Te, joka olette ikäistänne nuoremman näköisiä...
Eli laihoja, siloposkisia ja freshejä. Mikä on salaisuutenne? Oletteko koko elämänne eläneet terveellisesti vai onko kyse enemmäkin geeneistä?
Kommentit (76)
Geeneistä on kyse. Toki elämme aika terveellisesti, mutta isoäiti, äiti, tyttäret kaikki ovat uskomattoman nuorennäköisiä ikäisikseen.
Sekä geenit että terveelliset elämäntavat
Geenit varmaan. Mama myös tosi siloposkinen vielä lähes 60-vuotiaanakin. Olen aina sanonut, että valoviini, emmentaalijuusto ja kaalin syönti ovat salaisuuteni.
Miksi pitäisi olla laiha näyttääkseen ikäistään nuoremmalta? Olen lihava ja viimeks mua luultiin n. 22 vuotiaaks ja aina kysellään paperit baareissa jne. Olen 28
Se että näyttää nuoremmalta kuin mitä oikeasti on iältään, ei tarkoita, että on "laiha, siloposkinen ja freshi". Mä olin lihavanakin ikäistäni nuoremman näköinen. Mä uskon hyviin geeneihin. Ja ehkä sellaiseen tietynlaiseen elämän asenteeseen... toiset vain ovat "nuorekkaita" koko olemukseltaan.
Olen nelikymppinen mallivartaloinen kolmen lapsen äiti. Ihmiset ällistyvät, että onko minulla lapsia. Luulevat töissä opiskelijaksi, joka on sijaistamassa. Salaisuuteni ovat geenit ja aktiivinen elämäntapa. En käytä alkoholia oikeastaan lainkaan.
Geenit, hoikkuus ja hius/pukeutumistyyli.
liian laiha ei näytä nuorelta. eikä liian lihava. lyhyt näyttää nuoremmalta kuin pitkä
Laihuus ei kyllä suinkaan aina tee ikäistään nuoremman näköisiksi. Keski-ikäisenä vähän pyöreämmät näyttävät kasvoistaan usein nuoremmilta kuin laihat. Itse olen laiha 37-vuotias nainen ja näytän tosi vanhalta, kasvot ovat jotenkin todella riutuneet ja ryppyiset. Silmät syvällä kuopissa, naama pelkkää leukaa ja nenää ja ulkonevia poskiluita. Juonteet näkyvät erittäin selvästi myös. Eikä riipu elintavoista, en ole ikinä ryypännyt, polttanut enkä maannut auringossa.
Yleensähän ne vähän pulleammat on juuri nuoremman näköisiä. Ei tule ryppyjä eikä posket roiku - kasvoissa tai takapuolessa - kun on täytettä.
Itselläni on niin, että kun olen meikkaamaton ja huonosti pukeutunut (kauhtuneisiin farkkuihin, huppareihin jne), mua äkkinäkemältä pidetään nuorempana (kysytään papereita ne, kerrran olin saattamasa teini-ikäistä poikaani labrassa ja kun häntä haettiin toiselle puolelle köytävää, hoitaja kysyi häneltä "odottaako tuo sun sisko täällä"). Töissä taas olen ihan täti, koska pukeudun eri lailla. Tyylistä se on kiinni.
Likinäköisyys ja kiltit kaverit ;D
Viina vanhentaa. Samoin hapan ilme, joka ei tue kasvojen lihaksia ja kasvot alkavat vuosien mittaan roikkua
Mun "salaisuus" on se että syön melko vähän. Kyllä siinä terveellistäkin ruokaa menee, mutta varmaan puolet on vähemmän terveellistä. Olen hyvin hoikka.
Otan ammattilaisen tekemiä, tehokkaita ihonhoitoja useamman kerran vuodessa. Ei fillereitä eikä botoxia vaan mesoterapiaa yms.
n39
Vierailija kirjoitti:
Laihuus ei kyllä suinkaan aina tee ikäistään nuoremman näköisiksi. Keski-ikäisenä vähän pyöreämmät näyttävät kasvoistaan usein nuoremmilta kuin laihat. Itse olen laiha 37-vuotias nainen ja näytän tosi vanhalta, kasvot ovat jotenkin todella riutuneet ja ryppyiset. Silmät syvällä kuopissa, naama pelkkää leukaa ja nenää ja ulkonevia poskiluita. Juonteet näkyvät erittäin selvästi myös. Eikä riipu elintavoista, en ole ikinä ryypännyt, polttanut enkä maannut auringossa.
Niinpä, mä olen nelikymppinen, mutta mua luullaan jatkuvasti alle kolmekymppiseksi. Olen todellakin juonut, polttanut, elänyt epäsäännöllistä elämää ja maannut auringossa... Naamassa ei ole vielä edes naururyppyjä vaikka nauran ja hymyilen paljon. Käsittämätöntä... Tasan ei mene puntit.. Romahdusta odotellessa...
Geenit. Alkoa ja tupakkaa menee ja syön epäterveellisesti.
Taustalla on nuorena hankittu kova yleiskunto, nyt riittää kun hieman ylläpitää hyötyliikunnalla.
Geenit