Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yksikin hyvä syy maksaa häistä 20 000 e

Vierailija
22.09.2017 |

En vaan ymmärrä! Mikä tämä standardi on että häihin otettaan hirveät lainat tai muuten laitetaan kymppitonneja haisemaan!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät bileet, paljon muisoja.

Vierailija
2/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään standardi ole.

Monet eivät mene naimisiin, ja osa niistäkin, jotka menevät naimisiin, eivät järjestä häitä. Ja osa niistäkin, jotka järjestävät häät, pitävät ne pienelle porukalle edullisesti. Tuttavapiiristäni kukaan ei ole järjestänyt mitään megahäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos Freddie Mercury, Elvis ja Lemmy Kilmister esiintyvät siellä.

Vierailija
4/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on rikas ja haluaa hienon päivän.

Vierailija
5/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä. Meidän häät maksoi pukuineen kaikkineen varmaan max 2000€ ja jäi erittäin ihania muistoja ja oli oikein hyvät bileet.

Vierailija
6/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks syy...

Jos on vaikka sitä rahaa ja on varaa pistää moinen summa hyvillä mielin haisemaan....

Nl, heitän toisen..

Jos vaikka isi maksaa?

Nimim. pienen budjetin maistraatti häät

Ps. Itelleni on kyllä aivan se ja sama kuka mitäkin häistään maksaa.. ei ole mun lompakosta pois. Joten miks moista edes miettimään??

Vierailija
7/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahasta kiinni niin ei ole oikein syytä miksi ei. Helppous. Tuohon hintaan saa sen mitä haluaakin eikä tarvitse tinkiä sijainnista, kuljetuksista tai roudata virosta viinaa.

Vierailija
8/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässä

Vierailija
9/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi sitten erota, kun on ollut hienot häät.

Vierailija
10/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi.

Vierailija
11/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä tuollaista summaa. Me laitoimme sentään 35 000 puntaa hääjuhliimme.

Vierailija
12/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa laadukkaat ruuat ja viinit, tietyn bändin, tietyn juhlapaikan jne., ne sattuu maksamaan tuon verran ja maksukykyä löytyy niin miksi ei. Tai jos vieraita on tulossa tosi paljon.

13/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu? En minäkään ymmärrä kuka haluaa maksaa asumisesta helsingin hintoja tai säästää elinkustannuksissa päästäkseen matkustelemaan, käyttäköön ihmiset rahansa asioihin joista tulevat onnellisiksi ja minä teen samoin

Vierailija
14/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standardi? Eiköhän nuo aika harvassa ole. Yleisempi tapahan on että ei mennä naimisiin ollenkaan tai mennään vaan ihan pienesti maistraatissa tms.

Vierailija
15/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran häihin meni kun häämatka lasketaan mukaan.

Hauskaa oli ja yhdessä ollaan onnellisesti edelleen.

Kyllä kannatti.

Vierailija
16/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa menee naimisiin vain kerran - ja eroaa vain kerran. Häät ovat hyvä syy juhliin ja lahjoihin.

Vierailija
17/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, jos Freddie Mercury, Elvis ja Lemmy Kilmister esiintyvät siellä.

Niin, mutta ainoastaan, jos kaikki kolme esiintyvät siellä. Nooh, ehkä Elvis riittäisi ihan yksinäänkin.

Vierailija
18/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kai heillä, jotka panostavat paljon, on myös sukua, ystäviä, jota kutsua. Minulla ja miehelläni ei ollut ja en suoraan sanottuna ole koskaan ymmärtänyt koko häähumua saatika juuri tuota, että on pakko ottaa lainaa varta vasten itse juhlaan kun avioliitto se tarkoitus.

Vierailija
19/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa olen samaa mieltä siitä ettei tuollainen summa riitä miinkään. Kun mieheni kanssa mentiin naimisiin, niin alkumaljana oli samppanjaa, joka maksoi suunnilleen tuhat euroa pullolta. pelkästään alkujuomaan meni suunnilleen tuplasti tuo summa.

Vierailija
20/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin lainaa häitä varten 7000e ja toiset 7000e laitettiin itse. Vuodessa maksettiin laina pois. Saatiin melko nopealla aikataululla ihana paikka missä meidät vihittiin ja paikalla oli iso ystäväpiiri ja sukulaiset.

Osa ihmisistä ihmettelee miksi, ja arvostelee selän takana. Tuollaista mä en oikein ymmärrä, ajattelen vain että ovat kateellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän