En voi ostaa LIDL:n hummusta!
Koska se on niin hyvää että syön koko purkillisen kerralla, lusikalla suoraan purkista...Muita?
Kommentit (27)
Kerran lentomatkalla maistoin mutta vaikka olen kaikkiruokainen niin tämä ei pudonnut ollenkaan !
Pahinta "ruokaa" mitä olen 63v. maistanut !
Pitääpä kokeilla! Teen yleensä itse. Liotan ja keitän ison satsin kikherneitä kerralla ja pakastan sopivina annoksina.
Minusta se oli pahhaa,en ostaisi edes puoleen hintaan. Muotikiimaa, nuijilta rahat pois,
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli pahhaa,en ostaisi edes puoleen hintaan. Muotikiimaa, nuijilta rahat pois,
Minustakin kaikki sellaiset asiat, joista en itse pidä, ovat typeriä ja rahastusta.
Aina oppii uutta, hummusta voi myös pakastaa! Voiko tätä Lidlin myös??? Ostin viimeksi käydessä 4 purkkia joista toista tuhoan juuri :D
Vierailija kirjoitti:
Aina oppii uutta, hummusta voi myös pakastaa! Voiko tätä Lidlin myös??? Ostin viimeksi käydessä 4 purkkia joista toista tuhoan juuri :D
Tottakai voi pakastaa. Yleensä kaikkia tuollaisia ruokia, jotka ovat jo valmiiksi rakenteeltaan mössömäisiä, voi huoletta pakastaa. Pakastamisen haitta on lähinnä ruuan rakenteen rikkoutuminen, joten valmiiksi muussatut ruuat eivät juurikaan kärsi.
Pikantti maussa on kikhernetahnaa 48%, eli en nyt sanoisi että ihan vähän,