Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TELIA:lla onneton asiakaspalvelu!

Vierailija
19.09.2017 |

Olen monta kertaa jättänyt yhteydenottopyynnön soittamalla ja netissä, mutta yhteyttä sieltä ei oteta.

En siis saa heistä johtuvaa vikaa korjattua! Liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat YHTÄAIKAA!

Kerran puhelimessa lupasivat laittaa vastauksen viestillä, mutta vastasivat aivan ERI kysymykseen. Oli vissiin liian "vaativa" kysymys, kun Telian miesasikaspalvelija ei sitä osannut välittää oikein vikaa selvittävälle taholle tai sitten vikaa selvittävä taho ei vaan ymmärtänyt yksikertaista kysymystä: miksi liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat yhtäaikaa 😯

Kerroin myös puhelimessa, että heidän sivustolla ei tarjota chat-palvelua koskaan niin miestyöntekijä vastasi, että hänellä näkyy chat! 😁 Varmaanhan se hirveesti auttaa asiakasta 😬

Sähköpostiosoitetta Telialla ei ole alkuunkaan ja henkilökunta ei oikein tunnu tietävän vastausta mihinkään kysymykseen soitettaessa ja kirjallisesti ei saa vastausta ollenkaan tai jos saat kerran vastauksen niin vastaavat mitä sattuu.

LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki loppuu kirjoitti:

On tämä Telia hämmentävää , olen aivan sekaisin, tarvitsisi sitä kuuluisaa rautalankaa nyt.

Sain laskun laajakaista liittymästä, joka tarkoitti c moren liittymää.

Sitten huomasin omilla sivulla tarjouksen, jossa saa c moren ilmaiseksi ( telian asiakas) ,

kun sietää mainoksia .

Koitin tilata, onnistumatta.

Seuraavaksi jälleen tarkastin omia tietojani oli , että minulla on jo ilmainen c more ??

Mutta mistä tuo lasku sitten tuli ?

Olin jo niin pottuuntunut, että olisin irtisanonut koko v moren , mutta en löytänyt kohtaa missä se tehdään.

Ja se catti ropotti on ihan tyjää kanssa.

Nyt sain langanpäähän oikean ihmisen, joka selvitteli minulle liittymän juttuja. Kiitos !!

Tykkään, että jos räksytän palstalla, voin myös kertoa kiitokset, kun asiat hoituu ja selviää.

Eli Kyllä asiakasta autetaan, kun saa vain oikean ihmisen langanpäähän.

Vierailija
102/121 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on yritykseemme tullut koko vuoden jonkun toisen firman lasku Telialta. Osoite on meidän, mutta se firma ei sijaitse siinä osoitteessa. Kuka lie kämmännyt. No, olen soittanut asiasta useamman kerran asiakapalveluun ja kääntänyt postin takaisin Telialle merkinnällä, että osoite on väärin. Laskut jatkavat tulemista. Viimeksi kun soitin, asiakaspalvelija sanoi, että on MINUN tehtävä selvittää Postin kanssa, miksi heidän lasku tulee meille. Ihan niin pitkälle ei hyväntahtoisuuteni riitä, että Telian puolesta alan heidän postiensa kulkemista selvitellä Postin kanssa.

Ehdotin myös, että ilmeisesti tällä yrityksellä on puhelinnumero, kun Telialta laskun saavat, voisiko joku asiakaspalvelusta soittaa firmaan ja selvittää oikeat yhteystiedot. Asiakaspalvelun mies sanoi, että ME EMME SOITTELE kenellekään. Ok, selvä homma.

Se kiva tässä on, että he ovat keksineet ikiliikkujan. Kirje liikkuu Telian ja meidän välillä varmaan ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastuki ihan hanurista. Älkää kukaan erehtykö Teliaan!!

Vierailija
104/121 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä !!!!

Vierailija
105/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauteen en saanut mitään vastausta asiakaspalvelusta, vaikka laitoin viestin sisäänkirjautuneena Telian verkkopalvelussa. Sain vastauksen vasta, kun huomautin asiasta uudelleen. Lahjakortti luvattiin telia.fi palveluun, mutta siellä se ei käykään.  En todellakaan suosittele. 

Vierailija
106/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia harrastaa ikäsyrjintää, osaajat laitetaan yt:ssä pihalle kun ikää tulee. Firmaan kelpaa vain nuoret ja trendikkäät.

Vierailija
107/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia on siis työnantajanakin täysi paska.

Vierailija
108/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä myös vähän harmittaa tele finlandin siirtyminen osaksi teliaa. tele finlandilla oli aina erinomainen asiakaspalvelu, jonoa ei lähes koskaan soittaessa ym. Nyt telian aikaan ei ihan sama juttu. Liittymää en vielä vaihda koska on edullisin vastaaviin verrattuna.

tele finland on aina ollut osa samaa konsernia.

Vierailija
109/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä Telian 20+ v. "asiantuntijoita", ja ne ei ihan oikeesti osaa ongelmanratkaisua eikä ymmärrä hiukankaan monimutkaisempia kysymyksiä. 20 v. on lapsi, aspaan pitäisi palkata kokeneempaa ja osaavampaa väkeä. Toisaalta, nää nuoret on Telialle halpoja.

Vierailija
110/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia on sysipaska firma.

Vierailija
111/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluun on tosi pitkät jonotusajat ja sitten en ole kuitenkaan saanut asiaa maaliin. En suosittele.

Vierailija
112/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Elisaan. Sitten ne soittaa sulle Telialla ns rescue soiton perään.

Vierailija
113/121 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä Telian 20+ v. "asiantuntijoita", ja ne ei ihan oikeesti osaa ongelmanratkaisua eikä ymmärrä hiukankaan monimutkaisempia kysymyksiä. 20 v. on lapsi, aspaan pitäisi palkata kokeneempaa ja osaavampaa väkeä. Toisaalta, nää nuoret on Telialle halpoja.

Ne kokeneet ja ammattitaitoiset on laitettu pihalle. Sitten otetaan kadulta joku nuori jantteri, jonka pitäisi osata kaikki firman tuotteet, niin tietää mitä käy. Ei nykyään aspoissa tiedetä mistään mitään.

Vierailija
114/121 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kaaren myymälässä vaihtamassa iäkkäälle äidilleni pelkän puheliittymän. Äitini ei enää itse soittele, joten puhelimen käyttö rajoittuu yleensä pelkkään vastaamiseen. Asiakaspalvelija kyseli myös minun liittymästäni, johon en halunnut muutosta. Jälkeenpäin huomasin minulle tulleen tekstarin, jossa ilmoitettiin liittymäni vaihdosta. 200 Mbit/s rajattoman liittymäpakettini tilalle oli minulle laitettu Lite- liittymä, jossa nettinopeus on 0,5 Mbit/ eli liittymä, jota olin pyytänyt äidilleni. Itse tarvitsen puhelimessa nopean netin, koska käytän sitä hyvinkin paljon. Puolen tunnin maksullisen jonotuksen jälkeen sain Telian asiakaspalvelijan kiinni, joka toivoakseni korjasi liittymät oikein. Testasin liittymän nettinopeustestillä, jonka mukaan liittymää ei oltu palautettu takaisin siihen mikä minulla oli. Aivan käsittämätöntä toimintaa Telialta, varsinkaan kun tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun Kaaren myymälän puuhasteluja saa korjailla jälkikäteen.

Vierailija
115/121 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n touhu kuulostaa epäilyttävältä. "Pari normaalia liittymää ja yksi prepaid kirppismyyntiä varten". Mikä kirppismyyntiä varten pitäisi olla oma prepaid, salailetko jotain? Itse olen myynyt satoja tuotteita nettikirppiksillä ja olen aina pärjännyt yhdellä liittymällä. Ja nää viestit täällä että "avatkaa liittymä kun karhut maksettu" viittaa että laskujen kanssa suuria ongelmia. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia minkään operaattorin kanssa, mutta olenkin maksanut aina laskut ajallaan.

Housussas on epäilyttävää.

Perheessä on usein monta liittymää ja ei tulisi mieleenkään ilmoittaa julkisesti omaa puhelinnumeroa osto/myynti-ilmoituksessa tms.

Prepaid on juuri tähän käyttöön varma ja turvallinen vaihtoehto. Ja aina on myynnit ja ostot onnistuneet loistavasti.

Parempi katsoa kuin katua numeronsa levittelyä. Ennaltaehkäisy on se paras puolustus. Ei kyse ole salailusta vaan normaalista järjenkäytöstä ja siitä, että on ns. kaukaa fiksu eli kyse on ennaltaehkäisystä!

Ihmisille on puhelinnumeronsa takana osoitetiedot ja liikkeellä on monenlaista mononkuluttajaa ja häirikköä. Olisi todella tyhmää ilmoittaa tällainen puhelinnumero julkisesti vieraalle. Yhtä tyhmää kuin se, että kirjoittaa vaikka puseroonsa oman osoitteensa ja puhelinnumeronsa ja kulkee tämä paita päällä tuolla kaupungilla!

Ohis

Puhelinluetteloiden aikaan olimme kaikki siis ilmeisessä vaarassa, niissä oli osoitteet ja kaikki 😂

Vierailija
116/121 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono palelua, mista saisin esimehen numero? Olen lähettänyt sähköposti vietejä, mutta kukaan ei vastaa!! Koko vuosi pyytänyt tietoja laskuista, mutta kuka ei suostu antaman niitä!!! Seurava askel on kuluttajavirasto

Vierailija
117/121 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti olematon, en saa sitä , mistä maksan!😡😡😡

Vierailija
118/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat asiakaspalvelu aivan törkeää. Ei ikinä enää Telialta puhelinliittymää!

Vierailija
119/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juontuu soneroinnista. Maan tavan mukaan syyllisiä ei pantu tilille.

oxia-

Vierailija
120/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien puhelinliittymien myyjät on huijareita. Yli 80v vanhemmalleni oli myyty liittymä jollain 200-300 M netillä vaikka omistaa Doron matkapuhelimen, ilman nettiä jota ei edes osaisi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan