Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Face ehdottanut kaveriksi jo pitkään täysin tuntematonta naista

Vierailija
22.06.2023 |

Ei yhtään yhteistä kaveria ja asuu toisella paikkakunnalla. Asuu siellä, mihin mies tekee paljon työreissuja. Sama naama ehdotuslistan kärjessä jatkuvasti
Pitääkö olla huolissaan??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt kannata panikoitua, mutta me just ihmeteltiin mun siskon kanssa, kun face tarjosi hänelle jatkuvasti ja uudestaan ja uudestaan omaa työkaveriania, jonka kanssa siskollani ei ole mitään yhteistä (kavereita, paikkakuntaa, koulutuksia tmv.).

Ainoa yhdistävä tekijä on, että molemmat ovat mun eniten käytettyjä kontakteja whatsappissa...  

Vierailija
2/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei nyt kannata panikoitua, mutta me just ihmeteltiin mun siskon kanssa, kun face tarjosi hänelle jatkuvasti ja uudestaan ja uudestaan omaa työkaveriania, jonka kanssa siskollani ei ole mitään yhteistä (kavereita, paikkakuntaa, koulutuksia tmv.).

Ainoa yhdistävä tekijä on, että molemmat ovat mun eniten käytettyjä kontakteja whatsappissa...  

Yhdistävä tekijä siis löytyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly paljastaa petturit.

Vierailija
4/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaveriksi ja ota asiasta selvää.

Vierailija
5/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinäkään et ole heidän yhteinen fb-kaverinsa?

Vierailija
6/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaikki yhteiset kaverit ei näy, koska osa piilottaa tietonsa. Joten teillä voi olla yhteisiä kavereita. Lisäksi tosiaan tekoäly yhdistelee kaikenlaisia tietoja, joten voi olla kuka vaan tuntemasi ihmisen täysin normaali kontakti. Tai kontaktin perheenjäsen. Facebook yritti yhteen aikaan systemaattisesti tarjota minulle kaveriksi yhtä poikaa. Kävelin aamuisin pojan isän kanssa (täysin viattomasti) yhdessä bussipysäkille, ja isä oli antanut edellisen puhelimen pojalleen. Tästä Facebook päätteli, että tämä satunnainen naapuri on minulle läheinen, ja että poika Facebookissa on oikesti hän. Kummankaan kanssa en ole Facebook-kaveri.

Vierailija
7/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän huolissani. Veljeni uuden tyttöystävän henkilöllisyys selvisi noin. Fb alkoi tarjota minulle täysin tuntematonta naista kaveriksi systemaattisesti, ja  pidän tietysti veljeeni soitellen ja viestitellenkin paljon yhteyttä. Myös varmasti veljeni piti tähän naiseen. Kuinka ollakaan kun veljeni kertoi löytäneensä uuden tyttöystävän, kysyin että minkäs niminen, niin tämä kyseinen fb:n tarjoama ihmisiä jotka saatat tuntea listalta oli hän.

Vierailija
8/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen jostain löytyy yhdistävä tekijä. Onko pitkiä reissuja? Käytkö koskaan miehen mukana tällaisilla reissuilla? Missä yöpyy siellä ollessaan tai sanoo yöpyvänsä?

Vierailija
9/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan Face tuota tekee, varmaan ehdotukseen riittää, että on käyty jossakin samalla sivulla joskus maailmanaikaa.

Vierailija
10/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp ja Face on kytköksissä, mikäli puhelinnumeronsa on ilmoittanut Facebookin tietoihin. Mulle on usein ehdotettu kavereiksi henkilöitä, joiden puhelinnumero mulla on tallennettuna. Esim. työkavereita, jotka ruksaan heti "älä ehdota enää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme