Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet työksesi ja miten asiakas voisi helpottaa työtäsi?

Vierailija
22.09.2017 |

Esim. Hotelli-/hyttisiivoojat, asiakaspalvelijat, lääkärit jne. Mitä (yksinkertaista) asiakas voi tehdä helpottaakseen työtäsi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-konsultti. Auttaisi, jos asiakkaiden viesteissä olisi vähän enemmän informaatiota kuin "tää ei toimi", "meni jumiin", "ohjelma kaatui". Ymmärrän kyllä, että siinä tilanteessa on usein paniikki ja kiire, mutta noista ei paljon tietoa irtoa.

Vierailija
22/34 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluhenkilö. Auttaisi ihan normaalit käytöstavat, varsinkin teille keski-ikäiset naiset. Asiat eivät etene ilkeilemällä tai huutamalla tai agressiivisella käytöksellä. Olen itsekin keski-ikäinen nainen ja kun katson joitakin asiakkaita ja heidän käytöstään mietin että toivottavasti en ikinä muutu noin katkeraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla. Maalaisjärki auttaisi hyvin usein.

Vierailija
24/34 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy aika vähän asiakkaita suunnittelutoimistossa. Mutta asiat ei tule hoidetuksi yhtään sen paremmin, jos huutaa sihteerille, kun en kuitenkaan voi asialle mitään.  Se, että yhteistyökumppanimme on laskuttanut väärin, ei edisty millään tavalla, että tulette minulle huutamaan. En tee asian eteen mitään, koska asia ei minulle kuulu. Neuvon reklamoimaan oikeaan osoitteeseen ja ei tarvitse huutaa, teen sen kyllä asiallisillekin asiakkaille. Heille teen sen ystävällisemmin. 

Vierailija
25/34 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologina helpottaisi suuresti se, että asiakkaat uskaltaisivat kertoa ongelmistaan ja ajatuksistaan - minun on hirveän vaikea auttaa, jos en tiedä, millainen elämäntilanne asiakkaalla on.

Toivottavasti psykologina teet itse potilastietoihin kirjaukset oikein. Itsellä kokemusta sellaisesta, että olen kertonut eräästä olennaisesta sen hetkiseen elämäntilanteeseeni liittyvästä asiasta. Psykologi oli lähtenyt tulkitsemaan omiaan ja tietoihini tämä asia oli päätynyt vääristellysti. Miksi ei voinut kirjata sitä juuri niin kuin olin sanonut? Hoksasin asian, kun eräs toinen hoitotiimiini kuuluva kyseli asiaan nähden kummallisia kysymyksiä. Noiden korjailu on rasittavaa, kun oma mieli ei ole ihan kunnossa ja sitä olettaa, että vastapuoli on selvillä elämäntilanteestani sellaisena, kuin olen sen kertonut.

Vierailija
26/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikessa asiakkaat voisivat olla hiljaa ja sujautella palveluseteleitä (rahaa) tasaisella tahdilla rintataskuun. Muussa tapauksessa asikas on oikeutettu samaan kohteluun mitä eräs pohjalaanen polliisi harrasti.

Asiakas piretään vasemmaas käres ja pamppu on oikeessa.

Ai, mä oon luullut että poliisilla on pamppu vasemmassa kädessä siksi kun asiakas on aina oikeassa...

Vierailija
27/34 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun olen siivoojan työtä tehnyt, olen ollut omien lasteni kanssa tarkka siitä, etteivät turhaan käsillään koske lasipintoihin julkisissa tiloissa...

Siivoojana olisi kiva, että ihmiset eivät tahallaan ja turhaan sotkisi. Kuten "tiputanpa roskan tähän roskiksen viereen lattialle, kyllä siivooja sen noukkii." Ja edes jonkinmoinen alkeellinen vessahygienia pitäisi jokaisella olla... Muidenkin kuin siivoojan mukavuuden vuoksi!

Näin. Ärsyttävää kun on seuraavana päivänä aina ovien lasit ja pukukoppien peilit sormenjälkiä täynnä vaikka edellisenä päivänä just oon pyyhkiny ne puhtaaksi. Ei siivoojilla (ainakaan mulla) oo aikaa ottaa niin tarkkaan joka päivä. Kerran-pari kertaa viikossa pitäisi riittää.

Sitten josvmiehet suvaitsisivat kusta suoraan pönttöön eikä reunoille tai lattioille. Ja aina on plussaa kun joku on muistanu siivota omat ralliraitansa pois. 👍🏼

Vierailija
28/34 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pukuhuoneiden siivous olisi helpompaa, jos kengät nostaisi esim pukukaappiin siivouksen tieltä.

Vierailija
29/34 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kioskimyyjä ja asiakkaat voisi lopettaa omasta elämästään kertomisen.

Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta pätkän vertaa että montako euroa asiakas pelaa päivässä, eikä se että asiakas ei juo eikä polta niin voi ne rahat laittaa pelaamiseen , onko ollut töissä, onko mies kuollut ja tilalla tehty sukupolven vaihdos yms.

Ja toinen asia niin vakioasiakkaat voisi lopettaa samojen juttujen jauhamisen.

Vierailija
30/34 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotipalvelussa helpottaakseni asiakkaiden elämää. Saan siitä palkan.

Vierailija
31/34 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyslääkäri. Toppatakin voisi riisua jo odotushuoneessa. Kysyn yksinkertaisia kysymyksiä, suuri osa kyllä/ei -tyyppisiä, en todellakaan halua niihin pitkää ja polveilevaa vastausta. Jos tunnustelen jotain kohtaa ja kysyn että aristaako se, tarkoitan että aiheuttaako tunnustelu kipua. Siihen voi vastata kyllä/vähän/ei. Monet vastaavat esim että "ei mutta se kipu on oli silloin täällä toisella puolella mahaa".

Vierailija
32/34 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttisiivoojat, kumpi on parempi: laittaa peitot yhteen kasaan odottamaan lakananvaihtoa, vai siististi petaaminen ettei olisi kaaaosta? :)

Vierailija
33/34 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-ala. Peruskohtelaisuus ja tilannetaju olisi ok. Ihan mielellään tehdään erityistoiveet ja jaetaan laskuja. Esim. marraskuun lauantaina klo 18.00 ei tulla 8 hlön varaukseen 10 hlön seurueella 15 min myöhässä ja kerrotaan paikan päällä, että on kiire paikkaan x eli halutaan 3 ruokalajia ruokaa 1.5 tunnissa.

Ja helpottaa myös, jos ryhmän "isäntä" tiedottaa seurueelleen minkä verran juotavaa kuuluu ruokailuun/kuuluuko ylipäätänsä, ettei asiakkaan tarvitse huutaa tarjoilijalle siitä kun hän laskuttaa juomasta. Henkilökunnan tehtävä on myydä.

Vierailija
34/34 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen baarimikko. Auttaisi todella paljon,jos esim.näin pikkujoulujen aikaan tiskillä jonottaessasi jo päätät,mitä haluat juoda. Turhauttavaa,kun asiakas odottanut esim.10 min ja kun hänen vuoronsa on,alkaa vasta miettimään,”että mitäköhän sitä joisi”. Ja sen rahan/maksukortin voi ottaa esille valmiiksi. Mieluummin ruuhka-aikaan käteistä kylläkin.Lisäksi peruskäytöstavat olisi hienoa olla,mutta tämä nyt olisi jo ihan luksusta.Esimerkkinä,kun sanon hei,niin: ”ISO KALJA!!” ei sinällään ole tervehdys...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi