Naiset, lähestyvätkö miehet teitä usein?
Olen alle kolmekymppinen nainen. Usein/aina, kun olen istumassa iltaa tai muuallakin (kahvilassa, kerran uimahallissa) niin miehet lähestyvät, eivät tietenkään aivan puskista mutta tulevat juttelemaan ja se onkin ihan mukavaa. Ja usein niin että pyytävät lopulta numeroa ja lähettelevät sitten myöhemmin viestiä. Pari olen tavannutkin ja todennut että eivät ole tyyppisiäni.
Olenko jotenkin helpon oloinen vai miksi minua lähestytään? Vai lähestyvätkö miehet koko ajan kaikkia naisia? Pohditteko te miesten motiiveita?
En halua mitään kevytsuhteita, seurustelin kerran yli kuusi vuotta (sillä kerralla tein itse aloitteen koska exäni oli tosi ujo) ja nyt taas jonkinaikaa sinkkuna kiinnitin asiaan huomiota että naiset saavat tosi paljon huomiota. Eikö ole rankkaa olla mies :o
Kommentit (70)
Eipä yleensä miehet lähesty, paitsi korkeintaan baarissa. Olen tosin jo päälle nelikymppinen, mutta sama homma oli nuorempanakin.
Harvoin kukaan lähestyy ja jos niin sitten tilanteessa, että ollaan tyttöporukalla viettämässä iltaa. Mutta mä kuulemma vaikutan varatulta, joten ehkä siinä syy, mitä ikinä se varatulta vaikuttaminen sitten tarkoittaakin.
Ei koskaan, paitsi joskus baarissa. Oli omituista käydä Pariisissa nuorena, kun siellä joku yritti tulla kadulla iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kukaan lähestyy ja jos niin sitten tilanteessa, että ollaan tyttöporukalla viettämässä iltaa. Mutta mä kuulemma vaikutan varatulta, joten ehkä siinä syy, mitä ikinä se varatulta vaikuttaminen sitten tarkoittaakin.
vanha viisauskin sen tietää: "sen näkee naamasta ku lakkaa saamasta" eli sun naama ei näytä siltä että oot lakannu saamasta
Kyllä tuon miesten lähestymisen voi ihan itse säädellä. Jos ravintolassa keskittyy vain tuijottamaan lasiaan tai keskustelemaan ystävän kanssa, miehet harvemmin lähestyy. Jos taas näyttää vastaanottavaiselta, iloiselta ja ottaa katsekontaktia miehiin, niin kyllä saa seuraa. Tästä jo 30 vuoden kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon miesten lähestymisen voi ihan itse säädellä. Jos ravintolassa keskittyy vain tuijottamaan lasiaan tai keskustelemaan ystävän kanssa, miehet harvemmin lähestyy. Jos taas näyttää vastaanottavaiselta, iloiselta ja ottaa katsekontaktia miehiin, niin kyllä saa seuraa. Tästä jo 30 vuoden kokemus.
Näinhän se menee. Eli vastaan, että lähestyvät jos haluan.
No eipä ole ollut pelkoa tuollaisesta :) Me vanhat kurpat saadaan olla ihan rauhassa, vaikka kuinka näytettäis vastaanottavaisilta ja iloisilta katsekontaktien ottajilta. Nuorena joku joskus saattoi säälistä lähestyä, mutta eipä niistäkään mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntynyt :D Ikätoveri tuumas että ollaan 70+ miesten kohderyhmää nykyään kun meidän ikäiset miehet lähestyy vain 30v naisia.
Mua kyllä lähestytään, jos istun yksin olutterassilla odottamassa kaveria niin takuuvarmasti siihen änkeää joku äijä istumaan.
Facessa tulee kaveripyyntöjä tuntemattomilta äijiltä sekä viestejä.
Parasta oli, kun ostin tori.fi:stä tuotteen niin äijä toi sen kotiovelle ja on vainonnut siitä saakka..
N50
Ei ole ikinä kukaan lähestynyt.
-hoikka ja treenattu mutta ilmeisesti liian ruma nainen 28v
Vain ulkomaalaiset miehet lähestyy, jokainen pyytää samantien "teelle" kämpilleen. En ole lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä lähestytään, jos istun yksin olutterassilla odottamassa kaveria niin takuuvarmasti siihen änkeää joku äijä istumaan.
Parasta oli, kun ostin tori.fi:stä tuotteen niin äijä toi sen kotiovelle ja on vainonnut siitä saakka..
N50
Panitko tuon toriostajan kanssa? Jos se ajattelee, että saa helppoa reikää jatkossakin.
Onko ap:lla isot tissit/käytätkö tissipaitoja? Se selittäisi miesten lähestymisen; vaikutat helpolta. T: katkera aa-kuppinen lauta
Kun olin hoikka ja nuorempi lähestyttiin baarissa joskus. Nyt en enää käy baareissa ja olen muutenkin keski-ikää lähestyvä läski, joten ei kukaan muuallakaan tällaista lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Panitko tuon toriostajan kanssa? Jos se ajattelee, että saa helppoa reikää jatkossakin.
En ole sinkku, joten en pannu :D Mutta sitähän miehet aina ajattelee...
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on että etenkin siellä baarissa miehillä ei ole mitään suodatinta siitä koska kannattaa lähestyä. Tullaan puhumaan päälle kun on keskutelu menossa tai muuten vaan änkeää seuraan. En ole töykeä, pyydän nätisti poistumaan jos toinen ei käyttäydy mutta silti on niitä vänkääjiä jotka siihen jää kunnes pitää sanoa rumasti.
Toki mielelläni juttelen hyvin käyttäytyvän ihmisen kanssa mutta usein juttu loppuu siihen kun sanon olevani varattu. Eli miehet tulevat puhumaan vain kiinnostuksen takia eikä siksi että juttelu olisi hauskaa. On toki tapauksia ollut jossa ihan puhumisen ilosta puhuvat mutta aika harvoin.
Ei. Olen tullut siihen tulokseen että mun resting bitch face on tähän pääsyyllinen.
Mikä kaikki on lähestymistä? Jos kaupassa törkeyksien huutaminen on sitä niin sitten hyvin usein. Tai jos netissä laittaa jonkun "anna p*llua" viestin. Mukavia miehiä jotka tulee puhumaan on aika vähän.
Olen tänä vuonna 29 v täyttävä nainen ja mua ei ole koskaan miehet lähestyneet IRL. Ainoastaan Tinderissä. Tinderiin liityin 26-vuotiaana ja silloin ensimmäistä kertaa elämässäni sain miehiltä huomiota. Sitä ennen miehet olivat haukkuneet vain rumaksi ja laudaksi. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt.