Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut joulukortteihin kaverilta, jos ei koko vuonna ole muuten kuulunut mitaan. Olet esim itse laittanut sahkopostia tai soittanut, mutta han ei

Vierailija
05.04.2006 |

koskaan kirjoita tai soita takaisin. Kannattaako noita joulukortteja sitten laittaa? Mä itse saan noita joulukorttikavereilta tulevia joulu- tai ystävänpäiväkortteja ja musta ne on suorastaan ärsyttäviä, kun ei kerran kiinnosta pitää yhteyttä, niin miksi vaivautua edes korttiin. Mä en itse enää lähetä sitten joulukorttejakaan, mitenkähän se tulkitaan?

Tätä mietin jouluisena huhtikuun iltana :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin huolellisemmin.

Tietty outoa, jos tää kaveri ei vastaa edes sähköposteihisi! Hmm. Outoo!

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ihmisillä on yleensä satoja ja satoja ystäviä, perhe, omat työt jne eikä kaikkien kanssa vaan ehdi pitää yhteyttä vaikka haluaisikin. Musta on kivaa kun olen kuitenkin esim lapsuuden ystävän tai pikkuserkun ajatuksissa ja saan joulukortin. Ikävämpää on jos korttia ei tule sillonkaan. Ei sitä ihan tosi ehdi jokaisen tutun kanssa pitää tiivistä yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että lähetän sen kortin joka toinen tai kolmas vuosi. Haluan vaav viestrittää että olen vielä olemassa vaikka en yhteyttä jaksa pitää. Nähdään ehkä kerran 5-10 vuodessa. Se riittää minulle

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten vanhentuneeseen osoitteeseeni Tiimari-kortin jonka allekirjoituksesta ei saa mitään selvää. Tai sitten Tiina-kaveri kirjoittaa että terveisin Tiina, Jesse ja Kaapo, ja voi vaan arvailla ketä noi Jesse ja Kaapo on. Mies ja lapsi, mies ja koira, mies ja mies, lapsi ja lapsi, lapsi ja koira, lapsi ja lapsi, vai mielikuvitusystävät.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt puhelinvastaajaan useita viestejä vuosien varrella. Ei vastaa koskaan puhelimeen ja ei soita koskaan takaisin. Eli kolmeen vuoteen ei ole ollut muuta kontaktia kuin joulukortit. Pienintäkään riitaa ei ole.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka miten tulis tiimarin kortti 5 vuotta vanhaan osotteeseen niin lähettäjä on _joutunut_ ajattelemaan sinua kun on sen väsännyt, vaikka kahdessa sekunnissa. Mä en oikeesti tajua miksi se jonkun mielestä on kivampi että korttia ei tule? Mitä se kortti teitä harmittaa?