Kaupan nuori kassatar oli niin vaikuttunut komeudestani ettei tohtinut katsoa silmiini
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on edelleen nainen.
Minusta tämä on todella, todella outoa.
Minusta ei ollenkaan outoa. Ap tykkää kirjoittaa näitä provoja miehenä, koska tietää sen johtavan miesten haukkumiseen. Palstamammat taas tykkäävät haukkua miehiä, joten tämähän on win-win-tilanne ap:lle ja näille naisille. Ja taas vahvistuu näiden harhaisten naisten pienissä päissä mielikuva palstailevilsta, limaisista, irstaista jne. jne. setämiehistä.
Tuossa on itua. Vaikka tätä ei voikaan käsittää.
Mä huomaan välillä, että minua ei katsota silmiin kassalla. En tiedä johtuuko poissaolevasta olemuksesta vai siitä, että en aina ota kasvokontaktia suoraan vai molemmista. Olen 34 vuotias mies, enkä pidä itseäni mitenkään kauniin näköisenä.
Hänellä on miesystävä kotona ja häntä ärsyttää sellaiset henkselien paukuttajatjotka eivät tajua että perässä on jono...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mrgeriatric. Et edelleenkään ole komea nuorten naisten silmissä vanilla ice vaatteissasi.
Tässä ap vastaa itselleen.
Ja palstamammat peukuttaa.
Eiköhän mulla olis paljon parempia provoja tarjota kuin esiintyä geriatrisena papparaisena. -.-'
Kaupan nuori kassaneiti ei pystynyt katsomaan sinua, koska olit niin nolo ilmestys suurine luuloinesi, että olisi purskahtanut nauruun.
P.s. Kassatar ei ole sana, ja kertoo todella paljon kirjoittajan tasosta, että on niin ääliö, ettei mukanäppärässä viestissään edes tiedä, että suomessa on ihan oikea sukupuolittunut sana kassatyöntekijälle, jota olisi voinut käyttää.
Mä olen kassalla töissä ja en voi katsoa rumia ihmisiä silmiin..hyi inhottaa oikein.
Tämä on kyllä tän päivän pölöin trollaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mrgeriatric. Et edelleenkään ole komea nuorten naisten silmissä vanilla ice vaatteissasi.
Tässä ap vastaa itselleen.
Ja palstamammat peukuttaa.Eiköhän mulla olis paljon parempia provoja tarjota kuin esiintyä geriatrisena papparaisena. -.-'
Olen kohtelias ihminen joten sanon erittäin kauniisti tämän: Toimintasi on häiritsevää.
Ap on hyvä esimerkki passiivisesta ahdistelijasta.
No onpas taas noloa. Ainoa tapa päästä jonkun naisen kanssa edes johonkin kontaktiin on kaupan kassalla. Haaveet sikseen, mutta se nainen on töissä siellä!
Minusta ei ollenkaan outoa. Ap tykkää kirjoittaa näitä provoja miehenä, koska tietää sen johtavan miesten haukkumiseen. Palstamammat taas tykkäävät haukkua miehiä, joten tämähän on win-win-tilanne ap:lle ja näille naisille. Ja taas vahvistuu näiden harhaisten naisten pienissä päissä mielikuva palstailevilsta, limaisista, irstaista jne. jne. setämiehistä.