Naiset, lähestyvätkö miehet teitä usein?
Olen alle kolmekymppinen nainen. Usein/aina, kun olen istumassa iltaa tai muuallakin (kahvilassa, kerran uimahallissa) niin miehet lähestyvät, eivät tietenkään aivan puskista mutta tulevat juttelemaan ja se onkin ihan mukavaa. Ja usein niin että pyytävät lopulta numeroa ja lähettelevät sitten myöhemmin viestiä. Pari olen tavannutkin ja todennut että eivät ole tyyppisiäni.
Olenko jotenkin helpon oloinen vai miksi minua lähestytään? Vai lähestyvätkö miehet koko ajan kaikkia naisia? Pohditteko te miesten motiiveita?
En halua mitään kevytsuhteita, seurustelin kerran yli kuusi vuotta (sillä kerralla tein itse aloitteen koska exäni oli tosi ujo) ja nyt taas jonkinaikaa sinkkuna kiinnitin asiaan huomiota että naiset saavat tosi paljon huomiota. Eikö ole rankkaa olla mies :o
Kommentit (70)
Eipä ikinä. Tai no parikymppisenä baarissa aina se kaikkein kännisin tuli jotain minulle sönköttämään. Ja kerran vanhempi, hyvin humalainen, mies totesi baaritiskillä että "sulla on pirun silmät". Enkeli silti luonteeltani.
Lähestyvät, sekä töissä että vapaa-ajalla, ja oman ulkonäköni huomioon ottaen uskaltaisin sanoa, että lähestyvät kaikkia naisia tai ainakin kaikkia nuoria naisia. Itsekin alle 30-v, joten voihan olla, että tilanne vuosien myötä hiljalleen muuttuu. Minua nimittäin lähestyvät myös ne eläkeikäisen näköiset, joten ehkä harmaahapsetkin lopettavat ahdistelun kun nainen täyttää 40.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen tullut siihen tulokseen että mun resting bitch face on tähän pääsyyllinen.
Mulla kans tämä ominaisuus, ja vähintään joka toinen kerta kun olen liikkeellä yöelämässä, tulee joku mies tarjoamaan drinkkiä tai hauskuuttamaan, kun kuulemma näytän joko vihaiselta tai siltä, että alan itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla isot tissit/käytätkö tissipaitoja? Se selittäisi miesten lähestymisen; vaikutat helpolta. T: katkera aa-kuppinen lauta
Ei, olen myös B65 eli hyvin pieni. Tosin hymyilen paljon, joten ehkä se sekoitetaan siihen että olen kiinnostunut.
Jos liikun yksinäni tai naisseurassa niin aina saa olla karistelemassa miehiä kannoiltaan. Näin on ollut siitä asti kun täytin 12. Olen kaunis, hyväkroppainen, tykkään pukeutua kauniisti ja minulla on monen mukaan ystävällinen perusilme.
Mua ei juuri koskaan, edes baarissa, suomalaiset miehet lähesty ja siksi miesten täällä av-palstallakin usein viljelemät "naisilla on helppoa kun miehet tulee iskemään ja siittä voi sitten itse valkata parhaimman111!!11" jutut huvittavat.
Ulkomaalaiset miehet kyllä lähestyvät melkein missä vain, viimeksi kenkäostoksilla.
Olen ihan nätti, mutta toisaalta introverttina luonteena ehkä niin omissa ajatuksissa että ulospäin vaikutan jotenkin viileältä. En tiedä. Mut kiva jos sulla ap käy flaksi!
Olen maantienvärinen, kalpea ja taikinainen kolmekymppinen tavis, en kaunis, seksikäs tai karismaattinen. Saan siis olla ihan ihan rauhassa, miehet katsovat lävitseni, olen heille kuin ilmaa. Olen tosin täysin hyväksynyt eloni vanhanapiikana, on aikaa harrastuksiin ja sisältöä elämään löydän muualtakin kuin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki on lähestymistä? Jos kaupassa törkeyksien huutaminen on sitä niin sitten hyvin usein. Tai jos netissä laittaa jonkun "anna p*llua" viestin. Mukavia miehiä jotka tulee puhumaan on aika vähän.
Siiis sulle huudellaan rivouksia kaupassa keskellä päivää? WTF?!
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna 29 v täyttävä nainen ja mua ei ole koskaan miehet lähestyneet IRL. Ainoastaan Tinderissä. Tinderiin liityin 26-vuotiaana ja silloin ensimmäistä kertaa elämässäni sain miehiltä huomiota. Sitä ennen miehet olivat haukkuneet vain rumaksi ja laudaksi. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt.
Voi siis sanoa, että tinder on hoitanut hommansa panosovelluksena.
Suomessa aika harvoin kukaan lähestyy, ainakaan selvin päin. Ulkomailla, ei tarvitse mennä kuin vaikka Tanskaan, on kiinnostuneita heti enemmän. En tiedä miksi. Olen kaunis, hoikka ja ystävällinen parikymppinen niin Suomessa kuin ulkomaillakin :D Nyt kun en oo enää sinkku, en edes halua muiden miesten lähestyvän, mutta sinkkuna se oli ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki on lähestymistä? Jos kaupassa törkeyksien huutaminen on sitä niin sitten hyvin usein. Tai jos netissä laittaa jonkun "anna p*llua" viestin. Mukavia miehiä jotka tulee puhumaan on aika vähän.
Siiis sulle huudellaan rivouksia kaupassa keskellä päivää? WTF?!
Kyseessä on yleensä kylän juoppo että en tiedä laketaanko mieheksi. Sellaiset teinipojat myös mölyävät hävyttömyyksiä mutta nekin on helppo vaan jättää huomiotta.
En ole mikään erikoisen kaunis mutta hymyilen helposti vaikka liikkuisi yksin. Tiedä sitten onko se se mikä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna 29 v täyttävä nainen ja mua ei ole koskaan miehet lähestyneet IRL. Ainoastaan Tinderissä. Tinderiin liityin 26-vuotiaana ja silloin ensimmäistä kertaa elämässäni sain miehiltä huomiota. Sitä ennen miehet olivat haukkuneet vain rumaksi ja laudaksi. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt.
Voi siis sanoa, että tinder on hoitanut hommansa panosovelluksena.
kyllä. Panomiehille avautu täysin uusi ryhmä tuoreita naisia.
57v nainen ja edelleenkin lähestytään. Selvinpäin ja päivänvalossa:)
Viimeisin viime viikonlopulta kun olin työmatkalla ja vapaahetkenäni suppaamassa (uikkareissa, kaikki muhkurat näkyvissä). Yksi ruotsalaismies (n 5v nuorempi) tuli roikkumaan mun laudalle ja rupattelemaan, kyseli olinko varmasti tulossa illan gala-dinnerille jne. Haki mulle juoman rannalta ja toi sen toisella sup-laudalla istuen:D Tyylikästä!
Edellisen kerran kesäkuussa jouduin menemään risteilylaivalla Tallinnaan työmatkalle ja sen illan aikana tarjokkaita oli n 10, ikähaarukka 30-70v. Vaikka mulla oli oma mies mukana! Tullaan juttelemaan, tarjotaan juotavaa, pyydetään tanssimaan jne. Koskaan en anna olettaa että joku päätyisi mun petiini, se ei kiinnosta.
Olen ihan tavallinen, normaalivartaloinen ja -painoinen keski-ikäinen nainen joka tosin hymyilee paljon.
Ei lähesty, mutta kuljen joka paikkaan kuulokkeet korvilla, joten se saattaa olla yksi syy.
Eli ehkä hymyileminen on oikeasti se juttu? Ihmiset ajattelee että olet ystävällinen ja kiinnostunut edes tapaamaan uusia ihmisiä etkä mökötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikun yksinäni tai naisseurassa niin aina saa olla karistelemassa miehiä kannoiltaan. Näin on ollut siitä asti kun täytin 12. Olen kaunis, hyväkroppainen, tykkään pukeutua kauniisti ja minulla on monen mukaan ystävällinen perusilme.
Tämä on oikeasti inhottavaa. Siskon tytöllä sama juttu. Jo 12-vuotiaasta saanut kuulla rivoja ehdotuksia miehiltä. Tuo ei ole mitenkään positiivista enkä mainostaisi sitä kohteliaisuutena ystävällisestä perusilmeestä ja kauniista ulkonäöstä. Lähestyminen naista, joka itse vaikuttaa kiinnostuneelta on eri asia kuin se, että aletaan ahdistella tyttöjä heti kun alakoulu on loppumaisillaan. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti inhottavaa. Siskon tytöllä sama juttu. Jo 12-vuotiaasta saanut kuulla rivoja ehdotuksia miehiltä. Tuo ei ole mitenkään positiivista enkä mainostaisi sitä kohteliaisuutena ystävällisestä perusilmeestä ja kauniista ulkonäöstä. Lähestyminen naista, joka itse vaikuttaa kiinnostuneelta on eri asia kuin se, että aletaan ahdistella tyttöjä heti kun alakoulu on loppumaisillaan. Järkyttävää.
Olen tuo ensimmäinen vastaaja. En tatkoittanut kommentillani, että pitäisin saamaani huomiota positiivisena, vaan pyrin objektiivisesti kuvaamaan tilannetta.
Varsinkin tuolloin 12-vuotiaana lapsena koin aikuisten miesten lähentelyt todella ahdistavina. Muistan elävästi tilanteen, jolloin olin samanikäisten kavereiden kanssa ulkona puistossa ja eräs miesporukka alkoi minua pokaamaan. Yksi jopa kävi koskettelemaan. Hän myös uteli ikääni ja kauhistui kuullessaan, että olen 12. Hän oli kuvitellut, että olen vähintään 18. Miehet oikeasti, valoja päälle!
Sittemmin olen kai jo niin tottunut häiriköintiin, että se ei enää aiheuta minussa mitään tunteita.
Lähestyisi useammin jos mulla ei olis restingbitchface-syndroomaa. Olen kuulemma aina niin vihainen niin ei uskalleta tulla juttelemaan. Ihan hyvä, koska töissä joutuu esittämään niin asiallista ja iloista niin ei sitä siviilissä aina jaksa.
Tässä vain huomaa ettei naiset tarvitse miestä mihinkään koska eivät itse tee minkäännäköistä aloitetta tai katso silmiin tai hymyile tai edes jätä niitä korvakuulokkeita pois.
Arkipäivässä harvemmin, toki joskus. Viimeksi eräs lenkkipolulla tutuksi tullut suunnilleen ikäiseni mies ehdotti treffejä. Edellisen kerran kaupassa nuorehko mies tarjoutui kantamaan painavan ostokseni autoon ja ehdotti sitten tapaamista. Mutta jos menee vaikka lavatansseihin, niin siellähän saa tanssia koko ajan ja ehdotuksia satelee, sekä sellaisia "tosimielellä" että pelkkään seksiin. Baariin jos erehtyy (käyn ehkä pari kertaa vuodessa), niin siellä on nuoret miehet kiinnostuneita ihan häiriöksi asti, toki useimmat seksinnälkäisinä. Mua paljon vanhemmat miehet eivät kyllä ole mulle koskaan tehneet selkeää aloitetta, siis sellaiset yli 10 v vanhemmat. N48