ystävä perui taas kyläilymme:(
Kutsui käymään viikko sitten kun lapsillamme on synttärit näinä päivinä.
Nyt sitten perui taas kun en ollut ilmoittanut mitään( olin epävarma oliko kutsu oikeasti totta).
Sillä lailla sitten.
Mitäs nyt keksisin?
Kommentit (6)
Joskus on ollut sellaista että on jäänyt puheeksi. Yleensä ystävä edellisenä päivänä laittaa viestiä asiasta.
Jäin sitä odottamaan.
Olisithan sinäkin voinut vaikka alkuviikosta vahvistaa tulonne, jotta emäntä tietää. Jos kaverillasi on usein tapana perua kutsu, niin tämä toimisi hänelle hienovaraisena vinkkinä "hei, tulossa ollaan tositarkoituksella"; ja jos kutsu todella oli voimassa, niin on kohteliasta vahvistaa tulevansa.
Eli ystäväsi olisi pitänyt jäädä vaan odottelemaan vaikka et vastannut mitään? Kummallista ystävyyttä. Jos pyydän jonkun kylään eikä ilmoita niin se tarkoittaa että ei sovi
Mielestäni ystäväsi ei nyt ollut se tökerö. Sinähän se jätit vastaamatta ja ystäväsi ihan oikeutetusti keksi sitten muuta menoa, eikä jäänyt odottamaan sinun vastaustasi.
Jos olisin kutsuja ja toinen ei reagoi kutsuun millään tapaa, niin ekana tulisi mieleen, ettei toinen edes halua tulla. Jos oikeasti haluat kyläillä, niin kannattaa vastata mahdollisimman pian kutsuihin. Silloin perumisia tulee varmasti vähemmän.
Vaikuttaa todella vaikealta. Siis et voi olla varma onko kutsu oikea kutsu, ja sitten se kutsu kuitenkin perutaan? Ja ilmeisesti näin käy useinkin? Lakkaa käyttämästä aikaa tuollaiseen ihmiseen. Itse en ainakaan vaivautuisi, vaikka oltaisiin tunnettu kuinka pitkään hyvänsä. En käytä aikaani toisten ajatusten arpomiseen. Jokaisen pitää itse tietää mitä tahtoo.