Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joka olette ikäistänne nuoremman näköisiä...

Vierailija
22.09.2017 |

Eli laihoja, siloposkisia ja freshejä. Mikä on salaisuutenne? Oletteko koko elämänne eläneet terveellisesti vai onko kyse enemmäkin geeneistä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit!

En ole laiha ja minulla on hirveät elämäntavat, mutta näytän viitisen vuotta ikäistäni nuoremmalta kuten äitinikin. Ei ryppyjä tai roikkuvaa ihoa, valkoiset hampaat, pitkät ja terveet hiukset, hyvä ryhti, kirkkaat silmät jne.

Vierailija
22/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Lisäksi nuorekas pukeutuminen. Tytärtäni otaksutaan useimmiten sisarekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit sanoisin minäkin. Tupakkaa poltan, alkoholia juon ehkä pari kertaa vuodessa, syön mitä sattuu paitsi roskaruoka ei maistu. Liikunta koostuu hyötyliikunnasta enkä ole lihava. Olen 30-vuotias ja monesti minua on luultu "teiniäidiksi", papereita kysytään aina.

Vierailija
24/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, terveelliset elämäntavat, botox

Vierailija
25/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän ne vähän pulleammat on juuri nuoremman näköisiä. Ei tule ryppyjä eikä posket roiku - kasvoissa tai takapuolessa - kun on täytettä.

Itselläni on niin, että kun olen meikkaamaton ja huonosti pukeutunut (kauhtuneisiin farkkuihin, huppareihin jne), mua äkkinäkemältä pidetään nuorempana (kysytään papereita ne, kerrran olin saattamasa teini-ikäistä poikaani labrassa ja kun häntä haettiin toiselle puolelle köytävää, hoitaja kysyi häneltä "odottaako tuo sun sisko täällä"). Töissä taas olen ihan täti, koska pukeudun eri lailla. Tyylistä se on kiinni.

No joo, kasvoista pullea on toki monesti nuorekas meikattuna, mutta vartalossa on se 45-vuotiaan rakenne.

Vierailija
26/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiha. Laihat yleensä kai näyttävät vanhoilta??

Olen tupakoinut parikymppisestä. Juopotellut. Syönyt terveellisesti kuitenkin ja aina iloinen asenne on elämään ollut. Minua on sanottu usein 10 v. nuoremman näköiseksi.

Vierailija
27/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se on eniten elämänasenne. Jotkut on jo teininä jotenkin kolmekymppisen oloisia...

Vierailija
28/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain geenit, yli 7-kymppinen isäni näyttää alle 60-vuotiaalta, mutta elän kyllä aika terveellisesti. Mulla pääosan vaikutelmasta tekee kroppa joka on urheilullinen ja timmi ja sallii ns. nuorekkaat vaatteet. Olen yli 40, aina luultu noin 5-8 v nuoremmaksi ja edelleenkin usein.

Vierailija
29/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, hyvät yöunet, terveet elämäntavat, päivittäinen ihonhoito, pyöreä kasvojenmalli. Luulen niitä syyksi siihen, että 33- vuotiaana minua luullaan usein 25- vuotiaaksi.

Vierailija
30/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh, suosittelen!

Vierailija
31/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, olen myös lyhyt. Ei näkyviä ryppyjä vaikka hoikka olenkin. Ikää 30+

Vierailija
32/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja se, että tykkään nukkua selälläni :).

Vierailija
33/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja terveelliset elämäntavat, olen absolutisti enkä polta, aurinkoa kohtuudella. Kroppani on timmi ja treenattu, olen 35-vuotta.

Vierailija
34/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, pukeutumistyyli ja pienehkö koko. Liikun paljon mutta syön epäterveellisesti, en ole koskaan polttanut ja hoidan ihoani hyvin.

Vierailija
35/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan geenit? En oo myöskään koskaan viihtynyt auringossa, alkoholia käytän vähän ja hoidan ihoa aika säntillisesti, mutta en käytä mitään ihmeellisiä tuotteita

Vierailija
36/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, 

olen ylipainoinen 158/80, rintava 70E ja naamani on kamalan hormoniaknen vallassa (koska imetys). Olen 36v ja viimeksi tänään ihmeteltiin ensin, miten minulla voi olla jo kolme lasta ja sen jälkeen kysyttiin ikääni. Ja sen jälkeen taivasteltiin, että minua oli luultu max. 25-vuotiaaksi. Ja todella usein törmään siihen, että arvellaan minun olevan 23-25v. 

En siis ole todellakaan mikään laiha enkä freesi. Mutta ehkä sitten tämän rasvoittuvan naaman takia minulla ei ole ryppyjä eikä juurikaan edes juonteita kasvoissa.  Ja ehkä vaikutelma sitten tulee siitä. Kukaan nuoremmaksi luullut ei ole oikein perustellut muuta kuin että "näytät paljon nuoremmalta". 

Mutta ehkä se on geeneissä. Isän puolen mummini oli paljon ikäistään nuoremman näköinen, ja muistutan suvustani kyllä eniten häntä. Lisäksi äitiäni on luultu myös monesti nuoremmaksi kuin on, ja näyttää yhäkin ikäisiään nuoremmalle, ehkä semmoisen 5v. 

37/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla laiha näyttääkseen ikäistään nuoremmalta? Olen lihava ja viimeks mua luultiin n. 22 vuotiaaks ja aina kysellään paperit baareissa jne. Olen 28

Sama täällä, 30kg ylipainoa, täytin 31v enkä pysty ostamaan yhtäkään pulloa alkoholia ilman että kysytään papereita. Miksi pitää olla laiha näyttääkseen nuorelta? Minulla se on geeneissä, omaa äitiäni ei uskoisi lähes 60-vuotiaaksi.

Onko kirjoittaja nyt yhdistänyt lihavuuden ja rumuuden?? Mielestäsi kaikki lihavat ovat rumia eli näyttävät vanhemmilta kuin ovat. Mielestäni olen ihan hyvän näköinen.

Vierailija
38/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaasti geenit. Elän tosi epäterveellisesti. Oman lisänsä tuo nuorekas pukeutumistyyli ja se etten ole leikannut hiuksia niin kuin keski-ikäiset naiset usein.

Vierailija
39/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kertoi että oli aina "penskan" näköinen. Itsellä on huonot elämäntavat, mutta ikääni on hämmästelty. Geenit on vastattava.

Toki meikkaan aamuisin ja laitan lämpörullat, on pigmentoinnit huulissa, kulmissa ja luomissa, mutta se vain nopeuttaa aamuja.

Kasvojen muoto on geneettinen.

Vierailija
40/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pullukka, pikkuisen meikkiä, tukka ponnarilla ja tavalliset vaatteet. Viime vuoden aikaan on 2 kertaa kysytty papereita - kerran alkossa ja kerran cittarissa. Oon 41v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi