Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ostaa LIDL:n hummusta!

Vierailija
19.09.2017 |

Koska se on niin hyvää että syön koko purkillisen kerralla, lusikalla suoraan purkista...Muita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin hummuksessa kik-hernetahnaa taitaa olla sen verran, että sitä just ja just voi hummukseksi sanoa...

Pikantti maussa on kikhernetahnaa 48%, eli en nyt sanoisi että ihan vähän,

Vierailija
22/27 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lentomatkalla maistoin mutta vaikka olen kaikkiruokainen niin tämä ei pudonnut ollenkaan !

Pahinta "ruokaa" mitä olen 63v. maistanut !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla! Teen yleensä itse. Liotan ja keitän ison satsin kikherneitä kerralla ja pakastan sopivina annoksina.

Vierailija
24/27 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli pahhaa,en ostaisi edes puoleen hintaan. Muotikiimaa, nuijilta rahat pois,

Vierailija
25/27 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli pahhaa,en ostaisi edes puoleen hintaan. Muotikiimaa, nuijilta rahat pois,

Minustakin kaikki sellaiset asiat, joista en itse pidä, ovat typeriä ja rahastusta.

Vierailija
26/27 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oppii uutta, hummusta voi myös pakastaa! Voiko tätä Lidlin myös??? Ostin viimeksi käydessä 4 purkkia joista toista tuhoan juuri :D

Vierailija
27/27 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina oppii uutta, hummusta voi myös pakastaa! Voiko tätä Lidlin myös??? Ostin viimeksi käydessä 4 purkkia joista toista tuhoan juuri :D

Tottakai voi pakastaa. Yleensä kaikkia tuollaisia ruokia, jotka ovat jo valmiiksi rakenteeltaan mössömäisiä, voi huoletta pakastaa. Pakastamisen haitta on lähinnä ruuan rakenteen rikkoutuminen, joten valmiiksi muussatut ruuat eivät juurikaan kärsi.