Te, joka olette ikäistänne nuoremman näköisiä...
Eli laihoja, siloposkisia ja freshejä. Mikä on salaisuutenne? Oletteko koko elämänne eläneet terveellisesti vai onko kyse enemmäkin geeneistä?
Kommentit (76)
Geenit.
Muutama vuosi sitten kysyttiin olenko alle 16... Täytin myöhemmin samana vuonna 28... Varmaan moni vieläkin luulee just ja just parikymppiseks, mutta eipä haittaa.
Siis ihan vaan geenit. Sekä äitini että isäni ovat hieman ikäistään nuoremman näköisiä. Olen ujo ja pienikokoinen ja minua luullaan helposti teini-ikäiseksi käytökseni ja ulkonäköni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä reilusti ylipainoinen. Ja mua pidetään jatkuvasti about 10v nuorempana kuin mitä olen.
Varmaan geenit, nuorekas tyyli (ei kuitenkaan pussia) ja luultavasti läski silottaa rypyt. :)Sopivasti rasvaista ruokaa, niin iho kiiltää ja posket pullottaa.
Kyllä, juuri näin! Käytän voita päivittäin. Ärsyttääkö? :D :D Eikä kyllä ole ryppyinen, hilseilevä, harmaa iho. Paremminkin hehkuva ja ruusuinen.
Geenit ja hyvät elämäntavat. Sukumme naiset ovat pääsääntöisesti kaikki ikäistään nuoremman näköisiä, ja meitä yhdistää elämäntavat. Ei mitään ääreen vietyä nillittämistä, mutta sopivassa suhteessa hyvää perusruokaa, liikuntaa, unta, ulkoilua. Emme röökaa ja alkoholia kuluu verrattain vähän.
Eron huomaa selkeästi niistä suvun naisista, jotka viettävät toisentyyppistä elämää.
Itse olen 43v. ja minua ollaan luultu mm. poikani (18v.) tyttöystäväksi. Paperit saan vieläkin esittää alkoholiostosten yhteydessä jopa ruokakaupan kassalla.
Laiha ns. teinikroppa vaikuttaa aika paljon ja tyyli minun tapauksessa, eli lähinnä kai tyylin puute. Töissä olen tylsässä työasussa ja vapaalla hikiset harrastukset, asut ja hiukset sen mukaisesti.
lapsettomuus;) nuorekas mutta mulle sopiva vaatetyyli. olen vähän ylipainoinen, mutta mulla on sirot raajat ja aika pitkät sääret. pitkähköt hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla laiha näyttääkseen ikäistään nuoremmalta? Olen lihava ja viimeks mua luultiin n. 22 vuotiaaks ja aina kysellään paperit baareissa jne. Olen 28
Ei kelpaa. Liian pieni ajallinen ero todellisen ja oletetun iän välillä. Olen itse +50 ja minua luullaan noin kolmekymppiseksi. Geenit ja viimeisen kymmenen vuoden aikana oikea ravinto ja riittävä uni sekä oikeanlainen liikunta. Olen kaljamahainen mutta näytän paljon nuoremmalta kaljamahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä reilusti ylipainoinen. Ja mua pidetään jatkuvasti about 10v nuorempana kuin mitä olen.
Varmaan geenit, nuorekas tyyli (ei kuitenkaan pussia) ja luultavasti läski silottaa rypyt. :)Sopivasti rasvaista ruokaa, niin iho kiiltää ja posket pullottaa.
Kyllä, juuri näin! Käytän voita päivittäin. Ärsyttääkö? :D :D Eikä kyllä ole ryppyinen, hilseilevä, harmaa iho. Paremminkin hehkuva ja ruusuinen. <3
Lihavan itsekehulla ei ole kyllä mitään rajaa...:'D käy välillä lenkilläkin niin et kuole viiskymppisenä sydäriin.
Joku läskien vihaaja jo suuttui meille rypyttömille, ikinuorille pulleroille. Tästä voikin aasinsiltana mainita että myös iloisuus ja hymy nuorentavat. Kannattaa oikeasti kokeilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin! Käytän voita päivittäin. Ärsyttääkö? :D :D Eikä kyllä ole ryppyinen, hilseilevä, harmaa iho. Paremminkin hehkuva ja ruusuinen. <3
Lihavan itsekehulla ei ole kyllä mitään rajaa...:'D käy välillä lenkilläkin niin et kuole viiskymppisenä sydäriin.
En ole menossa lenkille, en harrasta liikuntaa. Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsekas luonne, näytän kuulemma uteliaalta ja mulla on hymyilevät kasvot. Mieheni pyysi mua treffeille ja slaagin meinasi saada kun kuuli mun ikäni. Yhdessä jo 3vuotta vaikka ikäeroa 10v. Nuori mies nuorentaa.
Itseasiassa huomattavasti nuorempi mies saa puolisonsa näyttämään vanhemmalta ja äitimäiseltä. Nuoremmalta näyttäisit ikäisesti tai vanhemman miehen kanssa, no offense.. Mutta jos miettii vaikkapa Demi Moorea ja Ashton Kutcheria kun olivat yhdessä, ikä oikein korostui. Samoin vaikkapa Susanna Penttilä ja Ronnie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa lenkille, en harrasta liikuntaa. Ärsyttääkö?
Ei mua mikään ärsytä. Homehdu vaan paikalles mun puolesta mutta älä kitise kun 10 vuoden päästä terveys reistailee.
Olen yli 65 ja ulkoilen lastenlasteni kanssa 6-8 v ja minua luullaan usein heidän äidikseen.
ap:n kysymykseen vastaisin, että geenit, ei tupakkaa, ei aurinkoa kasvoille, hyvin hoidetut hiukset, Vidmerin ihonhoitotuotteet ja kyllä minulle moni on nimenomaan maininnut hoikuuden(ei laihuus, joka tuo usein rypyt näkyviin)
Geenit, en juo alkoholia tai polta tupakkaa, en käy solariumissa tai loju auringossa, aurinkovoiteessa vähintään spf 30. En käytä juuri koskaan meikkiä, kosteusvoidetta laitan kun muistan.
Mut pääasiassa geenit, kaikki suvun naiset (ikää 25+v) näyttävät ikäistään nuoremmilta.
Geenit. Olen 60 mutta käyn kevyesti ainakin 10v nuoremmasta. Ei hirveästi ryppyjä. Olen normaalipainon ylärajalla, pukeudun nuorekkaasti, en kuitenkaan teinimäisesti. En ole koskaan elänyt superterveellisesti. Poltan tupakkaa, en juuri juo alkoholia ja liikun jonkun verran. Äitini oli vielä nuorekkaampi kuin minä. Olen myös sisäisesti nuori, en osaa samaistua mihinkään mummotyyliin. En halua kuitenkaan kritisoida ketään. Me ihmiset olemme monenlaisia ja kaikki kukat kukkikoon.
Ole 49v ja minua luullaan pääsääntöisesti 38-vuotiaaksi. Olen hoikka mutta en laiha. Isäni puolen suku on ikäistään nuoremman näköistä eli geenit paljolti. Liikun kyllä paljon ja olen sekasyöjä. En ole koskaan tupakoinut.