Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä tuli 10 vuoden jälkeen!

huhhuhnytkylämyrkynlykkäsi
22.09.2017 |

Tilannehan on siis seuraava: Erosin poikaystävästäni 9,5 vuotta sitten eli voidaan puhua nyt kyllä jo kymmenestä vuodesta. Hän alkoi laittelemaan instagramissa yksityisviestejä ja kuvittelee että minä olen vieläkin häneen ihastunut ja olen mustasukkainen hänestä!!!! Miksi se ei voi tajuta että mua ei kiinnosta yhtään.

En ole pitänyt häneen mitään yhteyttä vaan jatkanut omaa elämääni. Hän taas on itse häiriköinyt minua joskus ja harrastanut tätä facebookissa, irc galleriassa ja instagramissa, mutta en ole vastannut niihin koskaan mitään.

Siis hyvänen aika!!! 10 vuoden jälkeen heittää moista skeidaa. En ymmärrä yhtään! Mitä ihmettä??? Kertokaa joku nyt joku järkevä looginen syy tälle toiminnalle??

Siis ei, en ymmärrä vaikka kuinka mietin.

Onko täällä ketään muuta jonka exä kuvittelee vielä 10 vuoden jälkeen jotain ihan älytöntä?? Kertokaa pls joitakin samanlaisia exä stooreja, mulla menee nyt jo ihan yli ymmärryksen. Siis millaisia viestejä oot saanu ja millaiselta exältä vuosien jälkeen??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exä tuli 10 vuoden jälkeen" Lukematta tekstiäsi luulin jo aivan muuta.

Vierailija
2/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli narsu nimeltä Nacctsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla entinen ppikaystävä tuli vuonna 2011 syyskuussa yhteisten tuttaviemme järjestämään mökki-iltamaan kun kuuli, että minä olen siellä. Oltiin erottu 2008 joulukuun lopussa eli tapahtuneesta oli vuosi ja yhdeksän kuukautta. 

Siellä se minua katseli ja yritti ottaa kontaktia ja loppu illasta tuli jo juttelemaan. Itse olin siinä vaiheessa jo unohtanut koko jätkän eikä kiinnostanut, mutta halusin olla ystävällinen. Sillonen poikaystäväni ei kuitenkaan lämmennyt ajatukselle, että lähdetään kolmestaan jatkamaan baariin niin se vähän niinku dumppasi sen jutun. Ja hyvä oikestaan niin, mulla ei ois ollu pokkaa olla niin tyly. 

Nyt jälkikäteen on tullu mietittyä, et ehkä se ei ollutkaan niin paska jätkä ja oon miettiny meidän hyvii hetkii. Otin vuosi sitten siihen yhteyttä mut se ei vastannu mulle taas mitään. 

En tiedä. Hän halusi olla mun kaa kun mä en sen kaa ja tuli sit sinne möökille kun vielä välitti musta, mutta nyt kai tilanne on sit toisinpäin.

Voisin tavata ja selventää pari asiaa mutta se ei varmaan enää halua.. en tiedä..

Vierailija
4/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posta se omilta tileiltäsi sosiaalisessa mediassa ja näytä sille, että todella jatkat elämääsi.

Vierailija
5/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se onkin, kun olen poistanut sekä torjunut hänet instagramissa sekä facebookissa ja olen poistanut irc gallerian, mutta tämä hullu tekee aina uuden nimimerkin. Kokeilin nimen vaihtamista mutta jostakin syystä se löysi minut silti ja pystyi laittamaan ne viestit, siis yksitysviestit.  Pari vuotta sitten kävin poliisilla kun se häiriköi puhelimeen sekä hakkeroi minun sosiaalisen median tileja sekä s-postin. Tämän jälkeen vaihdoin puhelinnumeron. 

Nyt alkoi taas ihme.. siis onko tässä enää mitään järkeä?? Ja kaiken paremmaksi tekee vielä se, etten ole nähnyt livenä kyseistä tyyppiä kohta kymmeneen vuoteen. En edes web kamerassa. 

Vierailija
6/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Apua siis niin sekavaa. En tiedä vaikuttaako tähän se, että menetin hänelle neitsyyteni ja hän oli mun kertakaikkiaan eka. Siis suudelmakin. Luvattiin olla aina yhdessä ja rakastettiin toisiamme. 

Eikö hän ole päässyt yli...

Vierailija
7/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme vuotta on jotkut exät ottaneet yhteyttä eron jälkeen. Eikä ollut edes kovin pitkiä suhteita. En tiedä ottivatko vuosien jälkeen yhteyttä pelkän seksin perässä vai jotain muutakin. Silloin aikoinaan juttelivat lapsien tekemisestä ja yhteen muutosta, itse en ollut kiinnostunut ja jätin heidät. Sittemmin olen vaihtanut numeroa ja osoitetta ja lopettanut Facebookin, joten eipä ketään voi enää olla yhteydessä vaikka haluaiskin.

Vierailija
8/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä some? Eipähän ole mitä hakkeroida. Onko sulla liian helpot salasanat vai miksi pääsee tileihisi. Yksäreihin ei tartte vastata.

Vierailija
9/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex otti yhteyttä vielä pitemmän ajan jälkeen, mutta lähinnä selvittääkseen menneitä, kun ne myrskyisän eron takia jäi aikanaan paljolti selvittämättä. Ensin oli ihan kiva jutella ja oltiin ihan ystävällismielisiä, mutta yhtäkkiä ne vanhat riidanaiheet pomppasivat esille ja alettiin taas jauhaa niistä. Hän alkoi arvostella minua kovin sanoin ja huomasin, että just joo, tämä oli se eromme syy: me nähtiin asiat täysin eri vinkkelistä. Ei voisi kaksi ihmistä erilaisempia olla!

Enää emme ole olleet yhteydessä. Parempi niin.

Vierailija
10/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole helpot salasanat, mutta jotenkin hän oli saanut käsiinsä salasanani. Olin lähettänyt sen isäni sähköpostiin erään hoidettavan asian vuoksi. Ilmaisesti sieltä vuotanut. Vaihdoin sen sitten ekan hakkeroinnin jälkeen jonka jälkeen hän taas hakkeroi. En ymmärrä miten, hän työskentelee tietokonealalla, joten se voi vaikuttaa. Nyt laitoin s-postiin tuplavahvistuksen niin ei ole sitä haksannut. 

Vierailija
11/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vissiin hän on hullu stalkkeri. oon ajatellu samaa. Ei käy täysillä. En tiedä pitäsikö pelätä. 

Vierailija
12/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuhnytkylämyrkynlykkäsi kirjoitti:

No ei ole helpot salasanat, mutta jotenkin hän oli saanut käsiinsä salasanani. Olin lähettänyt sen isäni sähköpostiin erään hoidettavan asian vuoksi. Ilmaisesti sieltä vuotanut. Vaihdoin sen sitten ekan hakkeroinnin jälkeen jonka jälkeen hän taas hakkeroi. En ymmärrä miten, hän työskentelee tietokonealalla, joten se voi vaikuttaa. Nyt laitoin s-postiin tuplavahvistuksen niin ei ole sitä haksannut. 

Höpölöpö, keksi nyt parempi tarina. Nyt se on jo hakkeroinut sun isäskin sähköpostin. Selvä provo koko juttu.

Vierailija
13/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Aika loukkaavaa kun haen apua ongelmaan ja nyt tähän kiinnitytään miten hän sai salananat. än sai ne hakkeroimalla. Piste. Nyt sitä sympatiaa ja apua kiitos. Jos teistä suomalaisista on sitä tarvitsevalle antamaan... :/  

Vierailija
14/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon sanomaan. Varmaan kuka tahansa osaa blokata ihmisen viestintäjärjestelmistä ja tee sinäkin tarvittaessa niin, mikä tässä on se pointti?

Eksällä on edelleen jonkinlainen tunneside sinuun, melko vaikeaa tuon romaanisin perusteella on enempää sanoa.

Vierailija
15/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yritti yks ex-muija tulla hollille baarissa. No ei nappaa joo. Sellanen 20 kiloo tullu tilliin. Ja 3 & 6v -satiaiset sais kaupan päälle.

Elämäni Diili. Hyvää yötä kullannuput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä