Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on muotia inhota Marimekon tuotteita?

Vierailija
10.07.2008 |

Eikö olisi vapauttavaa myöntää että ihan nätisti se tuikkukynttilän liekki siinä Kivi-lyhdyssä lepattaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joltain taas jäänyt yliopisto käymättä?

Vierailija
22/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän erikoisempi maku. Eikä mun tarvitse perustella miksi en halua samaa kuin kaikki muut!

Eli periaatteessa tykkäät Marimekosta, mutta sitähän ei voi millään myöntää kun kaikilla muillakin on?

Minä pidän joistakin Marimekon tuotteista, ovat klassisen yksinkertaisia ja tyylikkäitä. Ja jos jokin näyttää vielä 45:n vuoden päästäkin yhtä tyylikkäältä menettämättä millään vuosikymmenellä hohdettaan, eikös silloin oikeasti kyse ole aika hyvin suunnitellusta tuotteesta?

Mutta unikosta alkaa tulla jo närästystä. Liika on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ymmärrä sellaista asennettakaan, että KAIKKI Marimekon tuotteet ovat kamalia. Minun mielestäni pitää osata arvostaa suomalaista designia.

Jos asuisin esimerkiksi New Yorkissa, niin pistäisin varmaan tällaiset verhot itselleni koti-ikävissäni:

www.finnishdesignshop.com/kaiku-kangas-vihrea-p-611.html?language=fi&co…

Jos haluat käydä katsomassa, mitä kaikkea Marimekolla on tarjolla, niin katsoppa vaikka tästä:

http://www.finnishdesignshop.com/Marimekko-m-13.html?language=fi&countr…

Vierailija
24/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuvittelet, että ihmisenä olet parempi ja "erikoisempi" (=eroat massasta), koska et kuluta samanlaisia tuotteita kuin muut.

Ihan kuule itse tuossa perustelet Marimekko-inhoasi sillä, että et halua sellaista, joka on monella muullakin.

SE on nöösiä eli säälittävää.

Ja samaten se, että luulet analyysini liittyvän millään tavoin koulutuksen asteeseen. On ne Baudrillardit täällä luettu, ja osin siihen perustankin väitteeni. Nykyaikana yhteiskuntaluokat ovat väistymässä ihmisiä erottelevana tekijänä ja sen sijaan ihmiset pyrkivät erottautumaan mm. juuri kulutustottumustensa myötä.

Onkohan joltain taas jäänyt yliopisto käymättä?

Vierailija
25/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin suomalaisten vaatteiden koot on ihan telttoja...

Vierailija
26/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kuin suurikuvioisia kukkakuoseja...?

ja muutenkin suomalaisten vaatteiden koot on ihan telttoja...

Tai pieniä kokoja?

;-D

Mulle on herttaisen samantekevää, tykkääkö joku Marimekosta. Itse tykkään osasta Marimekon tuotteista, osasta en. Mutta tuo argumentti on vähän samaa kuin sanoisi, että en voi ostaa S-ryhmän kaupoista vaatteita, kun siellä ei myydä kuin kokoja 40->

Vierailija
27/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hermostunut. Eihän tässä minun kantojani ole arvosteltu, ainoastaan sinun. Ja sekös sinua näkyy riipivän ;-)

Vierailija
28/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää hyvää makua. Mulla on illalla treffit, mua ei vaivaa tänään mikään pikku asia.

Vierailija
29/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei se deittisi vaan "luule", että olet tavanomainen ja tylsä.

tylsää hyvää makua. Mulla on illalla treffit, mua ei vaivaa tänään mikään pikku asia.

buahahahahhahahaahha

Vierailija
30/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se D&G on myös yrittänyt kopioida ja omia tällasia white trash trendejä kuten unikko-kuosi...

Vierailija
31/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän korsetti, stringit ja sukat sukkanauhoilla riitä!?

Jos on koskaan katsonut perusheteroporskia, eiköhän se ole aika tavallista.

6 - 0

Vierailija
32/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ottaa sinua tosissaan, kun olet noin tavanomainen... luokittelee vielä panopuu-kategoriaan.

eiköhän korsetti, stringit ja sukat sukkanauhoilla riitä!?

Jos on koskaan katsonut perusheteroporskia, eiköhän se ole aika tavallista.

6 - 0

Vierailija
35/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi pitää marimekkoa muuta kuin jos siitä näkyy jo päältä kauas että se on marimekkoa, kaikki kirjavat tutut kuosit ;D

Vierailija
36/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi pitää marimekkoa muuta kuin jos siitä näkyy jo päältä kauas että se on marimekkoa, kaikki kirjavat tutut kuosit ;D

Kaikista pitää näkyä ja vilkkua kauas se merkki, oli kyse mistä tahansa. Ja sitten voi maksaa itsensä kipeeksi typeränä siitä. Esim nyt nuo älyttömät huutismyyjät jotka käy vähänväliä "heräteostoksilla" jenkeissä (eli ostaa vaikka ebaystä kotona persettään levittäen) ja myy sitten kymmenittäin uusia ainutlaatuisia Guessin laukkuja kaapeistaan pois "halvalla" :DDD

Voi älyvapaa tätä Suomen "merkkitietoutta"!

Kunnon laatumerkeistä ei av-mammoilla ole hajuakaan.

Vierailija
37/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo mammat jotka pitää marimekosta vai sen inhoamisesta?

Vierailija
38/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manololle ja ihan laillisesti kaiken lisäksi. Sinkkareihinkin kelpuutettiin Unikko-kankaasta tehty pöytäliina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi