Kerro yksikin hyvä syy maksaa häistä 20 000 e
En vaan ymmärrä! Mikä tämä standardi on että häihin otettaan hirveät lainat tai muuten laitetaan kymppitonneja haisemaan!
Kommentit (32)
Ei se mikään standardi ole.
Monet eivät mene naimisiin, ja osa niistäkin, jotka menevät naimisiin, eivät järjestä häitä. Ja osa niistäkin, jotka järjestävät häät, pitävät ne pienelle porukalle edullisesti. Tuttavapiiristäni kukaan ei ole järjestänyt mitään megahäitä.
Tietenkin, jos Freddie Mercury, Elvis ja Lemmy Kilmister esiintyvät siellä.
Se että on rikas ja haluaa hienon päivän.
En myöskään ymmärrä. Meidän häät maksoi pukuineen kaikkineen varmaan max 2000€ ja jäi erittäin ihania muistoja ja oli oikein hyvät bileet.
No yks syy...
Jos on vaikka sitä rahaa ja on varaa pistää moinen summa hyvillä mielin haisemaan....
Nl, heitän toisen..
Jos vaikka isi maksaa?
Nimim. pienen budjetin maistraatti häät
Ps. Itelleni on kyllä aivan se ja sama kuka mitäkin häistään maksaa.. ei ole mun lompakosta pois. Joten miks moista edes miettimään??
Jos ei ole rahasta kiinni niin ei ole oikein syytä miksi ei. Helppous. Tuohon hintaan saa sen mitä haluaakin eikä tarvitse tinkiä sijainnista, kuljetuksista tai roudata virosta viinaa.
Mukavampi sitten erota, kun on ollut hienot häät.
En minäkään ymmärrä tuollaista summaa. Me laitoimme sentään 35 000 puntaa hääjuhliimme.
Jos haluaa laadukkaat ruuat ja viinit, tietyn bändin, tietyn juhlapaikan jne., ne sattuu maksamaan tuon verran ja maksukykyä löytyy niin miksi ei. Tai jos vieraita on tulossa tosi paljon.
Halu? En minäkään ymmärrä kuka haluaa maksaa asumisesta helsingin hintoja tai säästää elinkustannuksissa päästäkseen matkustelemaan, käyttäköön ihmiset rahansa asioihin joista tulevat onnellisiksi ja minä teen samoin
Standardi? Eiköhän nuo aika harvassa ole. Yleisempi tapahan on että ei mennä naimisiin ollenkaan tai mennään vaan ihan pienesti maistraatissa tms.
Tuon verran häihin meni kun häämatka lasketaan mukaan.
Hauskaa oli ja yhdessä ollaan onnellisesti edelleen.
Kyllä kannatti.
Osa menee naimisiin vain kerran - ja eroaa vain kerran. Häät ovat hyvä syy juhliin ja lahjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, jos Freddie Mercury, Elvis ja Lemmy Kilmister esiintyvät siellä.
Niin, mutta ainoastaan, jos kaikki kolme esiintyvät siellä. Nooh, ehkä Elvis riittäisi ihan yksinäänkin.
En ymmärrä. Kai heillä, jotka panostavat paljon, on myös sukua, ystäviä, jota kutsua. Minulla ja miehelläni ei ollut ja en suoraan sanottuna ole koskaan ymmärtänyt koko häähumua saatika juuri tuota, että on pakko ottaa lainaa varta vasten itse juhlaan kun avioliitto se tarkoitus.
Aloittajan kanssa olen samaa mieltä siitä ettei tuollainen summa riitä miinkään. Kun mieheni kanssa mentiin naimisiin, niin alkumaljana oli samppanjaa, joka maksoi suunnilleen tuhat euroa pullolta. pelkästään alkujuomaan meni suunnilleen tuplasti tuo summa.
Me otettiin lainaa häitä varten 7000e ja toiset 7000e laitettiin itse. Vuodessa maksettiin laina pois. Saatiin melko nopealla aikataululla ihana paikka missä meidät vihittiin ja paikalla oli iso ystäväpiiri ja sukulaiset.
Osa ihmisistä ihmettelee miksi, ja arvostelee selän takana. Tuollaista mä en oikein ymmärrä, ajattelen vain että ovat kateellisia.
Hyvät bileet, paljon muisoja.