Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joka olette ikäistänne nuoremman näköisiä...

Vierailija
22.09.2017 |

Eli laihoja, siloposkisia ja freshejä. Mikä on salaisuutenne? Oletteko koko elämänne eläneet terveellisesti vai onko kyse enemmäkin geeneistä?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit

Vierailija
2/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä on kyse. Toki elämme aika terveellisesti, mutta isoäiti, äiti, tyttäret kaikki ovat uskomattoman nuorennäköisiä ikäisikseen.

Vierailija
4/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä geenit että terveelliset elämäntavat

Vierailija
5/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit varmaan. Mama myös tosi siloposkinen vielä lähes 60-vuotiaanakin. Olen aina sanonut, että valoviini, emmentaalijuusto ja kaalin syönti ovat salaisuuteni.

Vierailija
6/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla laiha näyttääkseen ikäistään nuoremmalta? Olen lihava ja viimeks mua luultiin n. 22 vuotiaaks ja aina kysellään paperit baareissa jne. Olen 28

Vierailija
7/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

geenit

Vierailija
8/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näyttää nuoremmalta kuin mitä oikeasti on iältään, ei tarkoita, että on "laiha, siloposkinen ja freshi". Mä olin lihavanakin ikäistäni nuoremman näköinen. Mä uskon hyviin geeneihin. Ja ehkä sellaiseen tietynlaiseen elämän asenteeseen... toiset vain ovat "nuorekkaita" koko olemukseltaan.

Vierailija
9/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mallivartaloinen kolmen lapsen äiti. Ihmiset ällistyvät, että onko minulla lapsia. Luulevat töissä opiskelijaksi, joka on sijaistamassa. Salaisuuteni ovat geenit ja aktiivinen elämäntapa. En käytä alkoholia oikeastaan lainkaan.

Vierailija
10/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
11/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, hoikkuus ja hius/pukeutumistyyli.

Vierailija
12/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laiha ei näytä nuorelta. eikä liian lihava. lyhyt näyttää nuoremmalta kuin pitkä

Vierailija
13/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali

Vierailija
14/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ei kyllä suinkaan aina tee ikäistään nuoremman näköisiksi. Keski-ikäisenä vähän pyöreämmät näyttävät kasvoistaan usein nuoremmilta kuin laihat. Itse olen laiha 37-vuotias nainen ja näytän tosi vanhalta, kasvot ovat jotenkin todella riutuneet ja ryppyiset. Silmät syvällä kuopissa, naama pelkkää leukaa ja nenää ja ulkonevia poskiluita. Juonteet näkyvät erittäin selvästi myös. Eikä riipu elintavoista, en ole ikinä ryypännyt, polttanut enkä maannut auringossa.

Vierailija
15/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ne vähän pulleammat on juuri nuoremman näköisiä. Ei tule ryppyjä eikä posket roiku - kasvoissa tai takapuolessa - kun on täytettä.

Itselläni on niin, että kun olen meikkaamaton ja huonosti pukeutunut (kauhtuneisiin farkkuihin, huppareihin jne), mua äkkinäkemältä pidetään nuorempana (kysytään papereita ne, kerrran olin saattamasa teini-ikäistä poikaani labrassa ja kun häntä haettiin toiselle puolelle köytävää, hoitaja kysyi häneltä "odottaako tuo sun sisko täällä"). Töissä taas olen ihan täti, koska pukeudun eri lailla. Tyylistä se on kiinni.

Vierailija
16/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likinäköisyys ja kiltit kaverit ;D

Vierailija
17/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina vanhentaa. Samoin hapan ilme, joka ei tue kasvojen lihaksia ja kasvot alkavat vuosien mittaan roikkua

Vierailija
18/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "salaisuus" on se että syön melko vähän. Kyllä siinä terveellistäkin ruokaa menee, mutta varmaan puolet on vähemmän terveellistä. Olen hyvin hoikka.

Otan ammattilaisen tekemiä, tehokkaita ihonhoitoja useamman kerran vuodessa. Ei fillereitä eikä botoxia vaan mesoterapiaa yms.

n39

Vierailija
19/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus ei kyllä suinkaan aina tee ikäistään nuoremman näköisiksi. Keski-ikäisenä vähän pyöreämmät näyttävät kasvoistaan usein nuoremmilta kuin laihat. Itse olen laiha 37-vuotias nainen ja näytän tosi vanhalta, kasvot ovat jotenkin todella riutuneet ja ryppyiset. Silmät syvällä kuopissa, naama pelkkää leukaa ja nenää ja ulkonevia poskiluita. Juonteet näkyvät erittäin selvästi myös. Eikä riipu elintavoista, en ole ikinä ryypännyt, polttanut enkä maannut auringossa.

Niinpä, mä olen nelikymppinen, mutta mua luullaan jatkuvasti alle kolmekymppiseksi. Olen todellakin juonut, polttanut, elänyt epäsäännöllistä elämää ja maannut auringossa... Naamassa ei ole vielä edes naururyppyjä vaikka nauran ja hymyilen paljon. Käsittämätöntä... Tasan ei mene puntit.. Romahdusta odotellessa...

Vierailija
20/76 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Alkoa ja tupakkaa menee ja syön epäterveellisesti.

Taustalla on nuorena hankittu kova yleiskunto, nyt riittää kun hieman ylläpitää hyötyliikunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä