Olen vanha ihminen - mummo. Mitä haluaisitte kysyä?
Nuorilla on elämä edessä ja minä toivottavasti saan elää vielä ehkä 20 vuotta. Kaikkea on koettu ja hölmöilty myös. Joka tapauksessa aika ihana elämä - tähän saakka.
Kommentit (65)
Olen 46, erosin ja tuntuu elämä on ohi. Tuntuu niin yksinäiseltä. Mitä sanot minulle? Loppuiko se tähän?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö vielä tuossa iässä mieli sexiä? Ootko koskaan aatellu ottaa kolmekymppistä miestä ilopojaksesi?
T: Old is Gold
Joillakin voi tehdä mieli seksiä. Minulla ei ja pappakaan ei ole kovin hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Moi vanha ihminen.
Syötkö pikaruokaa kuten burgerit, pizza ja kebab?
Oletko matkustellut paljon?
Oletko rikas - ja jos olet niin mahtuuko vielä yksi nimi testamenttiisi?
T: nuori ihminen
Moi vaan 😊
Syön kyllä pikaruokaa. Itseasiassa monesti lasten kanssa syödään.
En ole matkustellut paljoakaan, mitä nyt lapsia aikoinaan kuletettiin Kolmårdenissa ja näin.
En ole kovinkaan rikas. Isäni perinnön sain ja se aikoinaan jää lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46, erosin ja tuntuu elämä on ohi. Tuntuu niin yksinäiseltä. Mitä sanot minulle? Loppuiko se tähän?
Mullahan oli tuossa iässä oikeen kunnon kriisi. Laihduin olemattomaksi, pukeuduin farkkupukuun ja buutseihin. Miehen kanssa ei ollut mitään yhteistä.
Sanon sulle, että ei se elämä ole ohi. Siinä on nyt vaan semmoinen joku ihme VAIHE. En oikeastaan edes osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttänyt revittyjä farkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttänyt revittyjä farkkuja?
No en. 70-luvulla käytettiin maxi-takkeja ja Hai-saappaita. Saappaat vielä malattiin kukilla - oltiin hippejä 🌺🌻🌸💐
Hei :) mikä on sinun paras neuvo? T yksi nuori
- ap - kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullahan oli tuossa iässä oikeen kunnon kriisi. Laihduin olemattomaksi, pukeuduin farkkupukuun ja buutseihin. Miehen kanssa ei ollut mitään yhteistä.
Sanon sulle, että ei se elämä ole ohi. Siinä on nyt vaan semmoinen joku ihme VAIHE. En oikeastaan edes osaa selittää.
Kiitos😊
- ap - kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit sanoa 20-vuotiaalle itsellesi?
Olisin sanonut itselleni, että luota itseesi ja tee sitä mitä haluat. Mene sinne kouluun, jonka koit itsellesi hyväksi ottamatta huomioon muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta ja lastenlasta?
Kaksi lasta ja viisi lastenlasta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kokenut itsesi niin epäonnistuneeksi, että olet lamaantunut häpeästä ja itseinhosta? Miten pääsit taas sen jälkeen elämään kiinni?
En oikeastaan. Tosin olin aina kiusattu koulussa ja se jätti jäljet. Lopulta kuitenkin lukioaikana tunsin itseni hyväksytyksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on sirveli?
Kuka opetti netin käytön?En tiedä, mikä on sirveli.
Olen ollut aikojen alusta kehittämässä nettiä yliopistolla 90-luvun alussa.Vierailija kirjoitti:
- mitä puuhailet aikasi kuluksi?
- onks sul kivat vävyt/miniät ?
-mitä ajattelet ns. nykymaailman menosta?
Menen taas työelämään muutaman kuukauden päästä.
Vävy ja miniä on todellakin mukavia ja pärjätään hyvin.
Nykymaailman menossa olen aika hyvin mukana lasten ja kavereidensa takia. Ei kuitenkaan kaikki mene kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha tarkalleen olet? 50? 60? 70? 80...?
60+
Heti tästä ekasta vastauksesta näkee ettei ole trolli. Odottaa että tulee kysymyksiä ja vastaa niihin sitten kerralla.
Kuten Juice lauloi: " Syksy saapuu kuin vanhus se hymyilee, vaikka liepeitään liekit jo nuolee
Se on viisas se mitään ei turhaan tee, elää vain kunnes aurinko kuolee"
No et sinä +60 mikään vanhus ole,olet vielä työelämässäkin.Minä olen 58 ja toivon että vanhuksen tunteisiin menisi ainakin se 20 vuotta.
Ottjo kirjoitti:
Mun on vaikea sanoa sinulle parasta neuvoa, kun en tunne sinua. Kumminkin toivon sulle kaikkea hyvää. Voin vastatakin, jos tiedän sinusta jotain enemmän.
Ottjo kirjoitti:
Voi kun osaisikin antaa neuvoja elämään. Minä en vaan osaa antaa neuvoja; olen tehnyt itse virheitä elämässä, mutta toivon sinulle kaikkea hyvää.
Miten olet sopeutunut seksittömyys een? Oletko kauan ollut ilman seksiä? Näin 45 v naisena kauhistuttaisi jos joutuisi elämään ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kipulääkkeitä menee?
En onneksi tarvitse mitään lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet sopeutunut seksittömyys een? Oletko kauan ollut ilman seksiä? Näin 45 v naisena kauhistuttaisi jos joutuisi elämään ilman seksiä.
Aika kauan ollaan papan kanssa oltu ilman seksiä. Me ollaan nykyään vain kavereita ja hyvä niin.
Mummo = isoäiti. Ikä ei ole tässä mikään tekijä.
- ap - kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan ollaan papan kanssa oltu ilman seksiä. Me ollaan nykyään vain kavereita ja hyvä niin.
Eikö susta tunnu että elämäsi menee noin hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan hankkia dildo ja vibraattori.
Mariahuanaa kokeilin joskus nuorena.