Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys teki seksielämästäni helvettiä. Muita?

Vierailija
22.09.2017 |

Olen siis synnyttänyt liki 4 vuotta sitten. Sen jälkeen ilman kumia seksin harrastaminen on ollut helvettiä. Synnytyksen jälkeen sain hiivan, joka tuli hoidettua. Tuli ero lapsen isään.

Siitä yli vuosi mulla oli lyhyt seksisuhde, jossa meni kumi rikki. En saanut mitään tauteja, mutta miehen sperma reagoi emättimeeni niin rajusti, että sain 6 kuukauden hiivakierteen, josta pääsin eroon vasta yksityisen lääkärin avulla, kun julkisesta ei ollut mitään hyötyä.

Nyt mulla on ollut kahden kuukauden ajan vakituinen seurustelukumppani, ja kierukka. Kaksi viikkoa sitten mulle alkoi tulla virtsaamisen jälkeen polttavaa tunnetta, mitä mulle ei ikinä ole aikasemmin tullut. Aloin miettimään, että näitä ongelmia ei ollut ennen lapsen saantia, että mistä voi johtua. Kumppaneiden määrä on synnytyksen jälkeen ollut 3.

Onko muita, jolla tulehduksia tulee helpommin, kun ette käytä kumia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään synnytykseen liittyvää ongelmissasi.

Vierailija
2/4 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Raskaana ollessa sain jokaisesta kolmesta seksikerrasta virtsatietulehduksen, ja päätin että en altista vauvaa jatkuville antibiooteille. Sitä ennen hiiva melkein koko ajan päällä, kunnes lopetin sekstaamisen kokonaan. Nyt siis ei kumppania ollut yli 1,5 vuoteen eikä ole ongelmia. Kiitos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
4/4 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kun menit synnyttämään niin pieleen meni täälläkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän