Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen biseksuaalisuus turn off deittiprofiilissa?

Vierailija
20.09.2017 |

Kaivattaisiin rehellisiä vastauksia tähän. Oman kokemukseni mukaan täsmälleen sama profiili jossa suuntautumisena lukee hetero saa noin kolme kertaa enemmän vastauksia naisilta kuin vastaava jossa lukee biseksuaali. Naisten ikäluokka ollut noin 20-30.

Miksi näin? Eikö näin vuonna 2017 biseksuaalisuus ole ok? Vai onko niin että kyllähän sen suvaitsee kunhan minun mieheni on täyshetero?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on.

Vierailija
22/22 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajilla menee tunteisiin, jos joku ei ole valmis seurustelemaan bi-seksuaalin kanssa. Mitä vikaa on henkilökohtaisissa mieltymyksissä? Ja mitä tekemistä seurustelulla on suvaitsevuuden kanssa? Ehkä joku ei lainkaan hyväksy erilaisuutta, mutta ei se, että ei halua seurustella kaikkien kanssa tee suvaitsemattomaksi! 

Seurustelukumppanin valinta on hieman eri asia kun hyväksyminen. En mä ainakaan poliittisen korrektiuden nimissä väitä haluavani seurustella monen muunkaan vähemmistöryhmän kanssa, typeräähän se on valehdella. Siispä, bi ei käy, olen hetero ja haluan kumppanin joka on sitä myös. Samankaltaiset mieltymykset seksissä ja kokemusmaailmassa tekevät suhteesta läheisemmän. 

Vammainen ei käy, koska haluan että osallistumme yhdessä moniin aktiviteetteihin. 

Mamu ei käy, sillä kommunikoin mieluiten omalla äidinkielellä ja kaipaan yhteistä ajatusmaailmaa ja kulttuuria. 

Yh ei käy, sillä en ole hyvä rakastamaan toisten lapsia, olisin surkea äitipuoli. 

Mikään kiihko- tai ääriajattelija ei käy, mä en kestä mitään palopuheita. 

Eläimille allerginen ei käy, haluan pitää lemmikkejä.

Miksi ihmeessä pitäisi valehdella ja jopa seurustella jonkun sellaisen kanssa, josta elämänkokemuksen ja itsetuntemuksen myötä tietää, ettei se tule päätymään hyvin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla