutan kaikki miehen toiveet, niin koen tämän musertavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu kärjistyy nyt liikaa orgasmiin. Minusta kyse on kumppanin huomioimisesta. Jos toisella on jotain tärkeitä toiveita, niin miten suhde sujuu, jos ei edes yritä huomioida niitä. Yhdellä toive on orkku, toisella joku ihan muu.
Mulla on vain yksi toivomus omalle miehelleni, etä saisin kokea, miltä tuntuu, jos minua piiskattaisiin. Olen haaveillut siitä kauan. Mies ei suostu kokeilemaankaan ja suuttuu, jos asia nousee esiin.
Tämä on mulle iso juttu ja mietin nykyään paljon, että pitäisikö erota tai pettää sen takia. Olisi kuitenkin sääli heittää avioliitto pois sen vuoksi. Itse toteutan kaikki miehen toiveet, niin koen tämän musertavaksi.
Orgasmi on kuitenkin aika yleismaailmallinen toive, esimerkiksi jokainen mies varmasti haluaa edes välillä laueta seksissä eikä suostuisi seksiin, jossa ei melkein aina laukeaisi. No samaten naisetkin haluavat, mutta moni nainen ei uskalla pyytää sitä mieheltään tai sanoa toivettaan ääneen.
Sinun toive piiskatuksi tulemisesta on hieman harvinaisempi toive, tosin ei kovin harvinainen, ehkä joku 10 % ihmisistä voisi sellaista haluta? Mutta se on toiveena hankalampi kuin orgasmi, koska asiaa ymmärtämättömän mielestä pyyntö on että "satuta minua" ja osa ei halua satuttaa rakastaan. No jos he perehtyisivät aiheeseen niin he ymmärtäisivät että pointti ei ole mikään satuttaminen. Orgasmitoive sen sijaan ei kai sisällä millään mittarilla mitään negatiivista mielleyhtymää? Paitsi ehkä joillekin jonkun ihme riittämättömyyden tunteen, jos kuvittelee että ei osaa tms typerää (koska aina voi opetella, jos haluaa).
Sinuna kysyisin mieheltäsi, että miksi hän suuttuu. Ahdistuuko? Säikähtääkö? Pitääkö sinua pervona? Pitääkö outona ajatusta että haluat kokeilla kipua? Vai miksi hän suuttuu. Entä jos hän ei vain halua sinua piiskata, niin voisitteko mennä vaikka sellaiseen tapahtumaan yhdessä, jossa voi saada pelkän piiskauksen vieraalta, ja oma miehesi voi olla siinä läsnä, mitään seksiä siihen ei siis liity ellei teillä sitten kahdestaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa, että teeskentelet.
Näin on.. varmaan sen kans ennen kaikki sitä tehny. Suurin osa tekee. On pakko kun muuten naisessa on vika. Ei miehessä eipä ei..
Ne on penikoita. Itsekkäitä penikoita.
Ei niitä kiinnosta ku oma mu.a.
Omen parisuhteessa. Teeskentelen. Miehen mieliksi. Ettei sen tarvi "loukkaantua". Joka suhteessa joutunut tekeen samaa.
Joskus harvoin saan itse. Todella harvoin.. ei se pahuuttaan. Ne vaan on semmosia. Kai..
Joidenkin ongelma on ettei mies anna orkkua. Joidenkin että mies haluaa antaa kokoajan.
Vaihtakaa miehiä päikseen?
Mitäs jos yhdessä tekisitte tilauksen aikuisten lelukaupasta? Vibraattori voisi tuoda kaivattua lisäkiihotusta yhdynnän aikana ja voisi olla sen kautta toimivampaa menoa myös sinulle. Ehkä miehelläkin olisi jotain toiveita seksin suhteen? Nämä asiat on sellaisia, jotka eivät ratkea ilman keskustelua ja asioiden rehellistä puimista.
Ei seksielämä voi olla tyydyttävää, jos toiselle ei pysty kertomaan mikä tuntuu hyvältä, mikä ei ja mitä toiveita olisi. Eli sama, kun muutenkin parisuhteessa - keskusteluyhteys ja luottamus kaiken a ja o! Seksi on toisaalta niin herkkä ja henkilökohtainen aihe, että ei siitä keskusteleminen ole kaikille helppoa. Sitä puhumistakin ja palautteen antoa/vastaanottamistakin voi joutua harjoittelemaan. En nyt väitä, että tämä on jokin ainoa totuus, mutta vihdoin kaikin puolin ihanassa parisuhteessa olevana näin olen todennut. Tsemppiä sinne!
Anteeks mutta se ei kyl oo miehen tehtävä antaa sulle orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on kuitenkin aika yleismaailmallinen toive, esimerkiksi jokainen mies varmasti haluaa edes välillä laueta seksissä eikä suostuisi seksiin, jossa ei melkein aina laukeaisi. No samaten naisetkin haluavat, mutta moni nainen ei uskalla pyytää sitä mieheltään tai sanoa toivettaan ääneen.
Sinun toive piiskatuksi tulemisesta on hieman harvinaisempi toive, tosin ei kovin harvinainen, ehkä joku 10 % ihmisistä voisi sellaista haluta? Mutta se on toiveena hankalampi kuin orgasmi, koska asiaa ymmärtämättömän mielestä pyyntö on että "satuta minua" ja osa ei halua satuttaa rakastaan. No jos he perehtyisivät aiheeseen niin he ymmärtäisivät että pointti ei ole mikään satuttaminen. Orgasmitoive sen sijaan ei kai sisällä millään mittarilla mitään negatiivista mielleyhtymää? Paitsi ehkä joillekin jonkun ihme riittämättömyyden tunteen, jos kuvittelee että ei osaa tms typerää (koska aina voi opetella, jos haluaa).
Sinuna kysyisin mieheltäsi, että miksi hän suuttuu. Ahdistuuko? Säikähtääkö? Pitääkö sinua pervona? Pitääkö outona ajatusta että haluat kokeilla kipua? Vai miksi hän suuttuu. Entä jos hän ei vain halua sinua piiskata, niin voisitteko mennä vaikka sellaiseen tapahtumaan yhdessä, jossa voi saada pelkän piiskauksen vieraalta, ja oma miehesi voi olla siinä läsnä, mitään seksiä siihen ei siis liity ellei teillä sitten kahdestaan kotona.
Joo olen yrittänyt jutella asiasta, eikä mies suostu ymmärtämään vaan suuttuu ja sanoo, että pitää erota, jos haluan sellaista. Olen ehdottanut juurikin tuota myös, että mitä jos joku muu tekisi sellaista ilman seksiä ja mies voisi olla mukana eli ei mitään pettämistä, mutta ei suostu missään tapauksessa. Kuulemma se on suoraan ero, jos haluan tällaista. Että pitää sitten valita, että eroanko vai petänkö kokeillakseni vai elänäkö koko elämän loppuun asti saamatta kokeilla edes kerran. Olen yrittänyt unohtaa, mutta aina välillä se tulee taas mieleen, kun jotkut muut kertovat vaikka täällä av:lla omia kokemuksiaan, silloin tunnen katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta se ei kyl oo miehen tehtävä antaa sulle orgasmia.
Tällä logiikalla ap:n pitää alkaa jatkossa joka kerta nousta ylös sängystä kesken yhdynnän. Silloin mieskään ei ehdi saada orkkua. Oma vikansa, kun ei ollut tarpeeksi nopea, selvästi ihan viallinen. Katsotaan, kauanko mies on tyytyväinen seksielämään. Toimii näet molempiin suuntiin nämä periaatteet.
Ompas töppö ukko kun ei sinua ajattele laisinkaan ilmeisesti aika kokematon mies.
Miehen orgasmi on seksissä oletusarvo. Tulisi melkoinen sota, jos mies jätettäisiin tarkoituksella ilman. Naisen orgasmi taas usein mielletään naisen omaksi asiaksi: saat jos kerkeet/ itsellesi sen räpellät.
Vaatiminen ei kuulu seksiin. Ei koskaan eikä ikinä. Seksuaalisuus on useimmille niin herkkä asia, että vaatiminen on sama kuin tyytymätön kritiikki, ja se heikentää seksuaalista itsetuntoa.
Olen joskus kokeillut antaa palautetta miehelle seksistä ja voin sanoa omasta kokemuksesta, ettei oikeaa tapaa ole. Kaikki tavat on vääriä. Sanoin niin kauniisti kuin ikinä osasin, ja silti jouduin sietämään kahden viikon mykkistä ja pihtausta. Onneksi mies lopulta leppyi (vaikka en pyytänyt anteeksi, koska en ollut tehnyt mitään väärää).
Vinkkejä olet saanutkin: seksilelut, seksiasut, hidastamaan pyytäminen sekä itsetyydytys silloin, kun olet kaikesta huolimatta jäänyt vaille orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen orgasmi on seksissä oletusarvo. Tulisi melkoinen sota, jos mies jätettäisiin tarkoituksella ilman. Naisen orgasmi taas usein mielletään naisen omaksi asiaksi: saat jos kerkeet/ itsellesi sen räpellät.
Vaatiminen ei kuulu seksiin. Ei koskaan eikä ikinä. Seksuaalisuus on useimmille niin herkkä asia, että vaatiminen on sama kuin tyytymätön kritiikki, ja se heikentää seksuaalista itsetuntoa.
Olen joskus kokeillut antaa palautetta miehelle seksistä ja voin sanoa omasta kokemuksesta, ettei oikeaa tapaa ole. Kaikki tavat on vääriä. Sanoin niin kauniisti kuin ikinä osasin, ja silti jouduin sietämään kahden viikon mykkistä ja pihtausta. Onneksi mies lopulta leppyi (vaikka en pyytänyt anteeksi, koska en ollut tehnyt mitään väärää).
Vinkkejä olet saanutkin: seksilelut, seksiasut, hidastamaan pyytäminen sekä itsetyydytys silloin, kun olet kaikesta huolimatta jäänyt vaille orgasmia.
Minä ainakin haluan vain seksiä, josta nautin. Jos minä en saa seksissä "mitään" (hyväilyä, nuolemista, sormia sisääni, tisseille huomiota jne), niin en nauti seksistä. Nautin yhdynnästä vain, jos olen ensin kiihottunut tuon muun avulla. Osaan saada orgasmin helposti, mutta en minäkään sentään sitä kahdessa minuutissa saa. Joten kyllä mielestäni minulla on oikeus vaatia, että edes jokin seksissä kestää yli kaksi minuuttia, jotta voisin laueta. Jos mies laukeaa aina nopeasti (minuutti tai kolme) eikä tarjoa mitään sormilla hyväilyä tms, niin en saa seksistä silloin irti yhtään mitään, ainakaan nautintoa, ketutusta lähinnä. Joten kyllä se on jopa ehto seksille, että mies haluaa tehdä asioita, joista saan nautintoa. Ihan samoin kuin itse olen valmis hänen pyynnöt toteuttamaan. Joillekin miehille vain jopa tuo hidastamaan pyytäminen on ihan punainen vaate ja mykkäkoulun arvoinen asia (=nainen on tyytymätön ja kritisoi että en ole riittävän hyvä seksissä kun en anna esileikkiä ja laukean minuutissa, joten kostan sen naiselle karvaasti).
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuon kanssa joka sanoi että klitorisorkku on pinnallisempi ja lyhyempi, emätinorkku pidempi ja syvempi. Todellakin, sen takia en huoli enää pikkutyttöjen klitorisorkkuja.
Kiinni jäit, olet mies!
Hoida hommasi, ettet ole naisille sängyssä pelkkä taakka ja rasite.
Ainoa korjaus tuohon on että vaihdat kumppania tai sitten ehdotat avointa suhdetta jossa saat harrastaa seksiä muiden kanssa, eiköhän sieltä joku löydy joka pystyy tarpeesi täyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa emätinorgasmi mitä ei yksin saa ja yksin onneen orgasmi. Emätinorgasmi ei tule tuosta noin vaan ja se toinen tulee yleensä aina. Siinä mies voi avustaa.
Ei ole emätinorgasmia.
Nainen voi saada orgasmin ainoastaan klitorisstimulaatiolla.
Emättimessä on erittäin vähän tuntoherkkiä alueita,
vulvassa ja eritoten klitoriksen näkyvissäolevassa pääosassa sitävastoin on runsaasti tuntohermoja.Sanoo joku joka ei ole emätinorgasmia kokenut. Minä en mitään muuta enää huolikaan, mielummin vaikka ilman.
Sinun emätinorkkusi lähtee kyllä klitoriksesta sekin, sisäpuolelta stimuloimalla vain. Olet anatomisesti vähemmistöön kuuluva, että klitoriksesi sijaitsee niin lähellä emätintäsi. Voihan siitäkin olla ylpeä, mutta ei kannata vähätellä enemmistön anatomiaa silti kuitenkaan.
Mitä väliä millä nimellä sitä kutsutaan kun ne kuitenkin on kaksi täysin erilaista orgasmia, lähti ne vaikka päästä? Eikä sen emätinorkun saaminen minullekaan helppoa ole, on kuitenkin niin ylivoimainen että muu ei enää kiinnosta.
Olen samaa mieltä: klitoris- ja emätinorgasmit tuntuvat ihan erilaiselta. Klitorisorgasmi on pinnallisempi ja lyhytkestoisempi, kun taas emätinorgasmi on syvempi ja kestää pidempään.
Mistä sinä tiedät kaikkien naisten orgasmit?
Ehkä näissä kannattaa vain puhua itsestään.En tiedäkään. Mutta jos ei ole emätinorgasmia kokenut, niin eipä voi silloinkaan tulla asiasta vänkäämään ;)
Mistä sinä sen tiedät?
Kerroin saaneeni orgasmin vain ajattelemalla ja orgasmi oli kaikkea muuta kuin pinnallinen.
Mistä tiedät oliko orgasmi klitoris vaiko emätinorgasmi jos kumpaakaan ei koskettukkaan
Jos nainen voi saada yhdynnässä vaginaorgasmin, miehen kuuluu saada orgasmi keski- ja etusormellaan,
naista räplätessä, tai hän ei ole normaali mies.
En ymmärrä miten kellään miehellä on varaa olla kiinnostumatta naisen orgasmista, jos haluaa naisen pitää (tai edes saada). Koska suurin osa miehistä pitää tärkeänä, että myös nainen saa. Eli naisille on tarjolla hyvin paljon miehiä, joiden kanssa sen orgasmin voi hyvin saada. Nuo itsekkäät lapset, jotka eivät viitsi vaivautua naisen orgasmin eteen, he jäävät ilman naista koska nuo toiset miehet, joita naisen orgasmi kiinnostaa, he vievät ne naiset.
Aloin tapailla 44 v. miestä, jolla kaksi pitkää suhdetta. Silti ei osannut tehdä mitään muuta naisen kanssa kuin sisään ja ulos. Eikä tiennyt, että olivatko exänsä saaneet orgasmeja hänen kanssaan. Että kyllä meitä on moneen lähtöön.
Tehtäiskö semmoinen sopimus, että ensin orgasmi naiselle, sitten, jos vielä jaksaa, miehelle? Tuntuu nimittäin todella hurjalle, että miehen orgasmi olisi seksissä joku itsestäänselvyys, ja naisen vaan joku "collateral damage", eli tulee jos on tullakseen.
Naiset, otetaan omamme ensin!
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailla 44 v. miestä, jolla kaksi pitkää suhdetta. Silti ei osannut tehdä mitään muuta naisen kanssa kuin sisään ja ulos. Eikä tiennyt, että olivatko exänsä saaneet orgasmeja hänen kanssaan. Että kyllä meitä on moneen lähtöön.
Aika hurjaa. Miten tilanne ratkesi? Oppiko se?
Aloittajan mie on hemmoteltu aasi. Siinä nainen jolla helppo saada ja mies kiukuttelee.
T: Nainen jolle kaikki täytyy olla juuri kohdallaan eli vaikeaakin vaikeampikin.