Oudointa mitä olet tehnyt makuuhuoneessa?
Kommentit (42)
Heräsin eräs aamu pimeässä ahtaassa paikassa ja löin pään kun yritin nousta ylös, olin ollut pari päivää dokaamassa. Oli ihan pimeää ja mietin että mitähän vittu@ , kunnes tajusin että olin ryöminyt sängyn alle jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt itsaria, sekoillut unilääke+viinahouruissani.
MItä outoa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt itsaria, sekoillut unilääke+viinahouruissani.
MItä outoa tuossa on?
En usko että suurin osa ihmisistä on tuota kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvannut useita elokuvia.
Oletko eräs ex-juontaja?
Vierailija kirjoitti:
Tullut kuvatuksi Googlen Street View-palveluun.
Tää on kyllä hyvä. Oliko oma makuuhuone?
Pannut samaan aikaan toisen pariskunnan kanssa. Väliä ~2,5 metriä.
Täh? En tajunnut kysymystä... mitä outoa mitä makkarissa pitäisi tehdä? Minä ainakin nukun makkarissa tai laitan pyykkiä, puen vaatteet päälle pojalle ja itselleni. Ja joskus harrastan miehen kanssa. Mutta mitähän outoa muuta pitäisi muka tehdä?
V***uunnuin verhoihini. Hain sakset ja leikkasin ne poikki. Oikeastaan hermostuin siihen, kun kissa repi niitä aina. Täytyy vissiin ottaa ne alas ja ommella kunnollinen alakäänne.
Söin mieheni kakkaa. Mies oli kontillaan ja annoin vähän suuhoitoa takaa päin (pallit ja peräreikä), kun mies pierasi ja tuli ns. lusikallinen. En lopettanut oli oikeastaan aika kiihottavaa, mahatauti oli sitten miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Söin mieheni kakkaa. Mies oli kontillaan ja annoin vähän suuhoitoa takaa päin (pallit ja peräreikä), kun mies pierasi ja tuli ns. lusikallinen. En lopettanut oli oikeastaan aika kiihottavaa, mahatauti oli sitten miinusta.
YÖÖK!
Heräsin aamulla tukka täynnä ektoplasmaa. Syöksyin suihkuun. Tänä päivänä epäilen että miehellä oli jotain tekemistä asian kanssa...
Istunut pahvilaatikossa samalla kun sitä työnnettiin pitkin lattiaa.
Sori lyhytkasvuinen piti sanoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vahingossa kiihkoissani miehen sängystä lattialle. Mun piti vaan ratsastaa.
Heitit? Oletpa voimakas, vai oliko kyseessä kääpiö?;D
No helposti heittää mielikuvitus miehen vaikka pellolle
Katsellut kuinka toinen mies ottaa vaimoani
Pukeutunut Conchita Wurstiksi ja katsonut telkka täysillä euroviisuja. Viiniä meni kolmatta pulloa. En poistunut edes vessaan välillä.
Pudonnut