Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ mies, ottaisitko 24-vuotiaan naisen?

Vierailija
22.09.2017 |

Töissä on eräs ujohko sinkkumies josta olisin kiinnostunut. Hän on vain minua aika lailla vanhempi. En tiedä miten tuon ikäiselle pitäisi flirttailla niin ettei vaikuttaisi toisen silmissä ihan lapselta. Olen fiksu ja ihan nätti, mutta vähän ylipainoa on (päärynävartalo, kaikki ylikilot alakropassa). Mies ei tosin itsekään ole mikään perinteinen komistus, mutta minun silmääni miellyttää.

Uskallanko tehdä mitään ja mitä se tekeminen voisi olla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi perusteella vaikutat vielä aika pieneltä tytöltä, en sano tätä loukatakseni. Kyllähän monet miehet mielellään noin nuoren tytön haluaisivat mutta suhteen tasa-arvoisuus on sitten eri juttu. Vaikutat kovin epävarmalta ja tunnut katselevan miestä kovasti ylöspäin. Jo se on huono lähtökohta tasaveroiselle suhteelle. Useinhan näissä käy niin että aikuinen mies elämänkokemuksellaan vie tyttöä ihan miten haluaa ja perustelee kaiken sillä että kyllä minä vanhempana tiedän. Ja tyttö ei uskalla pitää puoliaan.

Kehoittaisin harkitsemaan vielä, oletko kypsä tähän suhteeseen. Isokaan ikäero ei välttämättä haittaa jos on selvästi aikuisista ihmisistä kyse, mutta kaksikymppinen on vielä niin kovin nuori.

En ole loukkaantunut, onhan se totta että kuulumme tämän miehen kanssa ihan eri sukupolviin ja varmasti olen hänen silmissään jossain määrin lapsellinen. Ihan samalla tavalla kuin itse pidän vaikkapa lukiolaisia ihan kakaroina ja tunnen heidän seurassaan oloni kovin vanhaksi :D

Tämä ihminen ei kuitenkaan ole sitä tyyppiä joka pompottelee toisia ihan vaan koska voi. Laitoin tuon "ujohko"-sanan aloitukseen ihan tarkoituksella, kyseessä on siis vähän hiljainen mutta todella älykäs ihminen jolla on vähän omalaatuinen huumori. Ei ymmärtääkseni ole kovin sosiaalinen enkä ainakaan tiedä että hänellä olisi ollut pitkään aikaan mitään parisuhdeviritelmää. Todennäköisesti minä siis olisin suhteessa se, joka vie...

Mutta kyllä, tottakai katson miestä ylöspäin. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono juttu, mutta joku viisas sanoi joskus että parhaat parisuhteet ovat sellaisia joissa kumpikin uskoo toisen olevan itselleen liian hyvä.

AP

Tarkoitin tuolla ylöspäin katsomisella sitä, että ne kuuluisat "vaaleanpunaiset lasit" joiden läpi ihastusta katsotaan tuppaavat olemaan vielä sumentavammat silloin kun nuori tyttö ihastuu paljon vanhempaan mieheen. Mies asetetaan jo ikänsä vuoksi jonkinlaiselle jalustalle ja annetaan sen pompotella kun epävarma nuori ei uskalla pitää puoliaan ja luottaa liikaa että kyllä se kumppani vanhempana ja kokeneempana tietää.

Sanot tuossa myöhemmässä viestissäsi itsekin että sinulla on huono itsetunto. Se on aika riskialtis lähtökohta suhteeseen ylipäänsä. Silloin käy helposti niin että päätyy juuri sellaiseen suhteeseen jossa joutuu tallotuksi.

Sekin kannattaa miettiä että oletko ihan oikeasti ihastunut mieheen siksi että miehessä on sinua viehättäviä ominaisuuksia, vai haetko tästä jonkinlaista aikuisen hyväksyntää ja kohotusta itsetunnollesi. Se kun on aika yleinen ilmiö ikäisilläsi tytöillä.

En sano näitä siksi että haluaisin vähätellä ihastustasi, neuvoisin sinua vain olemaan terveen varovainen ja myös ihan aidosti miettimään mitä haluat. Tiedön itse aika monta tapausta joissa nainen on ollut nuorena tyttönä juuri hirveän ihastunut vanhempaan mieheen, on menty yhteen ja oltu sitä mieltä että ihan tasa-arvoinen suhdehan tämä ja ikä on vain numeroita. Naisen aikuistuttua on tullut ero ja nainen on itsekin myöntänyt että eivät ne asiat suhteessa menneetkään hänen kannaltaan ihan reilusti, nuorena sitä ei vain halunnut tunnustaa.

Kiitos. Annoit paljon ajattelemisen aihetta. Näitä täytyy vähän pohtia ja pyöritellä. Onneksi ei ole mikään kiire, ollaan tunnettu jo pari vuotta joten ei paljoa hetkauta vaikka tässä pari kuukautta vielä katselisi ennenkuin jonkun muuvin tekee. Ja jos tulen siihen tulokseen etten ole valmis, niin eihän minun ole pakko tehdä yhtään mitään.

Ja tämä oli siis AP.

Vierailija
22/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä riippuu siitä ollaanko samassa ihmistyyppiluokassa vai ei. Itse olen muusikko ja kirjailijatyttösen kanssa voisi olla jotain yhteistä, keittäjätyttösen kanssa ehkä olisi hiljaista.

Enimmäkseen kyllä katselen saman ikäisiä naisia. Mies 42v

Kuulostaa järkevältä, ja olen samaa mieltä. Uskaltaisin kyllä sanoa, että olemme tämän miehen kanssa samaa ihmistyyppiä, tai ainakin tarpeeksi samankaltaiset. Introverttejä ns. "kirjaviisaita" molemmat, minäkin valmistun tässä kohtipuoliin niin voin sanoa olevani korkeakoulutettu.

No, eihän mikään maailman tutkinto yhteensopivuutta takaa, eivätkä muutkaan ulkoiset seikat, mutta joistakin pienistä asioista on käynyt ilmi että ollaan ainakin jossain määrin samalla aaltopituudella. Kyse onkin ennemminkin siitä onko hän kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v mies ja tapasin nuoremman naisen ravintolassa reilu vuosi sitten. Huomasin hänet heti sisään astuessani ja hänkin minut. En edes muista milloin viimeksi olisi perhoset lepattanut vatsassa niin (ja en todellakaan ole yleisesti ottaen perhosia hautova tyyppi :) Ilta eteni ja hän tuli tiskille viereeni selkeästi kontaktia hakemaan, kun rupattelin työkaverini kanssa. Rupesimme luonnollisesti juttelemaan ja hän vaikutti todella mukavalta. Kohta kävi ilmi, että meillä on ikäeroa 17 vuotta. Säikähdin (hän ei). Pakenin paikalta, ja siitä lähtien olen katunut panikointiani :( En vieläkään ymmärrä miksi, mutta niin nyt vain kävi.

Opetus? Unohda ikäero. Jos ihminen vaikuttaa oikealta, niin ole rohkea ja kokeile. Jos siitä syntyy suhde, niin sitten syntyy. Jos se suhde toimii, niin sitten toimii. Jos ei, niin ei, mutta eipä tarvi jossitella. Ei niitä oikealta tuntuvia monesti vastaan tule.

Vierailija
24/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v mies ja tapasin nuoremman naisen ravintolassa reilu vuosi sitten. Huomasin hänet heti sisään astuessani ja hänkin minut. En edes muista milloin viimeksi olisi perhoset lepattanut vatsassa niin (ja en todellakaan ole yleisesti ottaen perhosia hautova tyyppi :) Ilta eteni ja hän tuli tiskille viereeni selkeästi kontaktia hakemaan, kun rupattelin työkaverini kanssa. Rupesimme luonnollisesti juttelemaan ja hän vaikutti todella mukavalta. Kohta kävi ilmi, että meillä on ikäeroa 17 vuotta. Säikähdin (hän ei). Pakenin paikalta, ja siitä lähtien olen katunut panikointiani :( En vieläkään ymmärrä miksi, mutta niin nyt vain kävi.

Opetus? Unohda ikäero. Jos ihminen vaikuttaa oikealta, niin ole rohkea ja kokeile. Jos siitä syntyy suhde, niin sitten syntyy. Jos se suhde toimii, niin sitten toimii. Jos ei, niin ei, mutta eipä tarvi jossitella. Ei niitä oikealta tuntuvia monesti vastaan tule.

Olipa jotenkin inspiroiva tarina. Minä vielä jahkailen kun puolet sanoo että tartu tilaisuuteen ja puolet että mieti vielä...

AP

Vierailija
25/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on 16v joten en ehkä voisi ajatella...

Vierailija
26/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v mies ja työkaverini on 29v nainen.

Meillä synkkaa todella hyvin. Juttelemme paljon ja huumori on samanlaista.

Huomaan olevani ihastunut, mutta en uskalla tehdä mitään aloitetta juuri ikäeron vuoksi. Hän on niin nuori ja raikas, itsellä taas elämän juonteet näkyvät olemuksessa. Hänen hymy on niin suloinen.

Taidan vain nauttia siitä mitä nyt on. Jottei tilanne romahtaisi.

Vierailija
27/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ottaisi mielummin nuoren kuin vanhan.

Vierailija
28/31 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi ja rohkeasti teet asian selväksi että olet kiinnostunut, minkälaiset tissit sulla on?

Vierailija
29/31 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
30/31 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mikään läski.

Vierailija
31/31 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huono itsetunto voi nuorella naisella olla?! Miettii jotain liikakiloja kun vastapuolella on vaatimattoman näköinen selvästi vanhempi mies. Nyt vähän itsetuntoa naiset!

Nuorta sponssimuijaa pyörii nilkoissa riesaksi asti. En todellakaan alkaisi mitään fätitätiä katsomaan vaikka olisi 16-kesäinen.