Oletko nähnyt ufon? Kaikki ufojutut kehiin!
Olen itse nähnyt ufon n. 13v iässä. Tietenkään en voi todistaa sitä - joskin kaverini näki sen myös - mutta näky oli niin vaikuttava että muistan sen kuin eilisen päivän. Hienointa (oudointa) oli se, että se ensin lensi hurjaa vauhtia äänettömästi, sitten jäi paikalleen meidän yläpuolellemme leijumaan, ja pohjasta näkyi valoja, sellainen värivalojen 'tanssi'. Muoto oli kyllä kolmiomainen eikä lautasmainen pyöreä. Varmaan useimmat kuittaa lapsen mielikuvituksena, mutta en ole kyllä muutakaan selitystä itse keksinyt, enkä mielestäni ole nähnyt esim vastaavaa kuvaa missään joten en olisi osannut kuvitella tapahtumaa.
Muita kokemuksia?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Näin Turussa varmaan Suomen historian suurimpien ukkosmyrskyjen aikaan yläilmoissa kolme palloa, jotka liikkuivat synergisesti. Vaihtoivat paikkaa kuviomuodostelmassa, jatkaen etenemistään samaan suuntaan.
Loppupäätelmänä ajattelin niiden olleen pallosalamia. Tiedä sitten.
Voi myös olla joku luonnonilmiö mitä ihmiset ei vielä ymmärrä
Kun olin nuori 70-luvulla, niin illalla meille tuli oven taakse porukkaa. Se oli aika myöhään ja ihmettelin, kuka siellä koputtaa. Avasin oven ja he näyttivät itämaalaisilta nuorilta. En pitänyt tätä kovin outona, sillä rahtisatama oli lähellä. He olivat kaikki lyhyitä ja kaljuja. Yksi otti esiin pienen TV:n näköisen aparaatin. Siitä hän näytti minun elämäni filmiltä. Ensin menneisyyteni ja sitten tämän hetken. Mutta se ei loppunut siihen, vaan laitteen ruutu näytti eteen päin siitä ajasta, jossa olimme tuolloin. Se näytti tulevaisuuteni. Ja kaikki siihen asti näkemäni oli totta. Huolestuttavaksi tämän teki se, että minulle ennustettiin siinä erittäin vakavaa onnettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori 70-luvulla, niin illalla meille tuli oven taakse porukkaa. Se oli aika myöhään ja ihmettelin, kuka siellä koputtaa. Avasin oven ja he näyttivät itämaalaisilta nuorilta. En pitänyt tätä kovin outona, sillä rahtisatama oli lähellä. He olivat kaikki lyhyitä ja kaljuja. Yksi otti esiin pienen TV:n näköisen aparaatin. Siitä hän näytti minun elämäni filmiltä. Ensin menneisyyteni ja sitten tämän hetken. Mutta se ei loppunut siihen, vaan laitteen ruutu näytti eteen päin siitä ajasta, jossa olimme tuolloin. Se näytti tulevaisuuteni. Ja kaikki siihen asti näkemäni oli totta. Huolestuttavaksi tämän teki se, että minulle ennustettiin siinä erittäin vakavaa onnettomuutta.
Juhan af Grann: Visitors from Space (1992).
Vierailija kirjoitti:
Ne oli mormooneja, ei ufoja...
Vastikään näin iltataivaalla kirkkaan valopallon, joka oli näkyvissä vain todella pienen hetken. Jäin tuijottamaan tapahtunutta ja pimeää taivasta. Pian kirkas valo välähti uudestaan huomattavan matkan päässä ensimmäisestä paikasta. Mitään ääntä ei kuulunut. Tästä meni ehkä alle kaksi minuuttia ja kaksi hävittäjää lensi siihen suuntaan jossa olin valon nähnyt. Hävittäjiä en silmillä nähnyt, koska oli sen verran hämärää ja jossain määrin pilvistäkin, mutta ei niistä voinut erehtyä. Hävittäjän ääni ja matalalla lensivät ja vielä kaksi peräkkäin, ei muut koneet siten toimi tai siltä kuulosta.
Mielenkiintoinen juttu kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Turussa varmaan Suomen historian suurimpien ukkosmyrskyjen aikaan yläilmoissa kolme palloa, jotka liikkuivat synergisesti. Vaihtoivat paikkaa kuviomuodostelmassa, jatkaen etenemistään samaan suuntaan.
Ufothan ovat luonnonilmiö. Ovat yhtä luonnollisia kun kaikki maapallolla. Ovat vain muualta tulleita.
Minä olen nähnyt aivan vastaavan meren jäällä pimeässä!
Pohdintaa sieltä sun täältä. Pahisten abduktiot eivät naurata, oli se ufo tai olio. Neutraalit ja hyvikset parempi. Ei kannata luottaa kehenkään sokeasti, ajattele itse. On väitetty että ihmisillä (jotkut tahot) on myös astraalikaappaustekniikkaa ja taitoja. Pitäisi siirtää siis hyökkäykset pois, sille on kysyntää. Suomessa tähän aikaan vuodesta energiat voivat laskea alas. Ellei kohota.
Eiköhän meistä jokseenkin jokainen ole joskus nähnyt taivaalla jonkin kohteen, joka on jäänyt tunnistamattomaksi. Mutta jos ufolla tarkoitetaan jonkinlaista avaruus- tai henkiolentojen terrestriaalista manifestaatiota, niin en ainakaan minä ole sellaista joutunut näkemään muuten kuin joskus aikoinaan elokuvassa.
Näin yövartiossa aikoinaan ns tulipallon taivaalla. Meteori tms. oli . Tuskin oli ufo, mutta ihan näyttävä. Upinniemi kirkkonummi.
Noilla harvaanasutuilla aluieilla näkee taivaan ilmiöt ihan eri tavalla kuin taajamissa. Esim perseidien tähdenlennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ufothan ovat luonnonilmiö. Ovat yhtä luonnollisia kun kaikki maapallolla. Ovat vain muualta tulleita.
Ei lentokonekaan ole luonnonilmiö. Luonnonilmiöitä ovat halo, sateenkaari, pallosalama(?), kaasunpurkaukset, revontulet, ukkonen jne. Odotellaan me vain. Ehkä laskeutuvat taivaista jälleen alas yhtenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se uppo-outo ilmiö täällä Telluksen luonnossa. Marsissa tai Rigel-7:ssä ovat tavallista väkeä. Onko niiden alusten sisällä edes hiilipohjaisia otuksia? Sekin arvaluttaa. Saattavat olla aivan luonnottomia meihin verrattuna, meidän biologisessa systeemissä.
Olin 10 v. kun näin ulkona auringonlaskun jälkeen naapuritalon päällä jonkun erikoisen kiekon muotoisen vihreän valoilmiön. Muistan olleeni häkeltynyt, että voi vitsi, ufo. Jäin ihmettelemään sitä hetkeksi ja sitten se vaan katosi johonkin. En tiedä sitten mikä oli, nykyään aikuisena en enää pidä avaruusolioiden olemassaoloa kauhean todennäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun bemarikuski käytti vilkkua.
Jos ajoi vielä nopeusrajoituksen mukaan, niin aivan varmasti oli ufo.
Olen nähnyt useita dokumenttiohjelmia ufoista, yksi niistä taisi olla nimeltään Salaiset kansiot.
Epäilen myös että AP kaapattiin ufo-alukseen siinä kun katseli niitä valoja yläpuolellaan, muttei vain muista vielä asiaa.
EnkeliPumppu kirjoitti:
on kaverini kirjoitti siis opiskeluaikoina että nyt hän uskoo jumalan olemassaoloon kun näki helsingin taivaalla ufoja jotka lensivät ympyrää ja seurasi niitä pitkään
seuraavalla viikolla sanoi että ne paljastuivvatkin valoheittimiksi
Pääasia että usko Jumalaan säilyi.
Todellakin ruotsin laivalla oli kerran kirkas taivas yöllä. Tähtitaivas oli todella upea. Tuli vähän sama elämys, kuin Sallassa talven säihkyvät revontulet.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ruotsin laivalla oli kerran kirkas taivas yöllä. Tähtitaivas oli todella upea. Tuli vähän sama elämys, kuin Sallassa talven säihkyvät revontulet.
Lähtikö ruotsin laiva lentoon?
On aikaa kun paikallisradiossa tuli ohjelma jossa pyydettiin ihmisiä soittamaan ufo havainnoistaan. Eräs mies soitti ja tosissaan kertoi: jouduin käymään helsingisä ja ajoin arkadian mäelle , siellä näin 200 ufoa.