Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt ufon? Kaikki ufojutut kehiin!

Vierailija
20.09.2017 |

Olen itse nähnyt ufon n. 13v iässä. Tietenkään en voi todistaa sitä - joskin kaverini näki sen myös - mutta näky oli niin vaikuttava että muistan sen kuin eilisen päivän. Hienointa (oudointa) oli se, että se ensin lensi hurjaa vauhtia äänettömästi, sitten jäi paikalleen meidän yläpuolellemme leijumaan, ja pohjasta näkyi valoja, sellainen värivalojen 'tanssi'. Muoto oli kyllä kolmiomainen eikä lautasmainen pyöreä. Varmaan useimmat kuittaa lapsen mielikuvituksena, mutta en ole kyllä muutakaan selitystä itse keksinyt, enkä mielestäni ole nähnyt esim vastaavaa kuvaa missään joten en olisi osannut kuvitella tapahtumaa.
Muita kokemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jokin lentävä juttu menee korkealla. En tunnista, siis ufo.

Vierailija
42/46 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin korkealla kaukana yötaivaalla on näkynyt joskus nopeasti suuntaa vaihtavia valoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus nuorempana lentävän lautasen joka laskeutui pellolle jossa olin ihailemassa tähtitaivasta. Olen aivan varma että se oli oikea.

Toisaalta voi olla että näin harhoja, olin vetänyt LSD:tä ja sieniä samana iltana.

Vierailija
44/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ufoja monta kertaa. Niitä voi meditoida esiin. :) Googlaa jos kiinnostaa.

Vierailija
45/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on kontakteja tai henkikontakteja. Eri asia mikä on ufo tai sillä kerralla. Mihinkään vampyyriseen ei kannata ottaa yhteyttä joka vie voimat. Turvallisuus aina ensin.

Vierailija
46/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt, mutta yksi hämärä lähes kuin ufo-kaappausta muistuttava kokemus on, vaikka olikin varmaan vain jotain pahaa unta.