Onko miehen biseksuaalisuus turn off deittiprofiilissa?
Kaivattaisiin rehellisiä vastauksia tähän. Oman kokemukseni mukaan täsmälleen sama profiili jossa suuntautumisena lukee hetero saa noin kolme kertaa enemmän vastauksia naisilta kuin vastaava jossa lukee biseksuaali. Naisten ikäluokka ollut noin 20-30.
Miksi näin? Eikö näin vuonna 2017 biseksuaalisuus ole ok? Vai onko niin että kyllähän sen suvaitsee kunhan minun mieheni on täyshetero?
Kommentit (22)
Mulle ainakin olisi. En voisi olla bi-miehen kanssa. N28
Jostain kumman syystä lähes aina kun tämän kaltaisilla alustoilla puhutaan bissestä tai lesbosta, mielipiteet puuttuvat vain seksiin. Heteroista puhuttaessa on olemassa vakavia, kestäviä rakkaussuhteita, uskollisia parisuhdeihmisiä ja niin edelleen. Ehkä vastaajat sitten mieltävät ilmoittajan pusikossa ähisevään levarirunkkariin joka myös naisia vetelee huvikseen silloin tällöin.
En voisi olla intiimisti bi-miehen kanssa. Mutta tietenkin hyväksyn hänet kaverina. Ja mulla on monta muutakin ihan henkilökohtaista kriteeriä miesihanteelle. Mutta me emme ole kaikki samanlaisia, rehellisyys kannattaa aina.
Kyllä se vaan niin on että jos haluaa naisia netistä tavata niin kannattaa vaikka valehdella olevansa hetero. Bisset pelottaa naisia.
On. Ei kiinnostaisi yhtään sellainen.
Tietysti on turn off. Kuka tuon ikäinen haluaa perustaa kodin homon kanssa?
Siis joku mies hakee deittiprofiililla vain naisia vaikka on bi? Eikö miehen "pitäisi" hakea molempia sukupuolia, mikäli laittaa profiiliin maininnan että on bi? Vai miksi biseksuaalisuus pitää siinä mainita, jos loppuelämän suhdetta etsii. Mitä biseksuaalisuudella on merkitystä jos meinaa saman naisen kanssa olla loppuelämänsä? Vai onko tarkoitus hakea sitten suhteessa ollessa toisaalta herraseuraa?
Onhan sillä nyt eroa ottaako varta vasten bi:ksi itsensä määrrittelevän miehen. Nainen voi kyllä tarjota sitä heteroseksiä loppueämän suhteeseen, mutta jos mies kaihoaa toista miestä niin kovasti että se täytyy deittiprofiiliin laittaa (vaikka siis etsii vain naista suhteeseen(?) ) niin siihen huutoon ei pysy kukaan nainen vastaamaan. Kyllä minäkin jättäisin bi-profiilit välistä, koska olen hetero, ihan kuten jättäisin homoprofiilitkin.
Kokisin ongelmaksi. Mielestäni miesten bi-seksuaalisuus on harkintavaihe ennen kuin siirtyy homolandiaan.
Itse en voisi seurustella bi-miehen kanssa. Syytä olen itsekin miettinyt, koska muutoin ei todellakaan ole mitään bi/homo/trans/yms. ihmisiä vastaan. Toisaalta mikäli esim. mieheni paljastaisi olevansa bi, ajan kanssa ajatukseen voisi ehkä tottua, en tiedä. Olen naisellinen nainen ja ehkä on ärsyttävää ajatella että mieheni voi viehättyä jostain täysin päinvastaisesta? Vai johtuuko siitä että mies toisinaan haluaa jotain mitä en voi tarjota? Tyhmiä syitä, tiedän :) Anyway, uskon että pohjimmainen syy löytyy itsetuntoani tutkiskelemalla.
Jotkut jopa ajattelevat että biseksuaalisuuden mainostaminen nostaa pisteitä naisten silmissä. Näin nyrkkisääntönä todellakaan ole.
Olisi turn-off. En osaa sanoa syytä siihen mutta olen itse 100% hetero ja miehen tulee olla myös. Muuten minulla ei ole mitään homoja ym. vastaan.
Mua ei haittasi. Mutta kaikki ei tykkää kaikista. N34
Mietippä nyt. Onko OK että deittailemasi mies käy iltaisin jyräämässä kulmakunnan Hanssia??? Siinä nahka palaa ja tanner tömisee.
Mulle olisi turn on. Jossain vaihtoehtotodellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko niin että kyllähän sen suvaitsee kunhan minun mieheni on täyshetero?
Tuossa vastaus. Mulle kelpaa vain heteromies.
Minun täytyisi sanoa, että olen niin raukka ja huonoitsetuntoinen, etten todennäköisesti kestäisi seurustella miehen kanssa, joka on mahdollisesti seurustellut miehen kanssa. En kestäisi sitä, mitä ihmiset asiasta puhuvat ja ajattelevat. Juu, ei pitäisi välittää, mitä muut ajattelevat, mutta minä välitän, (ihan liikaa, tiedän sen). Muut olkoot rohkeita, minä elän tätä pelkurin elämääni.
Mulle ei olisi. Ja ap:n kohdalla ajattelisin että se jos se bi-seksuaalisuus karkottaa osan porukasta, niin eikö se ole ihan hyvä vaan? Jos se jollekkin on oikeasti niin iso kynnys, niin tuskin elämä sellaisen ihmisen kanssa olisi mukavaa muutenkaan.
Oli vuosi tai suvatsevaisuustaso mikä tahansa ihmisillä on silti omat henkilökohtaiset mieltymyskohteet