Naiset, lähestyvätkö miehet teitä usein?
Olen alle kolmekymppinen nainen. Usein/aina, kun olen istumassa iltaa tai muuallakin (kahvilassa, kerran uimahallissa) niin miehet lähestyvät, eivät tietenkään aivan puskista mutta tulevat juttelemaan ja se onkin ihan mukavaa. Ja usein niin että pyytävät lopulta numeroa ja lähettelevät sitten myöhemmin viestiä. Pari olen tavannutkin ja todennut että eivät ole tyyppisiäni.
Olenko jotenkin helpon oloinen vai miksi minua lähestytään? Vai lähestyvätkö miehet koko ajan kaikkia naisia? Pohditteko te miesten motiiveita?
En halua mitään kevytsuhteita, seurustelin kerran yli kuusi vuotta (sillä kerralla tein itse aloitteen koska exäni oli tosi ujo) ja nyt taas jonkinaikaa sinkkuna kiinnitin asiaan huomiota että naiset saavat tosi paljon huomiota. Eikö ole rankkaa olla mies :o
Kommentit (70)
Minusta on surullista että sinä aloittaja syyllistät itseäsi miesten lähestymisistä ja epäilet itseäsi "helpon" näköiseksi. Olet omaksunut sen ikivanhan asenteen että nainen on vastuussa miehen käytöksestä.
Pari pointtia:
Miehet juoksevat nuorten tyttöjen ja sellaisilta näyttävien aikuisempienkin naisten perässä vaikka nämä olisivat pukeutuneet säkkiin ja kulkisivat seinän viertä pitkin katse maahan luotuna. Kyllä, itsekin sain nuorena tyttönä ehdotteluja keskellä päivää vaikka kauppareissulla, siitä huolimatta että pelkäsin ahdistelua niin että tosiaan yritin olla mahdollisimman huomaamaton, pukeuduin kesähelteelläkin todella peittäviin vaatteisiin ja varoin katsomasta miehiä silmiin, välttelin paikkoja joissa on isoja miesjoukkoja jne.
Mies on itse vastuussa käytöksestään. Vaikka nainen näyttäisi jonkun mielestä kuinka "helpolta", niin eikö seksiehdotuksia lateleva mies joka olisi valmis tuosta vain seksiin satunnaisen vastaantulijan kanssa ole vielä helpompi?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ikinä ole lähestynyt minua. Ihan outo ajatuskin. Asun Helsingissä eli onko pienillä paikkakunnilla aktiivisempia miehiä? Pukeudun asiallisesti enkä tyrkysti, en meikkaa enkä hymyile yksinään itsekseni, minä lienee normaalia täyspäistä käytöstä, eli varmaan on bitchyrestingface. Missä kaupungissa tai baarissa sinulle ap käy koko ajan noin? Mitä sulla on päällä ja oletko laittautunut ja katseletko ympärillesi tms?
Et meikkaa et hymyile et katsele ympärille. Onko päällä miesvaatteet?? Suorat housut ja liivi kenties jopa kravatti? Ilmankos ei ole lähestytty. Kokeile mekkoa/ hametta, meikkiä ja hymyä. Hymy on paras asuste.
Tosin joskus aikoja sitten oli rasvaletti nutturalla, ei meikkiä, hapan naama ja karseet sporttivaatteet kun jäin rautiksella junasta pois ja yksi mies pysäytti kehuakseen: ) hämmensi mutta olin nuori
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Ei mua ole koskaan juuri lähestytty, paitsi baareissa joskus. Jos joskus harvoin kadulla tai kaupassa joku on tullut iskemään, kyseessä on aina ollut ulkomaalainen mies. Minä olen kyllä ihan hymyilevä ja sosiaalinen ihminen ja tykkään jutella tuntemattomillekin. No, mikään kaunotar en ole koskaan ollut, vaan lähinnä ihan tuikitavallinen pottunokkainen ja persjalkainen nainen.
Mua aina hämmästyttää ja huvittaa tällä palstalla ne jutut, kuinka kaikki naiset kuulemma paistattelevat miehisen huomion ja ihailun loisteessa. Jokaiselle ottajia riittää kotiovelle jonoksi asti ja kaikkein rumimmatkin riihipirut saavat hunkseja sänkyynsä niin helposti, ettei tavismies enää kelpaakaan. Lähinnä mä noita juttuja lukiessani mietin, että kuinkakohan monelle prosentille naisista tuo on oikeassa elämässä edes suhteellisen lähellä todellisuutta. En usko että kovinkaan monelle.
Olen ketjun ap: en pidä itseäni erityisen kauniina enkä viehättävänä. En siis usko, että kyse olisi siitä. En halunnut leuhkia millään tavalla että voi voi kun on vaikeaa kun on niin paljon miehiä, vaan enemmänkin olen yllättynyt siitä huomion määrästä minkä miehiltä saa. Siksi pohdin että annanko jotenkin vääränlaisen kuvan itsestäni? Vaikutanko helpolta? Suurin osa/kaikki olleet ihan tavallisia miehiä, ei mitään hunkseja. Sellaisia en kaipaakaan, en halua mitään yhden illan juttuja vaan etsin oikeaa, ihanaa ja samanhenkistä seurustelukumppania, enkä halua (tai ole sitä tehnyt) mennä sänkyyn ensimmäisellä tai vielä toisella tapaamisella.
Ei sinun minusta tarvitse itseäsi syyttää siitä, että saat paljon huomiota. Jotkut naiset saavat enemmän huomiota kuin toiset, ja jotkut eivät saa ollenkaan kun toiset ovat lähes kirjaimellisesti helteessä huomion takia. Eikä tämä välttämättä mikään ulkonäkökysymys sinällään ole, että pitäisi olla erityisen kaunis huomiota saadakseen. Toki näytät todennäköisesti monen miehen mielestä sievältä, mukavalta tms. mutta ihan niinkuin naisetkaan eivät kiinnostu pelkästään hunkseista, ei miehetkään läheskään aina vaadi missiä. Niin pienet asiat vaikuttavat siihen, kenen ulkonäöstä sitä noin ensisilmäyksellä viehättyy. Ihan vaikka nätti hymy ja ystävällinen ilme voi olla sellainen asia.
En usko myöskään että näyttäisit helpolta, ellet sitten ole pukeutunut kuin Julia Roberts Pretty Womanin ensimmäisissä kuvissa. 😂 Ehkä sinä näytät pikemminkin helpostilähestyttävältä, mikä on ihan eri asia kuin helppo? Ja kyllä mä veikkaan että nuoruus vaikuttaa myös. Vaikkei minua koskaan ole paljon lähestytty, kyllä tilanne toisenlainen silti alle kolmekymppisenä oli kuin nyt nelivitosena kääkkänä.
Niin kauan kuin saamasi huomio on mielestäsi pääasiassa positiivista, niin sinuna en syyttäisi siitä ketään, sen enempää itseäsi kuin miehiäkään. Nauti huomiosta ja pidä kuitenkin jalat maassa, kuten viestiesi perusteella erinomaisen hyvin olet pitänytkin!
Toivotan sinulle oikein kaunista syksyä ja talven odotusta! Toivottavasti saadaan kaunis ruska kohta maahan ja puihin. (En tiedä mistä päin Suomea olet, mutta mä täällä etelässä odotan kovasti että saadaan yöpakkasia, ja niiden myötä kunnon kaunis ruska-aikakin.)
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Ei mua ole koskaan juuri lähestytty, paitsi baareissa joskus. Jos joskus harvoin kadulla tai kaupassa joku on tullut iskemään, kyseessä on aina ollut ulkomaalainen mies. Minä olen kyllä ihan hymyilevä ja sosiaalinen ihminen ja tykkään jutella tuntemattomillekin. No, mikään kaunotar en ole koskaan ollut, vaan lähinnä ihan tuikitavallinen pottunokkainen ja persjalkainen nainen.
Mua aina hämmästyttää ja huvittaa tällä palstalla ne jutut, kuinka kaikki naiset kuulemma paistattelevat miehisen huomion ja ihailun loisteessa. Jokaiselle ottajia riittää kotiovelle jonoksi asti ja kaikkein rumimmatkin riihipirut saavat hunkseja sänkyynsä niin helposti, ettei tavismies enää kelpaakaan. Lähinnä mä noita juttuja lukiessani mietin, että kuinkakohan monelle prosentille naisista tuo on oikeassa elämässä edes suhteellisen lähellä todellisuutta. En usko että kovinkaan monelle.
Olen ketjun ap: en pidä itseäni erityisen kauniina enkä viehättävänä. En siis usko, että kyse olisi siitä. En halunnut leuhkia millään tavalla että voi voi kun on vaikeaa kun on niin paljon miehiä, vaan enemmänkin olen yllättynyt siitä huomion määrästä minkä miehiltä saa. Siksi pohdin että annanko jotenkin vääränlaisen kuvan itsestäni? Vaikutanko helpolta? Suurin osa/kaikki olleet ihan tavallisia miehiä, ei mitään hunkseja. Sellaisia en kaipaakaan, en halua mitään yhden illan juttuja vaan etsin oikeaa, ihanaa ja samanhenkistä seurustelukumppania, enkä halua (tai ole sitä tehnyt) mennä sänkyyn ensimmäisellä tai vielä toisella tapaamisella.
Ei sinun minusta tarvitse itseäsi syyttää siitä, että saat paljon huomiota. Jotkut naiset saavat enemmän huomiota kuin toiset, ja jotkut eivät saa ollenkaan kun toiset ovat lähes kirjaimellisesti helteessä huomion takia. Eikä tämä välttämättä mikään ulkonäkökysymys sinällään ole, että pitäisi olla erityisen kaunis huomiota saadakseen. Toki näytät todennäköisesti monen miehen mielestä sievältä, mukavalta tms. mutta ihan niinkuin naisetkaan eivät kiinnostu pelkästään hunkseista, ei miehetkään läheskään aina vaadi missiä. Niin pienet asiat vaikuttavat siihen, kenen ulkonäöstä sitä noin ensisilmäyksellä viehättyy. Ihan vaikka nätti hymy ja ystävällinen ilme voi olla sellainen asia.
En usko myöskään että näyttäisit helpolta, ellet sitten ole pukeutunut kuin Julia Roberts Pretty Womanin ensimmäisissä kuvissa. 😂 Ehkä sinä näytät pikemminkin helpostilähestyttävältä, mikä on ihan eri asia kuin helppo? Ja kyllä mä veikkaan että nuoruus vaikuttaa myös. Vaikkei minua koskaan ole paljon lähestytty, kyllä tilanne toisenlainen silti alle kolmekymppisenä oli kuin nyt nelivitosena kääkkänä.
Niin kauan kuin saamasi huomio on mielestäsi pääasiassa positiivista, niin sinuna en syyttäisi siitä ketään, sen enempää itseäsi kuin miehiäkään. Nauti huomiosta ja pidä kuitenkin jalat maassa, kuten viestiesi perusteella erinomaisen hyvin olet pitänytkin!
Toivotan sinulle oikein kaunista syksyä ja talven odotusta! Toivottavasti saadaan kaunis ruska kohta maahan ja puihin. (En tiedä mistä päin Suomea olet, mutta mä täällä etelässä odotan kovasti että saadaan yöpakkasia, ja niiden myötä kunnon kaunis ruska-aikakin.)
Kiitos sinulle, tämä oli koskettava ja kaunis viesti. Oikein hyvää syksyä ja nautitaan syksystä, luonnosta ja elämästä!:)
Olen toistamiseen kaupan kassana taas töissä ja sieltähän niitä numeroita on jo kertynyt miehiltä. En ikinä anna omaani. Olen 30v ja varattu. En oikein enää pidä miesten huomiosta, olen pettynyt miehiin pahasti. Rasvainen flirtti miesporukalta ahdistaa, kun yrittää tehdä töitä, oma mieheni on moukka joka katselee seurassani muita naisia. Saan pervoja viestejä vanhoilta heiloilta vielä vuosienkin jälkeen. Töissä on vakioahdistelijat jotka tulevat ahdistelemaan hyllyjen välissä. Nuorempana sain kukkia ja käsisuudelmia.
En nauti vaan haaveilen rauhallisesta elämästä korvessa poikani ja koirani kanssa.
Kyllä lähestyvät, sekä miehet, että naiset. Toimin asiakaspalveluammatissa ja toisinaan oikein jonottavat juttusilleni :)
Olen 50v ja miehet lähestyvät samalla tavalla kuin 30v sitten. Olin varattu viimesiet 20v ja nyt sinkku. En itse reagoi mitenkään noihin miesten yrityksiin, vaan alan siinä vaiheessa näppäillä intensiivisesti kännykkää.
Olen kyllä muutamat treffit käynyt eron jälkeen, mutta ikäiseni miehet tuntuvat enemmän tarvitsevan terapeuttia henkisiin tuskiinsa tai sitten on somaattista vaivaa monella tavalla ja alkoholiongelmaa.
No ei lähesty. 18-vuotiaana kerran yritti puistojuoppo pyytää treffeille liikennevalojen loisteeseen :D Siinäpä se.
N23
Tein vähän erikoisen aloitteen junassa jonkin aikaa sitten. Nainen tuli istumaan viereen ikkunapaikalle, vaikka tilaa oli kyllä muuallakin. Molemmat luimme omia kirjoja ja naisella oli kuulokkeet, joten ei ollut kovin luontevaa jutella.
Kirjoittelin omaan verbikirjaan sanoja ja lopulta kirjoitin siihen myös, että "onkohan se hyvä kirja? =)" tarkoittaen sitä naisen kirjaa ja yritin sulavasti näyttää sitä tekstiä sille naiselle, mutta ilmeisesti hän ei huomannut tai reagoinut siihen.
Kun loppumatkasta jouduin kysymään häneltä muuta asiaa, hän ei reagoinut ollenkaan, vaikka siihen istumaan tullessa oli hymyilevä.
Olet nätti ja sinkku. Otat kontaktia, katselet ympärille.
Ennen en saanut rauhaa. Kadulla pysäytettiin Pepulle läpsittiin. Vuosien myötä vähemmän ja vähemmän. Pahinta oli 14-19v. Nyt 30v. Harvemmin enään kiusaa, mutta se voi johtua siitä että on karaatteja nimettömässä enkä juurikaan käy missään enkä katsele ympärille.