Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita VÄSYNEITÄ? Mikä väsyttää?

Vierailija
05.04.2006 |

Minua väsyttää

- työpaikan tilanne: homma karannut pomolla käsistä, pomo itsekin uupumuksen partaalla

- mies reissaa - reissujen aikana en pääse itse edes kävelylenkille ja joudun hoitamaan kaiken kotirumban

- nukun huonosti stressin takia, töitä on liikaa ja vastuu ahdistaa

- jatkuvasti huono omatunto ystävien takia, ei jaksa pyytää kylään, koska kyläily vaatii niin paljon järjestämistä

- kämppä aina sekaisin

- miehellä on epäilty vakavaa sairautta.

Kai tämä joskus helpottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuis ettei se mitään kuiteskaan ratkaise, kyllä se auttaa. Ota tauko säännöllisesti!!!

Vierailija
22/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää lapset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on aamu ja sama vanha paska alkaa alusta.

Vierailija
24/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen perusteella mitä työkavereita ja kavereita olen seuraillut, väsymys on meidän ajan kansantauti. Elämä tungetaan liian täyteen. Eikä me välttämättä tehdä sitä itse. Minä ainakin yritän rajoittaa kaikkea turhaa touhua ja tohinaa. En kuitenkaan osaa missään umpiossakaan elää. Minunkin pitäisi mennä nukkumaan, mutta minäkään en kuitenkaan saa nukuttua aamuun asti, tai sitten en saa unta alkuyöstä. t. ap

Vierailija
25/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vain torua, kun tiedän, että tekevät toistekkin, jos näkevät/kuvittelevat tehneensä jotain hauskaa.. Yleensä nuo tempaukset naurattaa, mutta ei aina. Esim meinaa sillon pinna palaa, kun ovat levitelleet ympäri lattioita juuri kylppäristä tuomani pyykikorin, johon olen viikannut koneesta puhtaat vaatteet. Yleensä koitan olla jättämättä tuommoisia " aarteita" esille, kun tiedän että lapset himoitsevat tuommoisten kimppuun pääsyä. Mutta joskus vain joku kaupusteli on ovella juuri silloin, tai puhelin soi tms.

Vierailija:

Varmaan aikoivat tarjota äidillekin... kaunis ajatus! t. 14

Vierailija
26/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa nukuttua kun kaikki asiat pyörii mielessä. Huoli lapsista tietenkin eniten, mutta myös kaikki käytännön asiat. Omaisuuden jakaminen ,muutto, uuden asunnon etsiminen. Ja millä sitä sitten pärjää. Töihinkin pitäsi palata hoitovapaalta, duuni ihan syvältä sekin pitäis vaihtaa.

Eipä nukuta ei, kun näitä juttuja kelaa.

Vierailija
27/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut unen päästä kiinni, on kestänyt n1,5-2 tuntia nukahtaa. Ihan sama mihin aikaan menee nukkumaan, silti unen tulo kestää. Olen kokeillut jotain nukahtamipillereitä (en muista nimeä), jotka eivät ole unilääkkeitä vaan auttavat nukahtamaan ja voi sitä tunnetta kun huomaa että uni tulee nopeasti! Suosittelen. Niihin ei jää koukkuun. Tämä siis kun on hirveästi stressiä.

Sitten kun stressi helpottaa huomaa että taas nukahtaa ilman mitään konsteja.

Kun minulla on vain lievää stressiä otan 1-2 olutta ja meinaan kaatua sänkyyn. Suosittelen sitäkin. Siihen tosin voi jäädä koukkuun - kuulemma. Jonkun norjalaistutkimuksen mukaan suomesta on löydetty yksi alkoholisti , en nyt muista mistäpäin suomea..

Vierailija
28/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hain lääkkeet ja katsoin niitä kotona: masennuslääkkeitä, joilla voi olla väsyttävä vaikutus. Sekin kuulemma lievenee, jos lääkettä käyttää pitempään. Eivät ole auttaneet minulla nukkumiseen. Ihmettelin kyllä, että lääkäri kirjoittaa masennuslääkkeitä tuosta vaan puhelimessa; keskusteltiin ehkä kaksi minuuttia ensimmäistä kertaa elämässä. Kerroin stressistä ja lääkäri kysyi narisevalla äänellä: " Mikäs sitä stressiä aiheuttaa, tuleeko ne ulkopuolelta ne paineet vai onko ne itse aiheutettuja?" Todella korkeatasoinen lääkäri-potilas -kontakti.

Äiti neuvoi ostamaan Valeriana-tabletteja. Niitä aion tänään kokeilla. Äiti kyllä tietää. t. ap

Vierailija
29/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva valvonut 8kk yöt putkeen, aloittamaton kevätsiivous, tekemättä jäänyt joulusiivous, viemättömät roskapussit, uhmaikä, öisin opiskelu, paskiainen mies joka ei lähde koskaan koko perheellä minnekkään muualle kuin äidilleen, pakollinen tuleva anopin vierailu, oman äidin sairastelu, oma sairastelu, taloudelliset ongelmat, ei koskaan yksin minnekkään, syksyiset baari-illat joiden jälkeen olen jättänyt nukkumatta, kaikki juhlat minne olen yöt leiponut, lapsen kanssa vietetty valvottu yö sairaalassa, miehen lukuiset poissaolot, mutta eniten kai väsyttää se paikallaolo. Riittämättömyyden tunne, jolta en saa öisin unta, miehen ihan kauhea kuorsaaminen joka herättäisi kuolleetkin... Siinäpä mitä ekaksi tuli mieleen.

Vierailija
30/30 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun suustani tuo kirjoituksesi.. Missäpäin asut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi